تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی

دانلود رایگان فیلم ایرانی شیرین با کیفیت عالی– ۷۲۰p,1080p – دانلود فیلم ایرانی

امتیاز یادت نره

شیرین

دانلود فیلم ایرانی شیرین دانلود فیلم شیرین با دوبله فارسی دانلود رایگان

دانلود فیلم شیرین , دانلود فیلم ایرانی شیرین فیلم سینمایی شیرین کیفیت عالی فارسی – سینمایی ایرانی دانلود رایگان فیلم شیرین


خلاصه داستان : شیرین عنوان فیلمی ایرانی ساخته عباس کیارستمی است که در سال ۱۳۸۷ خورشیدی (۲۰۰۸ میلادی) تولید شد. فیلم تصویرگر نگاه ۱۱۳ بازیگر زن، بدون هیچ سخنی به دوربین فیلمبرداری است، در حالی که صداهایی از قرائت منظومه خسرو و شیرین نظامی گنجوی به گوش می‌رسد.

همه بازیگران فیلم به جز ژولیت بینوش، ایرانی و همگی از هنرپیشگان حرفه‌ای سینما هستند. در فیلم شیرین زنان هنرپیشه تک تک در برابر دوربین ظاهر شده و نگاه‌ها و واکنش‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

فیلم شیرین که به شیوه دیجیتال فیلم‌برداری شده‌است، در مراسم گشایش شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز و در بخش خارج از مسابقه به نمایش گذاشته شد.

netpaak.ir telegram دانلود رایگان فیلم ایرانی شیرین با کیفیت عالی– ۷۲۰p,1080p – دانلود فیلم ایرانی

کارگردان : عباس کیارستمی

 

برای دانلود فیلم شیرین و دانلود فیلم جدید و دانلود فیلم ۲۰۱۹ با کیفیت عالی فیلم قدیمی دانلود فیلم هندی و دانلود فیلم دوبله یا دانلود فیلم خارجی  لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k . فارسی دوزبانه سانسور شده و دانلود فیلم ایرانی کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p – کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل و تلویزیون کانال اپارات نماشا تماشا ما را دنبال فرمایید. imdb – wiki youtube دانلود فیلم ایرانی شیرین دانلود رایگان فیلم شیرین


  لینک مستقیم و رایگان دانلود فیلم شیرین  

دانلود لینک مستقیم _کیفیت ۴۸۰

دانلود لینک مستقیم _کیفیت ۷۲۰ 

دانلود لینک مستقیم _کیفیت ۱۰۸۰ 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا