تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شبکه و چندنفرهبازی های کودکانهبازی های ماجراجویی

دانلود بازی Disneyland Adventures 2018 دونفره برای pc + کرک + اپدیت + نسخه fitgirl , corepack

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Disneyland Adventures دیزنی لند برای pc بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم ۲۰۱۸ دونفره

دانلود بازی Disneyland Adventures دیزنی لند برای کامپیوتر به دانلود بازی دیزنی لند همراه کرک دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pcبا لینک مستقیم بازی دونفره

بازی Disneyland Adventures

 نسخه fitgirl , codex بهمراه اپدیت اضافه شد  

نسخه جدید دانلود بازی Disneyland Adventures برای کنسول نسل هشتمی XBOX One و پلتفرم PC در ۳۱م اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد. این نسخه، نسبت به نسخه ی پیشین خود که برای کنسول XBOX 360 منتشر شده بود، دارای تغییراتی زیادی است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به بهبود کلی و بسیار زیاد جزئیات بازی، رفع مشکل کلیدهای ترکیبی در گیم پلی، رفع مشکل نشانگر دوربین بازی حتی در حالت پنجره ای و … اشاره نمود.

البته نسخه جدید دانلود بازی Disneyland Adventures از کیفیت ۴K Ultra HD نیز پشتیبانی می کند. هم چنین، شما می توانید این بازی را به صورت لوکال و بر روی یک سیستم به صورت دونفره نیز بازی کنید.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Disneyland Adventures 2018 دونفره برای pc + کرک + اپدیت + نسخه fitgirl , corepack

 همان طور که می دانید وقایع بازی در “دیزنی لند” به وقوع می پیوندد،پس یکی از مهم ترین مواردی که باید در بازی رعایت شود،شبیه سازی دقیق این محیط وسیع و دلنشین است.اگر شما نقشه ای از “دیزنی لند” را با طراحی های داخل بازی مقایسه کنید خواهید دید که جزئیات واقعی مکان ها به خوبی در بازی پیاده شده اند و به جرئت می توان گفت بی نقص هستند.

در ابتدای کار بازی از شما می خواهد تا شخصیت مورد نظر خود را که یک کودک خردسال است را طراحی کرده و وارد بازی شوید،هنگامی که وارد بازی می شوید با میکی و دیگر شخصیت های محبوب دیزنی مانند گوفی،سیندرلا، پو،پیتر پَن و چندین و چند شخصیت آشنای دیگر روبرو می شوید،هر یک از این شخصیت ها دارای مراحل اصلی و فرعی و مینی گیم های مختص به خود هستند.برای مثال پیتر پَن مینی گیمی جذاب داشته که طی آن باید با پرواز در آسمان ها امتیاز جمع کنید.

 در کل . با توجه به نکات مثبت و منفی که بیان کردیم می توان نتیجه گرفت Disneyland Adventures برای دو دسته از افراد مناسب است: یکی کودکان و افراد کم سن وسال و دیگری افرادی که علاقه ی شدیدی به این پارک افسانه ای دارند.

دانلود بازی Disneyland Adventures + دانلود بازی دیزنی لند  کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Description

“Experience the magic of Disneyland like never before! Take a journey where stories come to life and dreams come true, right in your living room! Explore Disneyland® park — from Main Street U.S.A. to Critter Country — join Peter Pan to battle Captain Hook, high-five Mickey Mouse or hug Snow White.

“Disneyland Adventures” allows children, families and Disney fans of all ages to explore Disneyland park, step into adventures based on attractions, engage in challenging quests and interact with beloved Disney characters remastered in 4K Ultra HD and HDR.” © Disney



 مشخصات بازی : 

 نام بازی : Disneyland Adventures

 سبک بازی : Single-player, multiplayer

 سال انتشار : ۱۰/۳۱/۲۰۱۷

• سازنده بازی : Frontier Developments
Asobo Studio (remaster)

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : Yes

• فرمت فایل : RAR / ISO

•  امتیاز بازی : ۷ / ۱۰ 

• رمز فایل : netpaak.com


 حداقل سیستم مورد نیاز : 

OS: Windows 10 Version 1803 (OS Build 17134.48) or upper
Architecture: x64, X64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 4 GB
Video Memory: 1 GB
Processor: Intel Core i3-3210 @ 3.2 GHz || AMD FX-4150 @ 4 GHz
Graphics: Nvidia GT GTX 650 || AMD R7 260

 سیستم پیشنهادی : 

OS: Windows 10 Version 1803 (OS Build 17134.48) or upper
Architecture: x64, X64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 6 GB
Video Memory: 2 GB
Processor: Intel Core i5 3330 @ 3.0 GHz || AMD FX-6130 @ 3.6 GHz
Graphics: Nvidia GTX 660 Ti || AMD R7 370


راهنمای نصب

۱) ابتدا از ورژن ویندوز خود مطمئن شوید! ورژن ویندوز شما باید Version 1803 (OS Build 17134.48) و یا بالاتر باشد. بر روی سایر ورژن ها، این کرک و این بازی تست نشده است.

۲) متاسفانه مایکروسافت آپدیت جدیدی را منتشر کرده که باعث از کار افتادن کرک در بسیاری از بازی های انحصاری UWP می باشد. این آپدیت را باید به صورت دستی غیرفعال کنید! بدین منظور، لطفا Command Prompt را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و دستور زیر را بزنید:

wusa /uninstall /kb:4284835

منتظر باشید تا عملیات حذف تمام شود و ویندوز شما ریستارت شود. سپس اقدام به نصب بازی نمایید.

۳) آنتی ویروس خود را حتما غیرفعال کنید. سپس توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar به اکسترکت فایل های فشرده بپردازید.

۴) وارد پوشه ی اکسترکت شده ی خود شوید و فایل اجرایی InstallApp.exe را اجرا کنید. این امر باعث شروع نصب بازی می شود.

۵) اگر اخطاری درباره ی پکیج های DLC دریافت کردید، آن را نادیده بگیرید. متن اخطار به صورت زیر می باشد:

Registering any existing DLC packages…failed!

 

۶) بازی را از طریق استارت منو ویندوز خود اجرا کنید (از طریق شورتکات و یا اجرای فایل exe در محل نصب بازی، امکان پذیر نیست و خطا دریافت خواهید کرد).

================

رفع مشکلات رایج بازی:

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۸۰۳ به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.

نکته چهارم: حتما به اکانت Microsoft خود لاگین باشید. از لاگین بودن در دو بخش XBOX و Windows Store در محیط ویندوز ۱۰ اطمینان حاصل کنید.

نکته پنجم: اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.

نکته ششم: فایل اجرایی بازی را در فایروال خود حتما بلاک کنید. به صورت کامل! یعنی Inbound و Outbound باید برای این دو مورد بلاک شود. این امر باعث می شود تا تلاش بازی برای آنلاین شدن بی ثمر بماند و بتوانید آفلاین بازی کنید.

نکته هفتم: اگر وارد بازی می شوید اما در منوی اصلی، بازی کرش می کند و خارج می شود، تنها دلیلش رعایت نکردن نکته ششم است!

نکته هشتم: حتما مطمئن شوید که سیستم شما و گرافیک کارت شما در حالت High-Performance می باشند. بر روی سیستم های دارای دو کارت گرافیک، عموما گرافیک کارت اصلی شناسایی نمی شود و باعث می شود تا بازی برای شما اجرا نشود. با تنظیمات High-Performance می توانید از شناخت گرافیک کارت اصلی خود برای اجرای بازی مطمئن شوید.


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HD  

REVIEW : Disneyland Adventures Remaster (XboxOne)


 Download links 

دانلود بازی Disneyland Adventures-mercs213 با لینک مستقیم:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۵ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۶ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۷ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۸ با لینک مستقیم

————————-

دانلود نسخه فیت گرل Disneyland Adventures-FitGirl با لینک مستقیم:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود فایل انتخابی نسخه فیت گرل fg-optional-trailers با لینک مستقیم

 ورود به بخش گیم 

 

| نظر یا تجربیات خود را در رابطه با این بازی با ما به اشتراک بگذارید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا