تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های پیشنهادیبازی های دوبله فارسیبازی های کم حجم

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی دانلود بازی رمز افتخار

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی دانلودCode of Honor The French Foreign Legion برای کامپیوتر به دانلود بازی رمز افتخار فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion  دانلودCode of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی برای کامپیوتر به دانلود بازی رمز افتخار همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion رمز افتخار لژیون خارجی فرانسه

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion رمز افتخار لژیون خارجی فرانسه

داستان بازی سربازی به نام Claude Boulet را روایت می کند که لژیونر فرانسوی است که دورهای آموزشی سخت تکاوری و رنجری را دیده است.

او برای ماموریت به آفریقا می رود گروهی قصد ساخت بمب های اتمی را دارند که اروپا را تهدید می کند و کشور فرانسه اولین نفری است که به این تهدید پاسخ می دهد. کشور فرانسه بهترین ماموران خود را به ماموریت برای مقابله با این گروه شورشی می فرستد.

تنوع سلاح در بازی خوب و قابل قبول است. اما نقد ضعیفی که می توان به بازی گرفت این است که در شروع بازی یا باید حالت آسان را انتخاب کنید یا حالت سخت یعنی حالت وسط یا نرمال وجود ندارد. در بازی هشت ماموریت متنوع برای شما وجود دارد. مانند آزاد سازی شهر ، دفاع از نقاط مهم ، پشتیبانی از حملات هوایی ، جست و جو و از بین بردن هواپیماهای دشمن و … که می توانید پشت سر بگذارید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی دانلود بازی رمز افتخار

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion در ادامه مطلب…

Code of Honor The French Foreign Legion نسخه دوبله فارسی یک بازی ویدئویی اکشن اول شخص ، ماجراجویی و تیراندازی است که توسط CI Games طراحی و در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است. بازی دارای داستان جذاب و گیم پلی بسیار خوبی است که می تواند گیمر را ساعت ها سرگرم کند. برای دیدن توضیحات بیشتر و دانلود بازی از سایت ایرانی دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

داستان بازی سربازی به نام Claude Boulet را روایت می کند که لژیونر فرانسوی است که دورهای آموزشی سخت تکاوری و رنجری را دیده است. او برای ماموریت به آفریقا می رود گروهی قصد ساخت بمب های اتمی را دارند که اروپا را تهدید می کند و کشور فرانسه اولین نفری است که به این تهدید پاسخ می دهد. کشور فرانسه بهترین ماموران خود را به ماموریت برای مقابله با این گروه شورشی می فرستد.

تنوع سلاح در بازی خوب و قابل قبول است. اما نقد ضعیفی که می توان به بازی گرفت این است که در شروع بازی یا باید حالت آسان را انتخاب کنید یا حالت سخت یعنی حالت وسط یا نرمال وجود ندارد. در بازی هشت ماموریت متنوع برای شما وجود دارد. مانند آزاد سازی شهر ، دفاع از نقاط مهم ، پشتیبانی از حملات هوایی ، جست و جو و از بین بردن هواپیماهای دشمن و … که می توانید پشت سر بگذارید.

تصاویر بازی Code of Honor The French Foreign Legion

دانلود بازی Code of Honor The French Foreign Legion  دانلودCode of Honor The French Foreign Legion دوبله فارسی فارسی** کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Code of Honor The French Foreign Legion Description

When everything goes insane and the world falls apart, a man must take up arms to protect his loved ones. Embark with Flint Trucker on a crazy journey to reunite him with sweet Angelina, and try not to succumb to the madness that awaits you! Don’t let their size scare you! Observe their fighting style, find a weak spot and show no mercy when you finally get your chance to attack. Go get ‘em, Flint!


نسخه فارسی Code of Honor: The French Foreign Legion


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی  : 

CPU: 1.6GHz
RAM: 512MB
OS: Win 98/ME/2K/XP
Video Card: Ati Radeon 8500, GeForce 3 or better
DirectX version: DirectX 9


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در اپارات

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Code of Honor The French Foreign Legion Free Download For Pc


یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا