تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های شبکه و چندنفره

دانلود بازی Crackdown 3 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (کرک داون ۳)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Crackdown 3 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (کرک داون 3)

Crackdown 3 نام یکی از عناوین انحصاری مایکروسافت می باشد که برای رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر گردید. این بازی که در نمایشگاه E3 2014 معرفی شده بود نتوانست آن طور که شایسته ی طرفداران مایکروسافت بود انتظارات را برآورده کند، با این حال طرفداران زیادی دارد و این طرفداران برای آن که Crackdown 3 را بازی خوبی معرفی کنند دلایل متنوعی دارند. یکی از این دلایل گیم پلی سرگرم کننده ی بازی می باشد؛ موافقین بازی می گویند که این اثر به مانند بازی های قدیمی هدف اولیه خود را سرگرم کردن مخاطب قرار داده و همین عامل باعث می شود تا هر گیمری با هر سن و سالی به تجربه ی بازی دست بزند.  دانلود بازی Crackdown 3 در ادامه

درباره بازی Crackdown 3 :

هاردکور گیمر که یکی از وبسایت های نقد بازی انگلیسی زبان می باشد نقد خوبی نسبت به این عنوان دارد؛ آن ها می گویند بازی Crackdown 3 از نظر بصری بازی قابل احترامی است و جذابیت های خاص خود را به همراه دارد. جهان بازی نیز تخریب پذیری مناسبی دارد اما چیزی که باعث می شود ما نتوانیم لذت چندانی از بازی ببریم کمبود محتوای موجود در بازی می باشد که پس از گذشت چند ساعت آن را به شدت تکراری می کند. با همه ی این ها Crackdown 3 پتانسیل های فراوانی دارد که برای گیمرهایی که نسبت به عملکرد بازی سختگیر نیستند، فوق العاده خواهد بود.

ضمن آن که نسخه ی رایانه های شخصی بازی در وب سایت متاکریتیک نمره ی میانگین ۵۷ درصد را کسب کرده که امتیاز جالبی نیست، با این حال شما را به تماشای بخش هایی از گیم پلی این بازی دعوت می کنیم و امیدواریم که این بازی همان چیزی باشد که شما می خواهید.

برای دانلود بازی Crackdown 3 با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Crackdown 3 برای pc – دانلود بازی کرک داون ۳

netpaak.ir telegram دانلود بازی Crackdown 3 + ALL DLC نسخه کم حجم و فشرده برای کامپیوتر (کرک داون ۳)

دانلود بازی کامپیوتر Crackdown 3 دانلود بازی Crackdown 3 دانلود Crackdown 3 برای pc


Crackdown 3 Description

Crackdown 3 is an action-adventure video game developed by Sumo Digital and published by Microsoft Studios for Microsoft Windows and Xbox One. It continues the series nine years after the release of 2010’s Xbox 360video game Crackdown 2. Originally set to be released in 2016, the game was delayed a number of times. The game was released on 15 February 2019 and received mixed reviews from critics, who praised the return of its core features from its predecessors and level of enjoyment, but was also criticized for a lack of innovation and dated design.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Microsoft Windows 10 version 14393.0 or higher
Processor: Intel i5 3470 | AMD FX-6300
RAM: 8GB
GPU: Geforce 750 Ti | Radeon R7 260X, 2GB RAM
DirectX: DirectX ۱۲ API, Hardware Feature Level 11

راهنمای نصب بازی ها

راهنمای نصب :
+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
+ هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

+ در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید. دانلود ویندوز ۱۰ _ اخرین نسخه
+ توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX  و .NET Framework و C++ Redistributable و

+ حتما درایور کارت گرافیک خود را برای بازی ها جدید آپدیت فرمایید.

+ در صورت برخورد با ارور The Archive is either in unknown format or damaged هنگام باز کردن فایل rar حتما اخرین نسخه نرم افزار WinRAR را دانلود کنید  از منوی Tools نرم افزار گزینه Repair Archive را بزنید. در صورتی که این کارها رو انجام دادید و درست نشد فایل را دوباره دانلود فرمایید.

+ توجه کنید که بازی فقط روی ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت و با آپدیت build 1803 یا جدیدتر اجرا می شود. نرم افزارهای Windows Store, Xbox و Xbox Identity که به صورت پیشفرض روی سیستم نصب شده اند نیز باید در حالت فعال قرار داشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا