تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

دانلود بازی  State of Mind + کرک + اپدیت + Fitgirl,Corepack

امتیاز یادت نره

دانلود بازی State of Mind + کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده فیت گرل و کورپک Fitgirl,Corepack

دانلود بازی State of Mind

دانلود بازی کالاف State of Mind + کرک

دانلود بازی  State of Mind + کرک + اپدیت + نسخه کم حجم و فشرده فیت گرل و کورپک Fitgirl,Corepack

دانلود بازی State of Mind + کرک + اپدیت + Fitgirl,Corepack

دانلود بازی pc 

 دانلود بازی کم حجم 

این بازی در سبک آینده‌ نگرانه و مهیج طراحی شده و قرار است انتهای سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخص ویندوزی، نینتندو سوییچ، مک و لینوکس منتشر شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی  State of Mind + کرک + اپدیت + Fitgirl,Corepack

وقایع بازی State of Mind در آینده اتفاق می‌افتد. این بازی از تئوری فرا انسان‌‌گرایی (transhumanism) الهام گرفته است، این تئوری بر این باور است که رشد فیزیکی و فکری انسان‌ ها در آینده از حد خود افزایش می‌یابد. به نقل از سازندگان، این بازی بر سه اساس «تفکیک، جدایی و اتحاد مجدد» ساخته شده است و تمامی این‌ها در دنیایی بین واقعیت مادی و مجازی خیال پرور اتفاق می‌افتد.

در این بازی کاربران هدایت چند شخصیت را در دو دنیای مختلف در دست می‌گیرند، البته در ویدیو‌ها به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی ریچارد نولان است، پدر و خبرنگاری از برلین که متوجه می‌شود وی یک موضوع تصادف بوده است و بر این اساس او هنوز با حافظه و خاطرات نا‌قص به زندگی خود ادامه می‌دهد.

از این رو ریچارد تصمیم می‌گیرد که که دوباره نزد خانواده خود برگردد تا بتواند خاطرات مرده خود را زنده کند. ریچارد در حالی که به دنبال هدف خود می‌رود متوجه می‌شود که هدف او فقط در مورد وی نیست، بلکه در مورد سرنوشت انسانیت است.

هنوز قیمت بازی State of Mind مشخص نشده است اما در ادامه می‌توانید نگاهی به گیم‌ پلی و دنیای این بازی بیاندازید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید / منبع : زومجی

۱۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی 

_______________________

________________

_____________

 ورود به بخش گـیم پـاک 

_____________

اگر به دنبال تجربه بازی State of Mind بودید و می‌خواستید بدانید که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Daedalic Entertainment از انتشار این بازی مستقل و اکشن ماجراجویی در آگوست سال جاری میلادی (مرداد – شهریور) برای کنسول‌ها و پی سی خبر داده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا