تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های کم حجمبازی های کودکانه

دانلود بازی Mega Man 11 + Dlc برای کامپیوتر (بازی مگامن ۱۱)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Mega Man 11 + Dlc برای کامپیوتر (بازی مگامن 11)

دانلود بازی Mega Man 11 + Dlc برای کامپیوتر (بازی مگامن ۱۱)

بازی Mega Man 11 نام یکی از بازی های جدید کمپانی کپ کام می باشد که مدتی است برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شده است. این شخصیت دوست داشتنی که تاکنون بازی های رایانه ای و هم چنین انیمیشن های بسیاری از روی آن ساخته شده است توانسته به محبوبیتی خاص در میان دوست داران انیمه برسد.

قدرت های فوق العاده و سبک طراحی ویژه ی این کاراکتر سبب شده تا افراد زیادی با این شخصیت ارتباط برقرار کنند و به دنبال کردن ماجراجویی های آن بپردازند. مگامن ۱۱ نیز نام جدیدترین عنوان این سری می باشد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده و مدتی است که فیت گرل نسخه ی فشرده ی آن را منتشر کرده است.  دانلود بازی Mega Man 11 در ادامه

درباره بازی Mega Man 11 :

سازندگان توانسته‌اند نبرد‌های قابل قبول و چالش‌برانگیزی، هم از نظر گیم‌پلی و هم از نظر گرافیکی، برای بازیکنان به ارمغان آورند. طراحی هنری هر یک از مراحل با توجه به ربات اصلی آن استیج طراحی شده است که در انتها به باس فایت‌های هیجان‌انگیز ختم می‌شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Mega Man 11 + Dlc برای کامپیوتر (بازی مگامن ۱۱)
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

البته قابلیت‌هایی که شما از دشمنان به دست می‌آورید تنها به شلیک کردن خلاصه نمی‌شود. برخی از این توانایی‌ها به عنوان زره به کمک شما می‌آید؛ در حالی که در آن سو برخی حالت‌های نهاجمی به شما می‌دهد. حتی قابلیت‌هایی تله-مانند نیز در توانایی‌های باس‌ها در نظر گرفته شده است که با شکست دادن آن‌ها می‌توانید این توانایی‌ها را کسب کنید. گفتنی است که هر یک از این سلاح‌ها در حین استفاده از دنده قرمز یا همان Power Gear عملکرد متفاوتی دارد.

موسیقی گوش‌نواز و کنترل‌های بسیار روان مگامن ۱۱ شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند؛ در حالی که بازی به لطف اضافه شدن درجات سختی، کاربران جدید را نیز با آغوشی باز پذیرا می‌شود.

نقد بالا که نوشته ی منتقد وب سایت زومجی می باشد به خوبی ثابت می کند که کپ کام در خلق یک بازی سرگرم کننده موفق بوده است. Mega Man 11 از آن دست بازی هایی است که هر گیمری می تواند با آن ارتباط برقرار کند و برای ساعت ها پای آن بنشیند. این عنوان را در صورتی که به دنبال یک بازی هیجان انگیز هستید از دست ندهید.

برای دانلود بازی Mega Man 11 با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Mega Man 11 برای pc – دانلود بازی مگامن ۱۱

دانلود بازی کامپیوتر Mega Man 11 دانلود بازی Mega Man 11 دانلود Mega Man 11 برای pc


Mega Man 11 Description

Mega Man 11[a] is an action-platform game developed and published by Capcom. The game is an entry in the original Mega Man series, and was released worldwide for Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One in October 2018. The game brings back several features such as voice acting and a ۲٫۵D graphic style from previous games throughout the Mega Man franchise.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
CPU: Intel Core i5-3470 3.20GHz or AMD equivalent or better
RAM: ۴ GB
VIDEO CARD: GeForce GTX 650
SOUND CARD: DirectSound (DirectX 9.0c or better)
DEDICATED VIDEO RAM: ۱۰۲۴ MB

لینک های دانلود

دانلود بازی Mega Man 11 با حجم ۷۲۵ مگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا