تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
250 فیلم برترفیلم special ( امتیاز بالای 7 )فیلم خارجی🎬 فیلم , سریال , انیمیشن , مستند , فیلم پاک

دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی + ۷۲۰ بلوری ، ۱۰۸۰ بلوری

امتیاز یادت نره

دانلود دوبله فارسی فیلم باشگاه مشت زنی Fight Club 1999 – دانلود فیلم – دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود فیلم های جدید – دانلود فیلم های قدیمی – ۲۵۰ فیلم برتر جهان – دانلود بهترین فیلم ها – دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم قدیمی – دانلود فیلم برتر – ۲۵۰ فیلم – بهترین بازیگران دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی

دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی + ۷۲۰ بلوری ، ۱۰۸۰ بلوری

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی

جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۱۰

امتیاز از ۱۰ : ۸٫۸

امتیاز منتقدین : ۶۶/۱۰۰

ژانر : درام | معمایی | هیجان انگیز

netpaak.ir telegram دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی + ۷۲۰ بلوری ، ۱۰۸۰ بلوری

محصول : ۱۹۹۹ | آمریکا | آلمان

بودجه : $۶۳,۰۰۰,۰۰۰

مدت زمان : ۲ ساعت و ۰۳ دقیقه

زبان : انگلیسی – دوبله پارسی

 رده سنی : این فیلم برای سنین +۱۶ سال مناسب میباشد.

کارگردان : David Fincher

نویسنده : Chuck Palahniuk (novel), Jim Uhls

ستارگان : Brad Pitt, Edward Norton, Helena Bonham Carter

درباره فیلم :

هنوز هم خیلی‌ها فیلم “باشگاه مشت زنی” (Fight Club) به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) را یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ می‌دانند و معتقدند که هنوز فیلمی نتوانسته با آن رقابت کند.

فیلم باشگاه مشتزنی شاهکار دیوید فینچر و با بازی بیاد ماندنی برد پیت و ادوارد نورتون که بسیار مورد توجه قرار گرفت داستان جوانی است که پی می برد به کمک مشت بازی با دست های خالی، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند.

او و تایلر دردن که دوستانی صمیمی هستند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند ولی کم کم باشگاه آنها محبوبیت زیادی پیدا می کند و…

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی

داستان و نقد فیلم :

این فیلم یک فیلم اکشن نیست بلکه یک نوع ژانر نزدیک به کمدی است که نظریه های جالبی را بیان می دارد . نظریه هایی مانند لذت بردن از مبارزه و یا حتی کتک خوردن، دوگانگی های شخصیتی، شیوه هایی برای تبدیل شدن به گروهک تروریستی و امثال ان .

ابتدای فیلم از ان جایی شروع می شود که ادوارد نورتن در یک سری از کلاس های روانشناسی جمعی شرکت میکند و این درحقیقت خبر از وجود مشکلی در درون شخصیت اصلی داستان می باشد. در ان جا کسانی دیگر مانند بیل گنده را نیز میبینیم.تا جایی که شخصیت اصلی با تیلر یا همان شخصیت دوم خودش اشنا میشود که از این لحظه به بعد شخصیت اصلی در توهم است.

مدتی دو شخصیت با هم زندگی میکنند تا جایی که گروه کم کم بزرگ می شود و ادوارد نورتن از تیلر ( برادپیت ) دور می شود.  در این پلان ها میبینیم که افراد بسیاری وارد گروه غیر عادی تیلر می شوند که همه حاکی از نوعی مشکل روانی در جامعه است.

از جمله بیل بزرگ که دیدیم او در کلاس های روانشناسی بود. در حقیقت اعضای باشگاه افرادی هستند که از نوعی عقده یا ناهنجاری رنج میبرند و سعی دارند با جلسات شبانه و جدال خود را سبک کنند.

این گروه ها کم کم بزرگ می شود و فعالیتش از حیطه ی باشگاه خارج می شود و دست به خرابکاری های بزرگ می زند . تا جایی که ادوارد نورتن چاره را در کشتن شخصیت دوم میبیند . به تیلر شلیک میکند ولی بی اثر است چرا که شخصیت دوم در درون خود اوست و سپس او به خودش شلیک میکند و در حقیقت تیلر را در درون خود میکشد .

خلاصه داستان : 

«راوي» (نورتن)، جواني پريشان حال پي مي برد که به کمک مشت بازي با دست هاي برهنه، بيش از هر زمان ديگري احساس زنده بودن مي کند. او و «تايلر دردن» (پيت) که به دوستاني صميمي تبديل شده اند، هفته اي يک بار با هم ملاقات مي کنند تا با هم مشت بازي کنند.

در حالي که افراد ديگري هم به باشگاه شان مي پيوندند، محفل شان به رغم آن که رازي است بين شرکت کننده هايش، شهرت و محبوبيت يک باشگاه زيرزميني را پيدا مي کند.

دانلود تریلر فیلم

دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی در ادامه مطلب

             Fight Club (1999) An insomniac office worker, looking for a way to change his life, crosses paths with a devil-may-care soap maker, forming a

                                                                                                                  .underground fight club that evolves into something much, much more

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی

 

لینک های دانلود فیلم Fight Club 1999 باشگاه مشت زنی دوبله فارسی :

 

 دانلود با کیفیت ۷۲۰

 حجم : ۰،۹۵ گیگابایت

 لینک مستقیم دانلود

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

 حجم : ۱،۸۶ گیگابایت

 لینک مستقیم دانلود


 

دانلود ۲۵۰ فیلم برتر جهان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا