تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های سرگرم کنندهبازی های فکری و معمایی

دانلود بازی The X-Files + all DLC کامل و فشرده – دانلود بازی پرونده های مجهول برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی The X-Files + all DLC کامل و فشرده – دانلود بازی پرونده های مجهول برای کامپیوتر

دانلود بازی The X-Files + all DLC کامل و فشرده – دانلود بازی پرونده های مجهول برای کامپیوتر

بازی The X-Files عنوانی در ژانر اینتراکتیو مووی و کلیکی می باشد که توسط کمپانی فاکس و در سال ۱۹۹۸ برای پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن منتشر گردید.

این عنوان که بر اساس سریالی محبوب با همین نام ساخته شده است جزء نخستین بازی هایی بود که به صورت فیلم روایت می شد و گرچه نتوانست نمرات چندان موفقی را به دست آورد اما در میان گیمر ها از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد؛ چرا که ژانری جدید را در بازی های ویدئویی توسعه داد، ژانری که گرچه تا به امروز نیز دچار نقص های فراوانی است اما مورد الهام بازیساز های بزرگی چون دیوید کیج قرار گرفت. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

توضیح دادن در مورد گیم پلی The X-Files کمی سخت است، چرا که تا پیش از عرضه ی این بازی هیچ عنوانی مشابه آن ساخته نشده بود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی The X-Files + all DLC کامل و فشرده – دانلود بازی پرونده های مجهول برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

راستش را بخواهید خودم برای نخستین بار این بازی را به زبان دوبله فارسی تجربه کردم. دوبله ی شرکت آرین که گرچه کیفیت بالایی نداشت اما روایت هیجان انگیز و هم چنین به صورت فیلم باعث می شد هر چه بیشتر از زمان بازی می گذشت،

بیشتر هم به آن جذب می شدم. حل معماها، صحبت با شخصیت های مختلف و شلیک کردن ها همگی از جذابیت خاصی برخوردار می باشند. حضور دو بازیگر اصلی سریال یعنی جیلین اندرسون و دیوید دوکاونی نیز هیجان مضاعفی را به بازی بخشیده است.

درباره بازی The X-Files :

از طرفی بازی سیستم مورد نیاز چندانی هم نیاز ندارد پس انتخاب مناسبی برای کسانی است که سیستم آنان حتی یک کارت گرافیکی نیز به همراه ندارد! اگر از طرفداران بازی های ژانر اینتراکتیو مووی هستید و یا از متعصبین سریال ” پرونده های مجهول ” می باشید بازی The X-Files را نیز از دست ندهید، چرا که در برخی لحظات واقعا جذاب دنبال می شود. شما را به تماشای ۴۰ دقیقه از گیم پلی این بازی دعوت می کنیم.


دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی The X-Files برای کامپیوتر و دانلود The X-Files برای pc و دانلود بازی پرونده های مجهول دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی The X-Files , دانلود The X-Files دانلود بازی پرونده های مجهول نسخه complete edition


سیستم مورد نیاز بازی The X-Files

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Pentium 120 MHz
RAM: ۳۲ MB
Video card: support High Colour
Hard Disk Space: ۳٫۵ GB

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


ویدیو تریلر بازی The X-Files

 


لینک دانلود بازی کامپیوتر The X-Files

حجم بازی :۲٫۵ گیگابایت

دانلود بازی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا