تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های شمشیری و هک اند اسلش

دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC

امتیاز یادت نره

دانلود بازی WARRIORS ALL STARS – سامورایی , تاریخی , اکشن CODEX , Fitgirl برای PC

دانلود بازی کامپیوتر– دانلود بازی WARRIORS ALL STARS برای pc دانلود WARRIORS ALL STARS دانلود بازی ال استار واریور ب

دانلود بازی WARRIORS ALL STARS - سامورایی , تاریخی , اکشن CODEX , Fitgirl برای PC

وارریورس ال ستارس سبک / سبک سامورایی اکشن / جادوگران سیاه /  شمشیری اکشن هک اند اسلش

دانلود بازی SAMURAI WARRIORS Spirit of Sanada اثری در سبک اکشن است که به خاطر سیستم گیم‌پلی «یک در برابر هزار» شناخته می‌شود و به گفته سازندگان، در این نسخه از بازی شاهد بهترین و اصلاح شده‌ترین گیم‌پلی در این سبک خواهیم بود.

در نسخه جدید، زمان مبارزات طولانی‌تر و میادین جنگ متنوع‌تر شده‌‌اند و همچنین جنگ‌های چند مرحله‌ای را نیز شامل می‌شود.

netpaak.ir telegram دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC

گفته می‌شود در چنین شرایطی بازیکنان می‌توانند تجربه بهتری از جنگ‌های تاریخی داشته باشند. طوری که نظیر آن را تاکنون ندیده‌اند.علاوه بر این، بازیکنان در جنگ‌های ثانویه یا به عبارت بهتر جنگ‌هایی که خانواده ساندا در آن نقشی اساسی ندارد، می‌توانند شرکت کنند و ضمن به دست آوردن تجربه بیشتر، قسمت‌های مهم رویدادهای داستانی را از زوایای دیگری تماشا کنند.

جدا از بحث مبارزات، بازیکنان می‌توانند کارهای متنوعی در Castle Town انجام دهند.

از جمله جمع‌آوری برخی اطلاعات، تعامل و ارتباط با افراد شهر و انجام مراحل Feat که در واقع نوعی بخش آموزشی برای مبارزات محسوب می‌شود و با اتمام آن‌ها سکه دریافت خواهید کرد. هر وقت بتوانید ۶ سکه جمع کنید، می‌توانید در میدان نبرد از ترفندهای استراتژیک استفاده کنید.

به کمک این ترفندها می‌توانید جریان نبرد را تغییر داده و شرایط را به نفع خودتان رقم بزنید. ترفندهای استراتژیک یکسان نیستند و برای هر شرایطی، نوعی خاص از این استراتژی استفاده خواهد شد تا شما را برای نزدیک شدن به پیروزی کمک کند.

همچنین شما می‌توانید این استراتژی‌ها را با ویژگی‌هایی که برای تغییر در گذر زمان در بازی گنجانده شده است، ترکیب کنید و در راه اهداف خود استفاده کنید.

باید اشاره کرد که در هنگام روز، شما می‌توانید تمامی سربازان دشمن و مقر آن‌ها را ببینید؛ اما هنگام شب نه تنها دیدن پایگاه دشمنان ممکن نیست، بلکه باید مراقب هجوم نینجاها هم باشید.

دانلود بازی WARRIORS ALL STARS  SAMURAI WARRIORS Spirit of Sanada

داستان قبیله ساندا را بازگو می‌کند که اعضای شگفت‌انگیز و ماهر آن ردپای یوکیمورا ساندا را که شخصیت محبوب و نمادین این سری بازی است، دنبال می‌کنند.

بازیکنان از دوران کودکی تا زمانی که لقب «شیطانِ سرخِ جنگ» را به دست می‌آورند، به طریقه‌های گوناگون با مسیر زندگی یوکیمورا، کشمکش‌هایش و چگونگی بزرگ شدنش آشنا می‌شوند. اگرچه صداقت و فداکاری وی نسبت به قبیله ساندا در ابتدا باعث می‌شود تا طرح‌ها و ایده‌های پدرش، ماسایوکی، برای او سوال برانگیز باشد؛ اما چیزهایی که یاد می‌گیرد و سفرهایی که انجام می‌دهد،

باعث می‌شود تا به تفکرات پدرش پی‌ ببرد و همچنین با توجه به اینکه او استاد مبارزه با نیزه است، این موضوع به وی کمک می‌کند تا شیوه خودش را در جنگ‌ها و مبارزات پیاده کند. وقتی پدر و برادر یوکیمورا به جبهه دشمن می‌پیوندند، یوکیمورا باید تصمیمی سرنوشت‌ساز بگیرد. منبع توضیحات: زومجی


WARRIORS ALL STARS – SAMURAI WARRIORS Spirit of Sanada

The latest title in the “Samurai Warriors” series, “SAMURAI WARRIORS: Spirit of Sanada”, has arrived at last!All 48 years of the life of Yukimura Sanada, the officer hailed as Japan’s finest soldier, are fully depicted!Several characters that have been requested by fans join the battle, such as Yukimura’s father, Masayuki Sanada.

The depictions of characters change as they develop, adding flare to the story.Several new features are included, such as “Castle Towns”, where you can experience the daily-lives and battles of officers in minute detail, as well as “Multi-Stage Battles”!


• گالری بازی SAMURAI WARRIORS Spirit of Sanada

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® ۷, Windows® ۸٫۱, Windows® ۱۰ (۶۴bit required)
Processor: Core i7 870
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTS 450 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 27 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c over
Additional Notes: 640×۴۸۰ pixel over, High Color, VRAM 1GB over


مشخصات بازی : 

 نام بازی : Samurai Warriors

 سبک بازی : اکشن  / هک اند اسلش

 سال انتشار : September 2017

• سازنده بازی : Omega Force

• انتشار دهنده : Koei Tecmo

• انجین بازی : UDK

• سایت مربوط : Click Here

 قابلیت انلاین : No

 قابلیت چند نفره  : No

• قابلیت No  : co -op

 صفحه بازی در استیم : Yes /  Click Here

• حجم بازی :  ۸ گیگابایت | ۲۲ گیگابایت

• فرمت فایل : RAR / ISO

• امتیاز بازی : ۷ / ۱۰ steam

• رمز فایل : netpaak.com

%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C4 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC%D9%86%D9%82%D8%B4 %D8%A7%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C44 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%864 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C4 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC4 e1506781073822 دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87 %D8%A7%DB%8C 0%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C دانلود بازی WARRIORS ALL STARS All dlc سامورایی , تاریخی , اکشن هک اند اسلش CODEX , Fitgirl برای PC


• لینک های مستقیم و پرسرعت دانلود بصورت رایگان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا