تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن دوبله فارسی

دانلود کارتون السون و ولسون دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

4/5 - (1 امتیاز)

السون و ولسون

دانلود انیمیشن  دانلود السون و ولسون دانلود کارتون السون و ولسون دانلود انیمیشن السون و ولسون با دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود انیمیشن جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k

زیرنویس فارسی کیفیت اورجینال اچ دی و کیفیت فشرده و کم حجم موبایل زیرنویس فارسی اپارات نماشا تماشا اپ تی سلام دان فیلم تو موو کیفیت بلوری Full HD 1080p , HD 720p دوزبانه سانسور


برنامه عروسکی السون و ولسون که در دهه ی هفتاد از تلویزیون ایران پخش می شد داستان دو پسر بازیگوش با نام‌های «السون» و «ولسون» است که در کلبۀ کوچکی زندگی می‌کنند. یکی از آنها عاقل‌تر از دیگری است. در همسایگی آنها، دو کبوتر برای خود دو لانه درست کرده‌اند و از آن بالا زندگی روزمرۀ السون و ولسون را تماشا می‌کنند و گاهی هم نگران این دو برادر می‌شوند، چون یک شخصیت دیگر به نام «دون دون» وجود دارد که با هر نقشه‌ای سعی دارد السون و ولسون را گول بزند و شکلات و شیرینی زیادی به آنها بدهد تا دندان‌های آنها را هم مثل خودش خراب کند!

این مجموعۀ نمایشی جهت آموزش بهداشت برای گروه سنی خردسال با تکنیک عروسکی دستکشی تهیه شده است که در آن توصیه‌هایی جهت مسواک زدن و کاهش مصرف شکلات و شیرینی و غیره می‌دهد.
این برنامه در واحد خردسال گروه کودک و نوجوان شبکۀ اول سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید و برای اولین بار از شبکۀ دو سیما پخش شده است.

 

netpaak.ir telegram دانلود کارتون السون و ولسون دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

دانلود کارتون السون و ولسون , دانلود انیمیشن السون و ولسون دوبله فارسی 

انیمیشن سینمایی السون و ولسون دوبله فارسی

کارتون سینمایی السون و ولسون


  ورود بـه بـخـش فیـلـم , انیمیشن  


+   لینک های دانلود انیمیشن السون و ولسون  +


دانلود انیمیشن


دانلود با لینک مستقیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا