تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کودکانهبازی های سرگرم کنندهبازی های ماجراجویی

دانلود بازی Super Luckys Tale – نسخه FitGirl , Codex

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Super Luckys Tale – نسخه FitGirl , Codex نسخه کم حجم بازی Super Luckys Tale نسخه FitGirl بازی Super Luckys Tale کرک CODEX بازی Super Luckys Tale  دانلود فیت گرل بازی Super Luckys Tale – بازی کودکانه و سکویی اکشن و مهیج

دانلود بازی Super Luckys Tale - نسخه FitGirl , Codex نسخه کم حجم بازی Super Luckys Tale نسخه FitGirl بازی Super Luckys Tale کرک CODEX بازی Super Luckys Tale  دانلود فیت گرل بازی Super Luckys Tale

Super Luckys Tale نیز توسط گروه CODEX کرک شد! دانلود بازی Super Luckys Tale به همراه بسته الحاقی جدید آن با نام Gilly Island به طور کامل برای کاربران ویندوز ۱۰ ورژن ۱۶۰۷ به بالا کرک شد. داستان بازی Super Lucky’s Tale در مورد روباهی به نام Lucky است که قصد دارد به قدرت‌های درونی خود دست پیدا کند و با کمک خواهر خود کتاب Book of Ages را از چنگ شخصیت پلید این بازی یعنی Jinx دربیاورد.

شخصیت پلید دنیای این بازی قصد دارد با استفاده از این کتاب، حکومت دنیا را به دست بگیرد و به کارهای شیطانی خود ادامه دهد. شما در بازی Super Lucky’s Tale در نقش یک روباه ایفای نقش می‌کنید که برای پیش‌روی در داستان بازی باید از مراحل مختلف عبور کنید. حال این مراحل سرشار از المان‌های پلتفرمر مختلف و موانعی است که کار را برای شما سخت‌تر می‌کند.

Super Luckys Tale PC-CODEX

اگر به گرافیک و دنیای بازی نگاه کنیم، می‌بینیم که مایکروسافت با این بازی قصد دارد گیمرهای کم سن و سال‌تر را به سوی خود جذب کند و تجربه‌ای متفاوت و جدای از بازی‌های فعلی را در اختیار آن‌ها قرار بدهد. در این بازی شاهد المان‌های پلتفرمر هستیم و بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس در رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد.

هرچند که بازی Super Luckys Tale شما را با چالش‌های بزرگ روبرو نمی‌کند، اما دچار آفت سادگی بیش از حد نشده است.
گیم‌پلی بازی بسیار سر راست و ساده است. مانند هر پلتفرمر دیگری باید سعی کنید درست روی سکو‌ها بپرید و از سقوط کارکتر اصلی جلو گیری کنید. علاوه بر تله‌های محیطی، تعدادی دشمن و موانع نیز در بازی در نظر گرفته شده که بعضا برای شما دردسر درست می‌کنند. منظور از سادگی که در اول پراگراف مطرح شد، سادگی مکانیک‌ها و گیم‌پلی بازی‌ست.

netpaak.ir telegram دانلود بازی Super Luckys Tale - نسخه FitGirl , Codex

نسخه فشرده FitGirl با حجم شروع از ۳٫۴GB اضافه شد

هرچند که دانلود بازی Super Luckys Tale شما را با چالش‌های بزرگ روبرو نمی‌کند، اما دچار آفت سادگی بیش از حد نشده است. تمرکز اصلی گیم‌پلی بر جمع‌آوری کالکتبل‌ها گذاشته شده است و طی هر مرحله باید سعی در جمع کردن ۴ گلبرگ داشته باشید. سکه‌ها هم دیگر ایفا کننده‌ی نقش در این زمینه هستند. کلیشه‌های ژانر هم در Lucky’s Tale وجود دارند تا مراحل دو بعدی و رانر، بخش‌های مخفی، مبارزه با باس‌ها، حل کردن پازل‌ها و… چاشنی افزوده به گیم‌پلی جهت تنوع باشند. وجود ۴ هاب اصلی با مراحل متفاوت کاتالیزور دیگری‌ست که مانع از تکراری شدن بازی طی تجربه‌ی نسبتا کوتاه آن می‌شود.

در کنار گرافیک رنگارنگ بصری زیبا، عملکرد فنی نیز قابل تحسین است. اجرای ۳۰ فریمی (روی One X به صورت ۶۰ فریم) بازی که کمتر دچار افت می‌شود که تجربه‌ی سیال و روانی را برای مخاطب به ارمغان آورده است. هر چند که تصمیم اجرایی کردن دوربین ثابت برای یک پلتفرمر سه بعدی کمی عجیب است و گاهی باعث می‌شود در مکان‌هایی که حتی یک دشمن هم در آن وجود ندارد جان خود را از دست بدهید،

ولی ابدا به تجربه‌ی بازی لطمه وارد نمی‌کند. برای کارکترها صداگذاری انجام نشده و دیالوگ‌ها همانند آثار کلاسیک به صورت تکس نمایش داده می‌شوند و داستان ساده بازی را روایت می‌کنند. اما موسیقی جایی است که Super Lucky’s Tale در آن می‌درخشد. با توجه به شرایط هر مرحله، همواره آوایی گوش نواز در پس زمینه رغبت شما برای ادامه را بیشتر می‌کند.


مشخصات نسخه فشرده FitGirl بازی:

بر اساس ریلیز CODEX تحت عنوان Super Luckys Tale-CODEX ساخته شده است.
هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
بسته الحاقی Gilly Island DLC لحاظ شده و فعال گردیده است. دقت داشته باشید که این بسته الحاقی برای برخی از کاربران به درستی کار نمی کند. این مشکل از نسخه اصلی CODEX می باشد و ارتباطی به نسخه فیت گرل ندارد.
ویدیوهای ابتدا و انتهای بازی با کیفیت ۴K و فاصل های صوتی بلااستفاده که فقط برای Xbox One می باشد، به صورت دانلود انتخابی قرار دارند.
حجم بازی از ۸گیگابایت به ۳٫۳ الی ۴٫۲گیگابایت کاسته شده است.
مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۱۵دقیقه طول خواهد کشید.
فضای مورد نیاز در هنگام نصب بازی حدود ۱۴گیگابایت و پس از نصب کامل بازی حدود ۱۰گیگابایت است.
زبان بازی از طریق منوی تنظیمات درون بازی قابل تغییر است.
حداقل ۲گیگ فضای رم خالی در طی نصب نسخه فیت گرل لازم است.
ریپک بر اساس کتابخانه ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 می باشد.
اگر کرک برای شما کار نکرد، لطفا مواردی که در بخش “هشدار مهم” گفته شده است را رعایت کنید و مجددا فایل اجرایی Install Crack.bat در محل نصب بازی را اجرا کنید. انتخاب محل ذخیره سازی (سیو) در اولین اجرای بازی فراموش نشود.


Super Lucky’s Tale

Super Lucky’s Tale is a delightful, playground platformer for all ages that follows Lucky, the ever-optimistic, energetic, and lovable hero, on his quest to find his inner strength and help his sister rescue the Book of Ages from Jinx. Jinx is the scheming and mysterious villain trying to reshape the world, but for what reason? Along the way, encounter a hilarious supporting cast of friends and adversaries. Lucky must confront the nefarious Kitty Litter, Jinx’s mischievous kids – self-taught villains who might not be getting Jinx’s plans quite right. Lucky meets friends and allies along the way too. He meets misplaced Yetis, Kookie Spookies, a village of farming worms, and other colorful friends inhabiting the Book of Ages.

Test your skills with puzzles and nerve-wracking obstacle courses. Explore hidden secrets of new worlds with Lucky’s signature burrow move. Dive into unpredictable foxholes, or try devilish side scrolling challenge levels to unlock additional rewards. Head back to the era of classic platformers with challenges players of all skill levels and all ages can enjoy.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 version 1607 and upper
Architecture: x64, X64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 8 GB
Video Memory: 2 GB
Processor: Intel Core i5 3550 @ 3.3 GHz or AMD FX-6300
Graphics: AMD Radeon R7 370 or NVIDIA GeForce GTX 660/570

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 version 1607 and upper
Architecture: x64, X64
Keyboard: Integrated Keyboard
Mouse: Integrated Mouse
DirectX: Version 11
Memory: 16 GB
Video Memory: 4 GB
Processor: Intel Core i5 4570 @ 3.2 GHz or AMD FX – ۸۳۵۰
Graphics: AMD Radeon R9 290X or NVIDIA GeForce GTX 780


هشدار مهم

هشدار مهم! این بازی تنها بر روی ویندوز ۱۰ پیکربندی ۶۴بیتی از ورژن v1607 به بالا اجرا می شود. هم چنین پیش نیازهای Windows Store، Xbox و Xbox Identity حتما باید نصب شده باشند تا کرک برای شما کار کند. هم چنین مجازی سازی ویندوز یعنی Hyper-V Support باید در تنظیمات ویندوز شما یا در BIOS سیستم کاملا قطع شده باشد. توجه داشته باشید که اگر حالت Developer Mode توسط ستاپ بازی برای شما فعال نشد، برای نصب موفقیت آمیز بازی حتما باید آن را به طور دستی (از طریق Settings -> Windows Update -> For Developers) فعال کند.


راهنمای نصب بازی

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) فایل اجرایی SetSuprL.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید.

۴) پس از اتمام نصب، اجازه دهید تا ستاپ بازی برای شما کرک بازی را نصب کند. به هیچ وجه خودتان کرک را به صورت دستی نصب نکنید چرا که باعث ایجاد مشکل خواهد شد!

۵) بازی را حتما از منوی استارت ویندوز جستجو کرده و اجرا کنید. از هیچ جای دیگری اجرا نکنید. فقط از استارت منو در ویندوز ۱۰!

نکته اول: برای اجرای بازی حتما نیاز به ویندوز ۱۰ ورژن ۱۶۰۷ به بالا دارید. توصیه اکید می شود که بازی را تنها در درایوی که ویندوز شما نصب می باشد، نصب کنید.

نکته دوم: اگر پس از نصب و اتمام کرک شدن، باتوجه به اجرای بازی از استارت منو، بازهم بازی برای شما اجرا نشد؛ لطفا بازی را در پارتیشن دیگری غیر از درایو ویندوز خود نصب کنید.

نکته سوم: در اولین بار که بازی را اجرا می کنید، از شما آدرسی جهت ذخیره سازی سیو بازی می خواهد. هرجایی که دوست دارید را انتخاب کنید.


گیم پاگ | Game Paak


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان

توجه ! حتما بخش راهنمای نصب را مطالعه بفرمایید تا مشکلی در اجرای بازی نداشته باشید.

دانلود بازی Super Luckys Tale-CODEX با لینک مستقیم:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۳ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۴ با لینک مستقیم

======================

دانلود نسخه فیت گرل بازی Super Lucky’s Tale + DLC-FitGirl با لینک مستقیم:

دانلود پارت ۱ با لینک مستقیم

دانلود پارت ۲ با لینک مستقیم

دانلود فایل انتخابی نسخه فیت گرل fg-optional-useless-files.bin با لینک مستقیم

دانلود فایل انتخابی نسخه فیت گرل fg-optional-4k-videos.bin با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا