تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های اکشن و شوتربازی های مخفی کاریبازی های نقش افرینی و جهان بازکالکشن بازی ها

دانلود کالکشن بازی Batman Arkham برای کامپیوتر – دانلود بازی بتمن Arkham Knight , Arkham Origins , Atkham City , Arkham Asylum

امتیاز یادت نره

دانلود بازی batman برای pc دانلود batman دانلود بازی بتمن بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی batman برای pc دانلود batman دانلود بازی بتمن برای کامپیوتر همراه کرک

دانلود کالکشن بازی Batman Arkham برای کامپیوتر – دانلود بازی بتمن Arkham Knight , Arkham Origins , Atkham City , Arkham Asylum

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی batman video game series مجموعه بازی‌ های بتمن

دانلود بازی batman video game series مجموعه بازی‌ های بتمنبتمن ارخام اسایلوم و بتمن آرخام سیتی  و بتمن آرخام نایت و بتمن ارخام اریجینز

 

netpaak.ir telegram دانلود کالکشن بازی Batman Arkham برای کامپیوتر - دانلود بازی بتمن Arkham Knight , Arkham Origins , Atkham City , Arkham Asylum

دانلود بازی Batman: Arkham Knight  بتمن شوالیه آرکهام برای کامپیوتر

بتمن: شوالیه آرکهام (به انگلیسی: Batman: Arkham knight) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استدی استدیوز ‏و براساس داستان‌هایبتمن، ابرقهرمان کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس ساخته شده و چهارمین قسمت اصلی از سری بازی‌های بتمن: آرکهام ‏‏ است.

کوین کانروی بار دیگر صداپیشگی شخصیت بتمن را برعهده گرفته‌است. این بازی در ۲ ژوئن ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

این بازی در پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس از رزولیو۱۰۸۰p و نرخ فریم ٣٠ در ثانیه برخوردار است ، درحالی که نسخهٔ رایانه‌های شخصی بازی از رزولیشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ پشتیبانی میکنند دانلود بازی بتمن برای کامپیوتر

داستان Batman: Arkham Knight  بتمن شوالیه آرکهام

داستان اصلی بازی یک سال پس از بتمن: شهر آرکهام در جریان است و بتمن، در اوج توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، به نبرد با ضدقهرمانی به نام مترسک می‌پردازد که به شهر آرکهام برگشته تا دشمنان بتمن را متحد کند و طی نقشه‌ای شوالیهٔ تاریکی را به قتل برساند. او گاتهام را آلوده به یک گاز ترس خطرناک می‌کند، به همین دلیل گاتهام خالی از سکنه می‌شود و تنها جنایتکاران باقی می‌ماند. در این میا بتمن با تعقیب مترسک متوجه می‌شود که او آیوی سمی را به دلیل عدم پیوستن به نقشه مترسک زندانی کرده‌است. بتمن آیوی را پس از یک درگیری کوچک به پلیس تحویل می‌دهد. بتمم با اراکل ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که مترسک از کارخانهٔ مواد شیمیایی آس برای تولید یک گاز بسیار خطرناک استفاده می‌کند. بتمن برای دستگیری مترسک وارد کارخانه می‌شود، اما در آنجا با یک دشمن جدید به نام شوالیه آرکام و لشکر عظیم او مواجه می‌شود. شوالیه آرکام که تنفر عمیقی از بتمن دارد، سعی می‌کند به وسیلهٔ ارتش خود که «میلیشیا» نام دارد، بتمن را نابود کند. اما بتمن با کمک بتموبیل موفق پی شود تعدادی از نیروهای میلیشیا را نابود کند و مترسک را پیدا می‌کند، مترسک افشا می‌کند که اوراکل (باربارا گوردون) را دزدیده است. همچنین او کل ساختمان را تبدیل به یک بمب سمی خطرناک کرده‌است. بتمن موفق می‌شود خطر بمب را خنثی کند اما به‌طور ناگهانی با دشمن قدیمی اش جوکر (بت‌من) رو به رو می‌شود. در این لحظه طی یک فلشبک داستانب متوجه می‌شویم که قبل از مرگ جوکر خون او به پنج نفر منتقل شده و این پنج نفر از لحاظ اخلاقی و رفتاری شبیه جوکر شده‌اند، اما تنها چهار نفر از این افراد دستگیر شده‌اند و نفر پنجم در واقع خودبتمن است. اما وی آلوده شدنش را از سایرین مخفی می‌کند. جوکر اکنون به دلیل اثرات گاز مترسک و وجود خون او در بتمن می‌تواند به او تسلط داشته داشته باشد و مدام در صحنه‌های مختلف ظاهر می‌شود و به مسخره کردن بتمن می‌پردازد. بتمن از ساختمان در حال انفجار فرار می‌کند و به جیمز گوردون (کمیک) اطلاع می‌دهد که دخترش دزدیده شده‌است. بتمن متوجه می‌شود که مترسک یک تاجر ثروتمند به نام «سایمون استگ» را به خدمت گرفته تا دستگاهی به نام «رگبار» را برای او بسازد، او به وسیله این دستگاه می‌تواند گاز سمی اش را در تمام گاتهام انتشار دهد. بتمن در کشتی هوایی استگ با مترسک رو به رو می‌شود. این در حالی است که وجود مادهٔ سمی باعث می‌شود تا جوکر بتواند کنترل بتمن را به دست بگیرد. از سوی دیگر شوالیهٔ آرکام در تلاش است تا رگبار را خارج کرده و آن را فعال کند. ارلی کویین وارد پایگاه بتمن در استودیوی فیلم‌سازی پنسا می‌شود تا نمونه‌های جوکر را آزاد کند. بتمن و رابین با کمک یکدیگر هارلی را دستگیر می‌کنند، اما یکی از نمونه‌های جوکر، سایرین را از بین می‌برد و سپس با اشاره به این موضوع که بهترین جانشین برای جوکر خودِ بتمن است، خودکشی می‌کند. رابین که حالا متوجه آلوده شدن بتمن شده‌است، تلاش می‌کند تا او را زندانی کند، اما بتمن با هوشمندی رابین را به دام می‌اندازد تا بتواند مترسک را دستگیر کند.

شوالیهٔ آرکام رگبار را فعال می‌کند و کل شهر را آلوده به سم می‌سازد. بتمن با نابود کردن رگبار سعی می‌کند تا جلوی شیوع بیشتر سم را بگیرد و سپس آیوی را متقاعد می‌کند تا با قدرت بخشیدن به یک درخت باستانی، آثار مسمومیت را خنثی کند. ایوی موفق می‌شود تا این کار را انجام دهد، اما به خاطر نیروی زیادی که از دست می‌دهد، از پای درمی‌آید. از سوی دیگر تماس بیشتر بتمن با مادهٔ سمی، تسلط جوکر روی او را بیشتر از قبل کرده‌است.

بتمن با تعقیب شوالیهٔ آرکام به ساختمانی می‌رسد که گوردون را در آنجا زندانی کرده‌اند. در این لحظه شوالیهٔ آرکام هویت واقعی خودش را افشا می‌کند و می‌فهمیم که او همان «جیسون تاد» یعنی رابین سابق است که تا کنون فکر می‌کردیم توسط جوکر کشته شده‌است. تاد بتمن را سرزنش می‌کند و او را به خاطر تنها رها کردنش مقصر می‌داند؛ با اینکه بتمن به تاد قول کمک ی‌دهد، اما او پا به فرار می‌گذارد.

بتمن و گوردون روی بام ساختمان با مترسک مواجه می‌شوند. در این لحظه مشخص می‌شود که اوراکل نمرده سات و خودکشی او حاصل یکی از توهمات ذهنی بتمن بوده‌است. بتمن اوراکل را پیدا می‌کند و او را به ادارهٔ پلیس شهر گاتهام می‌برد، اما مترسک با به دام انداختن گوردون فرار می‌کند. مترسک با کمک ارتش باقی‌مانده از افراد شرور به ادارهٔ پلیس حمله می‌کند تا بتمن و دوستانش را نابود سازد. بتمن با کمک اوراکل حملهٔ آن‌ها را خنثی می‌کند، اما مترسک موفق می‌شود تا رابین را بدزدد و با خود ببرد. مهٔ مردم دنیا، هویت واقعی بتمن را آشکار می‌سازد. در حالی که مترسک سعی می‌کند تا با تزریق پیاپی سم به بدن بتمن، ابهت این قهرمان را در جهان از بین ببرد، بتمن در داخل ذهنش با جوکر در حال نبرد است. جوکر با شمردن تعداد افرادی که به خاطر مبارزات بتمن جانشان را از دست داده‌اند تلاش می‌کند تا او را آزرده خاطر نماید، اما در نهایت این بتمن است که با شکست دادن جوکر، او را برای همیشه از ذهن خود پاک می‌کند. در ادامه شوالیهٔ آرکام از راه می‌رسد و بتمن را از دست مترسک نجات می‌دهد.

در حالی که گوردون نیروهای پلیس را برای پاکسازی خیابان‌ها از خلافکاران اعزام می‌کند، بتمن که حالا هویت واقعی‌اش فاش شده‌است، تصمیم می‌گیرد تا برای امنیت مردم گاتهام، توافقنامهٔ نایتفال را اجرا کند. طبق این توافقنامه، بروس وین (بتمن) از میان ازدحام خبرنگاران، به دوست قدیمی‌اش «آلفرد» می‌پیوندد و با هم وارد عمارت وین می‌شوند. تنها چند ثانیه پس از ورود آنها، عمارت منفجر می‌شود و در ظاهر هر دوی آن‌ها می‌میرند.

حدود یک سال بعد، گوردون که حالا شهردار گاتهام است، خود را برای حضور در مراسم ازدواج اوراکل و رابین آماده می‌کند. در گوشه‌ای دیگر و در یکی از کوچه‌های تاریک شهر، دو تبهکار به یک خانواده حمله می‌کنند، اما ناگهان با یک شبح سیاه روبرو می‌شوند؛ در عین ناباوری، این شبح شباهت زیادی به مرد خفاشی دارد.

احتمالات زیادی در مورد پایان بازی وجود دارد، اما محتمل‌ترین آن‌ها این است که: بتمن برای در امان ماندن اطرافیانش مرگ خود را جعل کرده و از گاز ترس مترسک برای ترساندن دشمنان استفاده می‌کند و به یک بتمن تمام وقت تبدیل می‌شود.

 

دانلود بازی Batman: Arkham Knight  بتمن شوالیه آرکهام برای کامپیوتر

Click Here

*


دانلود بازی Batman Arkham Origins Complete Edition بازی بتمن ریشه‌های آرکهام برای کامپیوتر

بتمن: ریشه‌های آرکهام (به انگلیسی: Batman: Arkham Origins) یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیو بازی مونترال برادران وارنر طراحی و تولید شده‌است. این بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، وی یو و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد که نخستین انتشار آن در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ بود. این بازی با موتور آنریل ساخته شده و در سری بتمن: آرخام قرار دارد.

بتمن ریشه‌های آرکهام یک پیش درآمد بر بازی‌های بتمن آرکهام سیتی و بتمن تیمارستان آرکهام است داستان بازی مربوط به پنج سال پیش از حوادث دو بازی پیشین است. در این بازی بتمن نه یک قهرمان حرفه‌ای بلکه یک تازه وارد بی تجربه محسوب می‌شود این در حالی است که پلیس وی را یک یاغی می‌داند. بزرگترین دشمن وی در این بازی رومن سایانیس یا نقاب سیاه است که یک جایزهٔ پنجاه میلیون دلاری برای هر که بتمن را دستگیر کند در نظر گرفته‌است که این کار بسیاری از دشمنان بتمن را برای دستگیری وی تطمیع می‌کند. الکتروکاتیونر

بتمن ریشه‌ های آرکهام را می‌توان به عنوان یک شکست کامل در نظر گرفت زیرا فروش بسیار بسیار کمتری نسبت به دو سری قبلی خود داشت . در این سری نقش منفی‌های بازی عبارتند از :

جوکر
پنگوئن
ددشات
فایر فلای
بین
الکترو کیوشینر
لیدی شیوا
دث استروک
کاپرهد

دانلود بازی Batman Arkham Origins Complete Edition بازی بتمن ریشه‌های آرکهام برای کامپیوتر

Click Here

*

 


دانلود بازی Batman Atkham City Goty Edition بازی بتمن شهر آرکهام برای کامپیوتر 

بتمن: شهر آرکهام (به انگلیسی: Batman: Arkham City) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۱ برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس ۳۶۰ وپلی‌استیشن ۳ منتشر شد. این بازی که براساس داستان‌های بتمن ابرقهرمان کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس ساخته شده به عنوان دومین قسمت در مجموعه بازی‌هایبتمن: آرکهام محسوب می‌شود و همچنین دنباله‌ایست بر بازی موفق بتمن: تیمارستان آرکهام که در سال ۲۰۰۹ عرضه شده بود.

فضا و داستان شهر آرکهام توسط نویسنده کهنه‌کار کتاب‌های مصور پال دینی طراحی شده است؛ تیمارستان آرکهام را نیز او طراحی کرده بود. داستان اصلی بازی پیرامون زندانی شدن بتمن در گاتهام سیتی می‌گذرد؛ زندان جدیدی که پنج برابر بزرگتر از تیمارستان آرکهام است.

داستان Batman Arkham Origins بتمن ریشه‌های آرکهام

در این نسخه بازیکنان با داستانی پیچیده‌تر و بسیار مرموز مواجه می‌شوند که بسیار هیجان انگیز و کمی دلهره‌آور است. بازی از جایی آغاز می‌شود که بروس وین میلیاردر گاتهام سیتی و مرد پشت نقاب بتمن، در یک سخرانی مخالفت‌هایش را با اقداماتی که قرار است برای تیمارستان آرکهام صورت بگیرد، اعلام می‌کند. اقداماتی که باعث می‌شود گاتهام سیتی به مکانی خطرناک‌تر از قبل برای شهروندانش تبدیل شود، اما در زمان این مصاحبه، وین توسط نیروهای امنیتی ناشناسی مورد حمله قرار می‌گیرد و به مکانی ناشناس برده می‌شود. وین در آنجا به هوش می‌آید و پروفسور هوگو استرنج را مشاهده می‌کند. کسی که از هویت اصلی او باخبر است و می‌داند که بتمن همان بروس است.

اتفاقات زیادی رخ می‌دهند، اما وین موفق به فرار می‌شود. این ماجرا تنها شروع یک اتفاق بزرگ برای وین و بتمن است. در ادامه مشخص می‌شود که افراد دیگری مانند جوکر،پنگوئن، آقای فریز، دوچهره و… در این اتفاقات دست دارند. بازی از جایی هیجان انگیزتر می‌شود که بتمن در ادامه تحقیقاتی که برای پی بردن به راز این اتفاقات شروع کرده، در دام یکی از حقه‌های جوکر گرفتار می‌شود و این موضوع باعث می‌شود که بتمن تنها ۲۴ ساعت برای پیدا کردن راه حلی برای حفظ جان خود و مردم شهر فرصت داشته باشد.

دانلود بازی Batman Atkham City Goty Edition بازی بتمن شهر آرکهام برای کامپیوتر 

Click Here

*


دانلود بازی Batman: Arkham Asylum GOTY Edition بتمن تیمارستان آرکهام برای کامپیوتر + Joker & Prey in the Darkness DLCs 

بتمن در تیمارستان آرکهام (به انگلیسی: Batman: Arkham Asylum)، یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی بر پایه بتمن، ابرقهرمانی خیالی شرکت دی‌سی کامیکس است. این بازی توسط راک‌استدی استدیوز توسعه یافته و بوسیلهٔ شرکت آیدوس با همکاری وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت در سال ۲۰۰۹ برای مایکروسافت ویندوز،پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰، منتشر شد. این بازی اولین قسمت از مجموعه بازی‌های بتمن: آرکهام بود. در سال ۲۰۱۷ هم این بازی بازسازی شد وبا نام برگشت بتمن به آرخام منتشر شد.

بازی از جایی شروع می شود که بتمن، جوکر را پس از آخرین نقشه و دسیسه اش دستگیر می کند و تصمیم می گیرد که او را برای زندانی کردن به Arkham ببرد. با توجه به آخرین حمله ی جوکر به زندان گاتهام، قسمت اعظمی از زندان این شهر تخریب شد و به همین دلیل تعداد زیادی از زندانیان نیز به Arkham منقل شدند.

دانلود بازی Batman: Arkham Asylum GOTY Edition بتمن تیمارستان آرکهام برای کامپیوتر + Joker & Prey in the Darkness DLCs

Click Here

دانلود بازی batman برای pc دانلود batman دانلود بازی بتمن کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 

دانلود کالکشن بازی Batman Arkham برای کامپیوتر – دانلود بازی بتمن Arkham Knight , Arkham Origins , Atkham City , Arkham Asylum

دانلود بازی batman video game series مجموعه بازی‌ های بتمن – بتمن ارخام اسایلوم و بتمن آرخام سیتی  و بتمن آرخام نایت و بتمن ارخام اریجینز


Batman: Arkham Description

Batman: Arkham is a series of action-adventure video games based on the DC Comics character Batman, developed by Rocksteady Studios] and WB Games Montréal, and published by Warner Bros. Interactive Entertainment. The first two Rocksteady games were written by veteran Batman writer Paul Dini and featured voice actors Kevin Conroy and Mark Hamill reprising their roles as Batman and the Joker, respectively, from the DC Animated Universe (DCAU). Kevin Conroyand Mark Hamill returned to voice Batman and The Joker again in the fourth main installment of the series, Batman: Arkham Knight. Other actors in the series to reprise their roles from the DCAU include Arleen Sorkin as Harley Quinn (in Batman: Arkham Asylum), as well as C.C.H. Pounder as Amanda Waller and Robert Costanzo as Harvey Bullock (both in Arkham Origins). wiki


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در اپارات

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Batman Arkham Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا