تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتر

دانلود بازی Red Faction Armageddon + complete edition + dlc + نسخه fitgirl , corepack (رد فکشن آرماگدون)

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Red Faction Armageddon + complete edition + dlc + نسخه fitgirl , corepack (رد فکشن آرماگدون)

دانلود بازی Red Faction Armageddon + complete edition + dlc + نسخه fitgirl , corepack (رد فکشن آرماگدون)

داستان بازی Red Faction Armageddon گیمر را به سال ۲۱۷۰ می برد جایی که زمین مدت هاست توسط ساکنین آن ترک شده است و دیگر امکان زندگی انسان ها بر روی آن فراهم نیست. انسان ها که به مریخ سفر کرده اند حالا به دنبال به وجود آوردن شرایطی جدید در یک محیط متفاوت هستند اما گویا انسان هر جا می رود باید خرابی به بار بیاورد.

فعالیت های نه چندان مثبتی که از سوی داریوس میسون، شخصیت اصلی بازی صورت می پذیرد باعث جذب نیروی بیگانگان منظومه شمسی می شود و آن ها تصمیم می گیرند تا یک بار دیگر به محل زندگی انسان ها حمله کنند.

مردم از ترس جان خود به سمت پنااهگاه ها حمله ور می شوند اما پنهان شدن در برابر موجودات خطرناکی که به مریخ آمده اند، کاری غیر ممکن می باشد. دانلود بازی Red Faction Armageddon در ادامه

netpaak.ir telegram دانلود بازی Red Faction Armageddon + complete edition + dlc + نسخه fitgirl , corepack (رد فکشن آرماگدون)
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

درباره بازی Red Faction Armageddon :

Red Faction Armageddon در مجموع بازی خوبیست و به مانند نسخه های پیشین خود در ارائه یک عنوان هیجان انگیز موفق عمل کرده است اما مشکلاتی مثل تکراری شدن ماموریت های بازی پس از گذشت چند ساعت و یا گرافیک تاریخ مصرف گذشته ی این اثر باعث می شود تا گیمر نسبت به روند بازی زده شود.

تخریب پذیری محیط در رد فکشن آرماگدون به مانند شماره های قبل واقعا فوق العاده است و گرچه ساختار کلی موتور گرافیکی بازی با انجین هایی مثل فراست بایت و کرای انجین فاصله ای زیاد دارد اما در مجموع سازندگان موفق شده اند تا با به کار گیری حداکثری از قدرت موتور بازیسازی خود یک اثر شگفت انگیز و در خور مخاطب را به وی عرضه کنند.

خطی بودن داستان و در مجموع روایت نه چندان لذت بخش آن نیز از جمله دیگر مشکلات جدی بازیست که از ارزش آن کاسته است. خیلی ساده می گویم که Red Faction Armageddon در ساعات بیکاری شما می تواند یک بازی لذت بخش باشد، اما اگر انتظار یک شاهکار را از این اثر دارید، سخت در اشتباه هستید چرا که مشکلات ریز و درشت بخش داستانی به بازی اجازه ی نشان دادن تمام پتانسیل هایش را نمی دهد.

برای دانلود بازی Red Faction Armageddon با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود Red Faction Armageddon برای pc – دانلود بازی رد فکشن آرماگدون

دانلود بازی کامپیوتر Red Faction Armageddon دانلود بازی Red Faction Armageddon دانلود Red Faction Armageddon برای pc


تریلر این بازی

Description

Red Faction Armageddon Description

Red Faction: Armageddon is a third-person shooter video game developed by Volition and published by THQ in association with the TV network Syfy. It is the fourth installment in the Red Faction series, and was released for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360[2] in various countries around the world between June 7 and June 10, 2011. Poor sales resulted in THQ’s decision to stop making games in the Red Faction franchise and negatively impacted their financial quarter. The rights to the series are now owned by THQ Nordic

wiki

سیستم مورد نیاز بازی

Operating System: Windows® XP
Processor: 2GHz Dual Core Processor (Intel Core 2 Duo or AMD Athlon™ X2) or higher
Memory: 2GB System RAM or more
Graphics: 320MB Video RAM, GPU w/ Shader Model 3.0 support, NVIDIA® GeForce® ۸۸xx series or better, ATI Radeon™ HD30xx series or better
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: ۷٫۵ GB
Sound: 100% DirectX® ۹٫۰C compliant sound card or equivalent onboard sound

لینک های دانلود


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا