تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های استراتژیک

دانلود بازی SPACE HULK TACTICS + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود بازی اسپیس هالک برای PC

امتیاز یادت نره

دانلود بازی SPACE HULK TACTICS + all DLC نسخه کامل فشرده - دانلود بازی اسپیس هالک برای PC

دانلود بازی SPACE HULK TACTICS + all DLC نسخه کامل فشرده – دانلود بازی اسپیس هالک برای PC

SPACE HULK TACTICS نام یکی از محبوب ترین بازی های انحصاری رایانه های شخصی است که در ژانر استراتژیک روایت می شود. این بازی که با آخرین نسخه از موتور آنریل انجین ۴ ساخته شده است از جلوه های بصری بسیار زیبایی بهره می برد و یکی از آن عناوین انحصاری است که PC بازان می توانند با آن به همتایان کنسولی خود فخر بفروشند.

گیم پلی جذاب مهم ترین ویژگی این سری بازی می باشد و اگر از علاقه مندان به ژانر استراتژیک باشید امکان ندارد که با این بازی ارتباط برقرار نکنید. از سویی دیگر اجرای بازی روی سیستم های نه چندان قدرتمند SPACE HULK TACTICS را به یک بازی فوق العاده تبدیل ساخته است. دانلود بازی SPACE HULK TACTICS در ادامه

درباره بازی SPACE HULK TACTICS :

سری بازی های اسپیس هالک که ازدهه ۸۰ میلادی در حال عرضه هستنئد همیشه جزء بازی هایی بوده اند که توانسته اند گیمر های زیادی را تحت تاثیر خود قرار دهند. حال این سری پس از سال ها به پیشرفت قابل ملاحظه ای دست پیدا کرده است و به یکی از محبوب ترین عناوین رایانه های شخصی تبدیل شده است.

netpaak.ir telegram دانلود بازی SPACE HULK TACTICS + all DLC نسخه کامل فشرده - دانلود بازی اسپیس هالک برای PC
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

گرافیکی که این بازی با حجم نسبتا پایین خود به نمایش می گذارد در نوع خود کم نظیر و صد البته چشم نواز است. SPACE HULK TACTICS در گیم پلی نیز با وجود مشکلاتی که دارد می تواند سرگرم کننده باشد و شما را برای ساعت ها به پای خودش نگه دارد. پس اگر به دنبال یک بازی استراتژیک جذاب با جلوه های بصری بسیار زیبا و قدرتمند هستید SPACE HULK TACTICS همان چیزی است که به دنبال آن می گردید.

برای دانلود بازی SPACE HULK TACTICS با لینک مستقیم و رایگان بهمراه نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack فیت گرل و کورپک + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. دانلود SPACE HULK TACTICS برای pc – دانلود بازی اسپیس هالک

دانلود بازی کامپیوتر SPACE HULK TACTICS دانلود بازی SPACE HULK TACTICS دانلود SPACE HULK TACTICS برای pc


SPACE HULK TACTICS Description

Space Hulk is a board game for two players by Games Workshop. It was released in 1989. The game is set in the fictional universe of Warhammer 40,000. In the game, a “space hulk” is a mass of ancient, derelict space ships, asteroids, and other assorted space debris. One player takes the role of Space Marine Terminators, superhuman elite soldiers who have been sent to investigate such a space hulk. The other player takes the role of Tyranid Genestealers, an aggressive alien species which have made their home aboard such masses.

wiki


تریلر این بازی

سیستم مورد نیاز بازی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i3-3220 (3.3 GHz)/AMD FX-4200 (3.3 GHz)
Memory: ۸ GB RAM
Graphics: ۲ GB, GeForce GTX 660/Radeon R7 370
Storage: ۵ GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME

لینک های دانلود

دانلود بازی SPACE HULK TACTICS با حجم ۲٫۶ گیگابایت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا