تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
نرم افزار کاربردی و مفید

دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها – رفع خطاهای بازی + بهینه سازی

امتیاز یادت نره

دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها – رفع کامل خطاهای زمان اجرای بازی

دانلود پیش نیاز اجرای بازی های کامپیوتری – دانلود پیش نیاز اجرای بازی های کامپیوتری

رفع کامل خطاهای زمان اجرای بازی - دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - دانلود مجموعه ابزارهای ضروری بازی ها دانلود پیش نیاز اجرای بازی های کامپیوتری - دانلود مجموعه نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی ها

 

برای کامل شدن نرم افزارها , توصیه یا کاستی های لیست را در بخش نظرات بیان فرمایید  .

ALL SOFTWARE GAMES نت پاک امروز برای شما عزیزان کاملترین و بهترین مجموعه  نرم افزار ضروری و پیش نیاز بازی های کامپیوتری را با لینک مستقیم آماده دانلود کرده تا دیگر نگران اجرا نشدن بازی های خود نباشید و بدون هیچ پیغام خطایی بازی خود را اجرا کنید . از دیگر ویژگی این نرم افزارها این است که باعث می شود بازی های شما در بهترین حالت ممکن اجرا شوند و بهینه سازی کاملی بر روی سیستم شما انجام می گیرد تا بازی ها را با فریم بالاتری بتوانید تجربه کنید از آنها لذت ببرید . دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها با لینک مستقیم در ادامه مطلب .

netpaak.ir telegram دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی

All in One Runtimes

مجموعه محبوب و کاربردی All in One Runtimes که همه نرم افزارهای مورد نیاز که در این پست هست در قالب یک پکیج ساده اماده کرده ایم، قادر است تمامی این پیش نیازها را نصب کرده و بسیاری از مشکلات عدم سازگاری و یا ارورهای ناشناخته را برطرف کند. به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید این نرم افزارها را تک تک دانلود و یا نصب کنید ، ممکن است مدت زمانی زیادی را لازم باشد صرف این کار کنید. اما به کمک برنامه All in One Runtimes ، تمامی نسخه های دات نت فریم ورک ، فیکس های مربوطه ، نسخه های مختلف جاوا ، دایرکت ایکس و … در اختیارتان قرار گرفته و تنها با سلیقه خودتان می توانید نسخه دلخواه را نصب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار All in One Runtimes را از ویجی دی ال دریافت نمایید.

دانلود با لینک مستقیم ۳۸۱ مگابایت ـ نسخه ۲٫۴٫۸ ـ ۲۰۱۹



nVIDIA GeForce Driver WHQL اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت دانلود آخرین نسخه درایور GeForce - دانلود آخرین نسخه درایور nVIDIA - دانلود آخرین ورژن درایور انویدیاگرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده است. از این جهت که کارتهای گرافیک بسیار متنوع می باشند و همچنین درایورهای ارائه شده برای هر کدام متفاوت است ما لینک مستقیم سایت سازنده را قرار داده ایم تا متناسب با کارت گرافیک خود آخرین درایور ارائه شده برای آن را دانلود کنید تا از آسیب رساندن به کارت گرافیکتان جلوگیری شود . بهترین و صد در صد ترین روش مراجعه به سایت سازندی گرافیک است.

دانلود اخرین نسخه با لینک مستقیم از سایت سازنده

به دلیل تحریم بودن ایپی های ایرانی باید با قند شکن برید تو سایت



دانلود آخرین ورژن درایور ای ام دی - دانلود آخرین ورژن درایور ای تی ای - دانلود آخرین ورژن درایور AMD - دانلود آخرین ورژن درایور ATI DRIVER AMD – اما مهم‌ترین بخشی که در اجرای برنامه‌های گرافیکی و خصوصاً بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد، بی‌شک مربوط به کارت گرافیک بوده و این مسئله که کارت گرافیک به خوبی و با تمام توانایی به عملیات خود بپردازد بسیار حائز اهمیت است که برای محقق شدن این امر، تنها داشتن یک کارت گرافیک با کیفیت کافی نخواهد بود، بلکه یکی از ضروری‌ترین کارها استفاده از آخرین نسخه درایور کارت گرافیک است.از این جهت که کارتهای گرافیک بسیار متنوع می باشند و همچنین درایورهای ارائه شده برای هر کدام متفاوت است ما لینک مستقیم سایت سازنده را قرار داده ایم تا متناسب با کارت گرافیک خود آخرین درایور ارائه شده برای آن را دانلود کنید تا از آسیب رساندن به کارت گرافیکتان جلوگیری شود . بهترین و صد در صد ترین روش مراجعه به سایت سازندی گرافیک است. به دلیل تحریم بودن ایپی های ایرانی باید با قند شکن برید تو سایت سازنده اصلی .

دانلود با لینک مستقیم از سایت سازنده

به دلیل تحریم بودن ایپی های ایرانی باید با قند شکن برید تو سایت



دانلود آخرین نسخه درایور اینتل - دانلود آخرین نسخه درایور اینتل اچ دی - دانلود آخرین نسخه درایور INTEL - دانلود آخرین نسخه درایور INTEL HD

DRIVER INTEL HD – اکثر مادربرد های موجود در بازار با کارت گرافیک های داخلی اینتل میباشند و کاربرانی که نیازی به کارت گرافیک برای بازی های کامپیوتری ندارند از همین گرافیک های داخلی استفاده میکنند.کارت گرافیک های داخلی نیز مانند سایر کارت گرافیک های موجود در بازار برای کارایی بهتر نیاز به آپدیت شدن درایور دارند تا بهترین نتیجه را بتوانید دریافت کنید.از این جهت که کارتهای گرافیک بسیار متنوع می باشند و همچنین درایورهای ارائه شده برای هر کدام متفاوت است ما لینک مستقیم سایت سازنده را قرار داده ایم تا متناسب با کارت گرافیک خود آخرین درایور ارائه شده برای آن را دانلود کنید تا از آسیب رساندن به کارت گرافیکتان جلوگیری شود . بهترین و صد در صد ترین روش مراجعه به سایت سازندی گرافیک است.

جهت دانلود آخرین نسخه کارت گرافیک Intel کلیک کنید – دانلود از سایت سازنده



مشکل در اجرای game for windows live – حل مشکل سیو نشدن GTA IV – حل مشکل سیو نشدن Batman: Arkham CityGames for Windows LIVE  یکی از نرم افزارهای که مربوط به بازی کردن به صورت آنلاین و گروهی می باشد ، نرم افزار Games for Windows LIVE می باشد . که کاربر را به شبکه ی LIVE  مایکروسافت متصل می کند.طعا شما هم در بعضی مواقع بخصوص بر روی ویندوز ۱۰ با مشکل اجرا یا سیو نشدن برخی بازی که نیاز به نرم افزار Games for Windows LIVE هستند شده اید بخصوص بازی های قدیمی تر چون Batman: Arkham City ، GTA IV… . شما با نصب نرم افزار Games for Windows LIVE می توانید این مشکل را حل کنید .

دانلود Games for Windows LIVE با حجم ۷۰MB



 دانلود MS Visual J# 2.0 Redistributable – دانلود اخرین ورژن MS Visual J# 2.0 Redistributable – دانلود اخرین نسخه MS Visual J# 2.0 Redistributable Microsoft Visual J# Redistributable Package شامل تمام چیزهایی است که شما برای اجرای برنامه های Visual J# در یک کامپیوتر که قبلاً  Microsoft .NET Framework بر روی آن نصب شده است، نیاز دارید. این نرم افزار پیش نیاز بسیاری از نرم افزارها و بازی های کامپیوتری می باشد و شما با نصب ان سبب می شوید که هر چه بهتر و بهینه تر اجرا بشوند و پیغام های خطای مربوط به این نرم افزار رفع بشود.

دانلود MS Visual J# 2.0 Redistributable با حجم ۴MB



دانلود اخرین ورژن NVIDIA PhysX – دانلود اخرین نسخه NVIDIA PhysX – دانلود PhysX – انویدیا فیزیکس – دانلود انویدیا فیزیکسNVIDIA PhysX – نرم افزار NVIDIA PhysX یک نرم افزار قدرتمند ارائه شده از سوی NVIDIA می باشد که باعث می شود بازی های روز بر روی سیستم شما بهینه تر و روان تر اجرا شده و باگ های گرافیکی کمتری از خود بروز دهند این نرم افزار همچنین باعث افزاریش کیفیت بافت ها و تصاویر  از لحاظ بصری نیز می شود .

دانلود NVIDIA PhysX با حجم ۲۷MB



دانلود اخرین ورژن OpenAL – OpenAL – نسخه نهایی و سالم OpenAL – دانلود نسخه سالم اپن ا الOpen AL مخفف (Open Audio Library) یک API صوتی مولتی پلتفرم و ساده میباشد.  هدف از طراحی Open AL رندر موثر و کارآمد صداهای سه بعدی چند کاناله وابسته به موقعت مکانی می باشد. این نرم افزار در ابتدا و در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی Loki Software ساخته شده است . Open AL برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ توسط Loki Software برای کمک کردن به پرت یک بازی ویندوز بیس به لینوکس طراحی شده بود اما در ادامه و پس از مشاهده پتانسیل بالای این ابزار تبدیل به یکی از محبوب ترین کتابخانه های صدا شد . دانلود اخرین نسخه OpenAL در ادامه مطلب .

دانلود Open AL با حجم ۱MB



 دانلود نسخه ی نهایی OpenGL – دانلود نسخه سالم OpenGL – دانلود اپن جی ال – دانلود اپن جیال – دانلود اپنجل – اخرین ورژن OpenGL OpenGL Extension Viewer نام نرم فزاری مورد اعتماد و قدرتمند، در زمینه نمایش اطلاعاتی مفید، از شتاب‌دهنده ۳ بعدی OpenGL است. علاوه بر این‌ها، شما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید که عملکرد رندرینگ پردازشگر گرافیکی خود را مورد سنجش قرار دهید. این نرم افزار یکی از کاربردی ترین و مفید ترین نرم افزار های جهان برای بررسی دقیق و تخصیص کارت گرافیک می باشد که می توانید به وسیله ی ان کارت گرافیک خود را تست کرده و معایب ان را شناسایی کنید .

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی دانلود OpenGL با حجم ۱۱MB



دانلود اخرین ورژن STEAM– دانلود اخرین نسخه STEAM– دانلود نسخه نهایی STEAM– دانلود نسخه سالم استیم – دانلود نسخه سالم و نهایی استیم – نرم افزار اجرای بازی های شرکتSTEAM – این نرم افزار یک برنامه ی ضروری برای اجرای بازی های شرکت Valve می باشد که مهمترین محصولات این شرکت بازی محبوب و بسیار جذاب کانتر می باشد . اگر شما هم هنگام اجرای بازی های که به نرم افزار استیم نیاز دارند دچار مشکل شده اید بهتر است اخرین نسخه ارائه شده را از اینجا دانلود کنید . بعضی وقتها حتی با دانلود این نرم افزار مشکل شما حل نمی شود ولی به لطف اتوماتیک بودن اپدیت این نرم افزار شما می توانید با اپدیت این نرم افزار که تقریبا حجم ان ۲۰۰ مگابایت است این مشکل را به راحتی حل کنید . 

دانلود STEAM با حجم ۲MB نسخه انلاین


GameRanger گیم رنجر

دانلود GameRanger گیم رنجر نام نرم افزار فوق العاده عرضه شده از  Scott Kevill است که اولین بار در سال ۱۹۹۹ عرضه شد ، البته این ابزار در نسخه های اولیه فقط برای مک عرضه شده بود و چند سالی می باشد گیم رنجر برای ویندوز نیز طراحی شده است. در گیم رنجر GameRanger شما به بیش از ۷۰۰ بازی و دموی بازی ها دسترسی دارید که قادر به بازی آنلاین با دوستان و افراد سراسر جهان می باشید. رابط کاربری نرم افزار باعث می شود هر فدری با این ابزار کار کرده و به مجموعه ای بی نظیر از بازی های مختلف دسترسی داشته باشد.

قابلیت های نرم افزار GameRanger گیم رنجر :

– دسترسی به بیش از ۷۰۰ بازی مختلف و دمو بازی ها – رابط کاربری آسان نرم افزار – بازی آنلاین با دوستان و افراد مختلف دانلود GameRanger گیم رنجر

دانلود با لینک مستقیم 



Java SE Runtime Environment 9,8,7 – اخرین ورژن جاوا ۹و ۸ و ۷ – دانلود نسخه نهایی جاوا برای ویندوز دانلود اخرین ورژن Java SE Runtime Environment – نسخه سالم و معتبر نرم افزار جاواJava SE Runtime – نرم افزار جاوا برای ویندوز تقریبا اکثر نرم افزار ها بازی ها و … از زبان برنامه نویسی جاوا بهره برده است ، زبانی که به جرات می توان یکی از بهترین و راحت ترین زبان های برنامه نویسی نام برد . در گوشی همراه ، در پلیرهای بلوری و یا حتی در دستگاه های پزشکی از این زبان برنامه نویسی استفاده می شود . این نرم افزار  به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی که با زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید. با نصب این برنامه پلاگین موتور جاوا به برنامه های ویندوز و نیز مرورگر شما اضافه می گردد و پس از آن به راحتی می توانید برنامه هایی را که با استفاده از این زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهای چت و گفتگو و نیز سایت هایی را که با این زبان نوشته شده اند مانند سایت های بازی های آنلاین را مشاهده نمایید.

آخرین نسخه Java SE Runtime Environment 7

دانلود ۶۴ بیتی| ۲۷MB

دانلود ۳۲ بیتی| ۲۶MB

آخرین نسخه Java SE Runtime Environment 8

دانلود ۶۴ بیتی| ۶۰MB

دانلود ۳۲ بیتی| ۲۰۷MB

آخرین نسخه Java SE Runtime Environment 9

دانلود۶۴ بیتی| ۸۵MB

دانلود ۳۲ بیتی| ۸۱MB

آخرین نسخه Java SE Runtime Environment 10

دانلود Java SE Runtime نسخه ۱۰| ۹۷MB

دانلود Java SE Development Kit نسخه ۱۰| ۳۸۹MB



Rockstar Social Club دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازیRockstar Social Club – این برنامه لانچر اکثر بازی های راک استار مانند Max Payne 3، L.A. Noire ، GTA IV، GTA V و … است که بدون آن این بازی ها اجرا نخواهد شد . نرم افزار راک استار سوشال کلاب پلتفرم کمپانی RockStar بوده که شما برای اجرا و فعال سازی عناوین ساخته شده توسط این کمپانی به این نرم افزار نیاز خواهید داشت . با توجه به اینکه عناوین این کمپانی محدود بوده این نرم افزار نیز زیاد شناخته شده نیست و اپدیت های ان نیز با فاصله زمانی بالاتری نسبت به Origin و یا پلتفرم کمپانی Ubisoft یعنی Uplay عرضه میگردد .

دانلود با لینک مستقیم| ۷۰MB



 دانلود اخرین نسخه Ubisoft Game Launcher – دانلود اخرین ورژن Ubisoft Game Launcher – دانلود نسخه سالم Ubisoft Game Launcher – دانلود UbisoftGameLauncher برای ویندوز ۱۰Ubisoft Game Launcher یک برنامه ارائه شده توسط یوبیسافت می باشد که به کمک این نرم افزار شما می توانید بازی ها این کمپانی را بازی کرده و با هم به مسابقه و … بپردازید .از سویی دیگر بسیاری از کرک های  SKiDROW دارای پوشه Orbit هستند و این یعنی اینکه برای اجرای بازی های به برنامه Ubisoft Game Launcher نیازمندیم .

دانلود Ubisoft Game Launcher با حجم ۳MB



دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - دانلود اخرین نسخه UEREDIST – دانلود نسخه نهایی UEREDISTUEREDIST – این نرم افزار شامل اکثریت پیش نیازی های بازی ها به خصوص بازی هایی که با انجین (موتور ) Unreal Engine ساخته می شوند . این نرم افزار باعث می شود که شما تمام نرم افزارهایی که قبل از اجرای بازی نیازی به نصب انها را دارید به صورت یکجا نصب بشوند و مشکلات اجرای بازی برطرف بشود . در این نرم افزار اخرین ورژن DirectX ، Microsoft Visual C ، net framework و … را به صورت اتوماتیک نصب می کنید و همچنین باعث می شود بازی های شما هر چه روانتر و سریعتر اجرا شودن و با کمترین باگ و افت فریم رو به رو شوید .

دانلود UEREDIST با حجم ۱۹MB



 دانلود اخرین نسخه ایکس ان ای فریم ورک – دانلود نرم افزار ایکس ان ای فریم ورک – دانلود برنامه ایکس ان ای فریم ورک – دانلود XNA Framework XNA Framework Redistributable – این نرم افزار یکی از برترین ابزارها برای تولید چارچوب و فراهم نمودن شرایط مناسب برای توسعه دهندگان بازی برای ویندوز می باشد . با نصب این نرم افزار شاهد اجرا شدن بازی های با کمترین خطا و همچنین افزایش عملکرد و بازدهی بهتر بازی ها را شاهد خواهید بود . با این نرم افزار امکان توطیع مجدد و ارتباط با محصول روی پلتفرم ویندوز فراهم می شود . در این برنامه کتابخانه ها و توابعی برای توسعه بازی های مبتنی بر XNA .Net XNA Framework طراحی شده است و آن شامل توابعی کلیدی و کلاس ها و مقادیری است که توسعه دهندگان بازی به وسیله XNA Game Studio به آن نیاز پیدا می کنند .

دانلود XNA Framework Redistributable 4.5 با حجم ۶MB

دانلود XNA Framework Redistributable 3.5 با حجم ۷MB



دانلود نسخه نهایی DirectX 10 NCT Release 2 -دانلود اخرین ورژن Direct X – دانلود نسخه نهایی Direct X – دانلود اخرین نسخه DirectX 10 NCT Release 2 DirectX 10 NCT Release 2 – این نسخه از DirectX 10 NCT Release 2 کامل ترین و سالم ترین نسخه دایرکت ایکس ۱۰ می باشد که ما برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم . این نسخه با تمام ویندوزهای مایکروسافت سازگار می باشد و به راحتی می توانید آن را نصب کنید .

دانلود DirectX 10 NCT Release 2 با حجم ۱۰MB



دانلود مجموعه ی کامل دایرکت ایکس – دانلود نسخه نهایی دایرکت ایکس -دانلود اخرین ورژن Direct X – دانلود نسخه نهایی Direct XDirectX – این پکیج کاملترین پکیج دایرکت ایکس می باشد که توسط رسانه ویجی دی ال تهیه شده و با ادغام جدیدترین اپدیت های دایرکت ایکس کاملترین پیکج را به صورت یکپارچه آماده کرده است که تنها با یک بار نصب شما می توانید این دایرکت ایکس ها ره نصب کنید . دایرکت ایکس(به انگلیسی: DirectX) مجموعه‌ای از رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزار (API) است که کارهایی مربوط به محیط‌های چندرسانه‌ای در سکوهای مایکروسافت بر عهده دارد. از کاربردهای خاص آن برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای، ویدئوهای سه‌بعدی است. جدیدترین نسخه آن دایرکت ایکس ۱۲ نام دارد.

دانلود پکیج DirectX با حجم ۹۶MB



دانلود آخرین نسخه DirectX 12 – دانلود آخرین ورژن DirectX – دانلود آخرین ورژن دایرکس – دانلود دایرکسDirectX12 – برای اجرای بازی های سه بعدی نیاز است که Direct X را نصب کنید، در صورتی که نسخه ی نصب شده قدیمی باشد، ممکن است اصلاٌ بازی اجرا نشود معمولاً به همراه سی دی های بازی نسخه مورد نیاز همان بازی نیز عرضه میشود و شما با نصب آن میتوانید بازی کنید. اما این نسخه جدیدترین نسخه این نرم افزار میباشد که در همین ماه جاری منتشر شده است و قابلیت پشتیبانی ویژگی های جدید زبان های برنامه نویسی ++C/C و #C را دارا میباشد.

دانلود DirectX12 با حجم ۲۷MB



دانلود برنامه uplay – دانلود اخرین ورژن یوپلی – دانلود اخرین نسخه یوپلی – دانلود نسخه نهایی یوپلیuplay – این نرم افزار باعث افزایش سرعت و بهینه شدن بازی ها و همچنین شبکه اجتماعی بزرگ یوبی سافت می باشد,که با این نرم افزار قادر به اجرای بازی های یوبی سافت خواهید بود . این برنامه دارای امکانات گسترده ای می باشد,از دعوت کردن دوستان به بازی خود گرفته تا چت کردن و ….شما می توانید در زیر این نرم افزار را دانلود نمایید. فرقی نمی کند که پلتفرمی که با آن بازی می کنید چه باشد، PC, PlayStation 4, Xbox One, Wii U, PlayStation 3, Xbox 360, Facebook, iOS, Android, Windows Phone, OnLive همگی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند.

دانلود uplay با حجم ۶۹MB



دانلود برنامه Origin – دانلود اخرین ورژن اوریجین- دانلود اخرین نسخه اوریجینOrigin – این نرم افزار برای بازی های تحت پلتفرم اوریجین می باشد که به آنها امکان می دهد تا بتوانند بازی های EA را ببینند، از آخرین بازی ها با خبر شوند و در نرم افزار به بازی کردن بپردازند. با دانلود اوریجین می توانید به راحتی برای خود پروفایل شخصی ایجاد نمایید، دوستان خود را دعوت نمایید، دسترسی سریع به بازی های خود، پیوستن دوستان خود به بازی های مورد علاقه شما، و حتی مرور صفحات وب همزمان با بازی کردن و … تنها گوشه ای از امکانات آخرین نسخه اوریجین می باشد.

دانلود Origin با حجم ۲۲۰MB



wmv9VCM - دانلود اخرین نسخه Windows Media Video - رفع کامل خطاهای زمان اجرای بازی - دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی هاwmv9VCM – این نرم افزار باعث افزایش بازدهی و کیفیت فایل های صوتی و تصویری به خصوص در بازی های کامپیوتری می شود . در صورتی که بخواهید فیلم تماشا کنید و یا اینکه به موسیقی گوش دهید، کدک‌های صوتی و ویدئویی را در هر سیستمی نیاز خواهید داشت و یا اینکه در این مورد، ویرایش چندرسانه‌ای باید بر روی کامپیوتر به اجرا درآید .

دانلود wmv9VCM با حجم ۱MB



 دانلود نسخه نهایی نسخه Microsoft .NET Framework 4.7 – برنامه نت فریم ورک – دانلود نت فرام ورک – نسخه نهایی نت فرام ورکMicrosoft .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی بسیاری از نسخه‌ های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند. برای اجرای نرم افزارها و بازی هایی که بر اساس تکنولوژی NET. برنامه نویسی شده اند، شما حتما باید برنامه دات نت فریم ورک را بر روی ویندوز سیستم خود نصب کنید!

سری کامل Microsoft .NET Framework (اپدیت ۲۰۱۹) دات نت فریم ورک ۴٫۸



دانلود پیش نیاز اجرای بازی های کامپیوتری - دانلود پیش نیاز اجرای بازی های کامپیوتری - Microsoft Visual C++ Redistributable - دلیل اجرا نشدن بازیMicrosoft Visual C++ Redistributable – گاهی وقت ها در هنگام نصب نرم افزارها و یا بازی ها و … با اخطارهایی مانند MSVCP.dll روبه رو می شود ، که این اخطار نشان دهنده ی عدم نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Redistributable Package می باشد که یک نوع مفسر زبان برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس می باشد . بسیاری از برنامه‌ها و بازی ها برای این که به درستی اجرا شوند نیاز به بسته‌های قابل توزیع مجدد سی پلاس پلاس (Microsoft Visual C++ Redistributable) دارند، چرا که این نرم افزارها برای اجرا شدن نیاز به یک سری فایل‌ها و کتاب خانه‌هایی دارند که توسط سی پلاس پلاس نوشته شده اند و فایل‌های مورد نیاز این برنامه‌ها را باید در این بسته جستجو کرد.

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2005– نسخه ۳۲ بیتی ۳ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2005– نسخه ۶۴ بیتی ۳ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2008 – نسخه ۳۲ بیتی ۴ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2008 – نسخه ۶۴ بیتی ۵ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2010 – نسخه ۳۲ بیتی ۵ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2010 – نسخه ۶۴ بیتی ۵ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2012 – نسخه ۳۲ بیتی ۶ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2012 – نسخه ۶۴ بیتی ۷ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2013 – نسخه ۳۲ بیتی ۶ مگابایت

  دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2013– نسخه ۶۴ بیتی ۷ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2015 – نسخه ۳۲ بیتی ۱۲ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2015 – نسخه ۶۴ بیتی ۱۲ مگابایت

*

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2017 – نسخه ۳۲ بیتی ۱۲ مگابایت

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable 2017 – نسخه ۶۴ بیتی ۱۳ مگابایت

*

* پکیج Microsoft Visual C++ Redistributable در یک ستاپ – تمامی نسخه های جدید تا ۲۰۱۹


  دانلود Visual C++ Runtime Installer All-In-One V56 – نسخه ۶۴و۳۲ بیتی ۲۳ مگابایت

  دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable Package v2018.03.24 نسخه ۶۴و۳۲ بیتی ۷۳ مگابایت


Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی اخرین ورژن ابزارهای ضروری بازی

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی دانلود جدیدترین بازی های رایانه ای

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی دانلود جدیدترین تریلر بازی های رایانه ای

Undo font awesome.svg e1502910420304 دانلود کاملترین مجموعه نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی ها - رفع خطاهای بازی + بهینه سازی دانلود جدیدترین کرک و ترینر بازی های رایانه ای


‫51 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید برنامه هایی که در این سایت گذاشتین خیلی مفید هستند ولی یه چیزی کم داره که برای سیو بعضی از بازی ها مثل batman arkham asylum or batman arkham cityکه در کنار games for window باید نصب بشن ممنون میشم این برنامه مفید رو هم توی سایتتون قرار بدین همه سایت های خارجی رو گشتم ولی نتونستم بفهمم که این برنامه چطور نصب میشه.

  2. سلام من بازی کانتر رو روی open gl بازی مسکردم بعد سیستمم رو ریست کردم درایو گرافیک و دایرکت ایکس هم نصب کردم اما نمیشه دیگه روی openGl بازی کرد و فقط میشه روی software بازی کرد

  3. سلام من دو بازی age of empires 3 و age of mythology رو از سایت دانلود و نصب کردم ولی هر دو ارور stop working میدن.لبتابم قویه ویندوزش ۸٫۱ قبلنم aom روش نصب بود. هر کاری کردم نشد لطفا راهنمایی کنین؟؟ مرسی از لطفتون

    1. در صورت لزوم برای اجرای بازی های قدیمی بر روی ویندوز ۸٫۱ یا ۱۰ راست کلیک کنید، به بخش Properties رفته و در بخش Compatibility گزینه ی Windows 7 یا Xp یا ۹۸ را انتخاب نمایید.

  4. سلام ادمین عزیز خسته نباشی مطالب عالی و بسیار مفید مخصوصن اماری ک از نسخه نرم‌افزار ها و حجم انها دادین خیلی مفید بودن ممنون

  5. سلام خسته .
    بسیار ممنون از زحمتتان.
    اگر مییشود نم افزار های :
    ۱٫NVIDIA GeForce Experience
    ۲٫All in One Runtimes

  6. سلام خسته نباشید هنگام اجرا بازی با این ارور مواجه شدم sorry, this application cannot run under a virtual machine ممنون میشم من راهنمایی کنید

  7. سلام من گیم نت دارم و وقتی بازی کالاف ۴ رو نصب میکنم برای اولین بار برنامه بصورت کامل و بدون هیج لگی اجرا میشه ولی برای دفعات بعد ارور run in safe mod میده و بازی اجرا نمیشه.
    پ.ن :روی تمام دستگاه هام همین مشکل هست.
    پ.ن۲: تو ارور یس یا نو با کنسل هر چیزی میزنم بازی احرا نمیشه

    1. سلام فکر کنم این مشکل از فایروال ویندوز میاد . البته چندین علت داره . فایروال هم یکیش هست . تو بازی های شبکه محور تنظیمات فایروال بسیار مهمه .

      1. تشکر ولی من تو فایر وال اجازه دسترسی دادم ولی بازم همین مشکل هست امکان داره مشکل از فایر وال سیستم سرور باشه.
        پ ن: نصف دستگاه هام ویندوز ایکس پیپی و نصف دیگه اش ویندوز ۷ و روی اکس پی ران این سیف وود میده و روی سون استاو ورکینگ .

  8. سلام ببخشید تو رو خدا جواب بدین من فیفا ۱۹ بازی میکردم که دیشب یهو وقتی رفتم تو بازی جهت دسته برعکس بود یعنی فقط دکمه بالا و پایین جا به جا شده بود پاک کردم باز نصب کردم نشد چیکار کنم دسته تو بازی های دیگه سالم هست فقط تو فیفا گیر کرده

  9. سلام خسته نباشید و بابت نرم افزار های خوبتون ممنون ببخشید من یه سوال داشتم من قبلا ویندوزم ۸٫۱ بود بازی هام روش خوب میگرفت و هیچ مشکلی هم نداشت ولی وقتی ویندوزم رو عوض کردم و یک ویندوز مدل دیگه ی ۸٫۱ رو نصب کردم بازی هام ارور میداد و میگفت بازی متوقف شده و یا بازی رو خیلی خیلی با تیک وصفحهی کوتاه نشان میداد لطفا خواهش میکنم بگین چه نرم افزاری یا باید چه کار کنم تا مثل قبل شده

  10. باسلام
    من نسخه ی جدید بازی یورو تراک رو نصب کردم هرچی میزنم رو آیکون بازی اتفاقی نمیافته نسخه های قبلی راحت اجرا میشد .\
    روسیستم دیگه امتحان کردم اجرا شد ولی نمیدونم رو سیستم من چرا اجرا نمیشه اصا ارورن نمیده نمیدونم چی کنم خواهشا کمک کنینبا تشکر از سایت خوبتون.

  11. سلام خوبین!؟ ببخشید من چند وقته روو فیفا ۱۹ مشکل پیدا کردم در لحظات حساس یه لگ میزنه در صورتی که سیستمم از سیستم پیشنهادی قویتره….. Gtx 1050ti
    Amd a86500
    Ram 8
    اگه میشه کمکم کنید

  12. سلام من بازی فارکرای پریمال نصب کرده ام اما وقتی می خام برم تو بازی ارور میده لطفا کمک کنید

  13. با عرض سلام من گیم pes2013 رو ویندوز۸٫۱ نصب کردم ارور میده و باز نمیشه اگه راهکاری دارین لطفا بگین

  14. سلام من سیستمم قدیمیه و اون بازی هایی که روش داشتم بعد عوض کردم ویمدوز حذف شد الان وقتی دوباره نصب میکنمشون بعد از چند دقیقه بازی کزدن یه دفعه صفحه سیاه میشه و میزنه pwer saving mode چیکارش کنم ؟؟

  15. سلام خواهشا سریع کمک کنید من کل ایکون های بازی هام به شکل یه سی دی زرد رنگ در امده اجرا هم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  16. سلام عرض خسته نباشید لخشید ولی من یه مشکلی دارم که خیلی اعصبمو ریخته بهم اقا ما وقتی بازی های قدیمی نصب می کنیم مثلا کانتر S.T.A.L.K.E.R.Trilogy چند بازی دیگه نصب تموم میشه ولی وقتی می خوایم وار بازی شیم یهو مانتیور نو سیگنال میده خیلی گشتیم اخر سر فهمیدیم که از روزلشینه ولی در صورتی که نمیشه تغیرش داد یعنی اصلا وارد بازی نمیشه مانیتور میره بخشید سرتونو درد اوردم راه چاره یا نرم افزاری میشناسید که کمکم کنه ؟ ممنون؟

    1. سلام . رو بازی کلیک راست کن و تو بخش compatibility بازی برار رو ویندوز ۷ – اگه گزینه disable full screen هست اونم یه دستی بهش بزن ببینم درست میشه یا نه

    2. مشکل شما احتمالاً به خاطر تنظیم رزولوشن صفحه نمایش بر روی رزولوشن های ۱۶ بیتی است.
      روی صفحه اصلی دسکتاپ کلیک راست کن، برو گزینه Scren Resolution
      بعد گزینه Advanced Setting
      بعد گزینه List All Modells
      بعد تو لیست رزولوشن ها باید رزولوشن دلخواه اما حتماً ۳۲ بیتی با رفرش مثلاً ۶۰ هرتز رو انتخاب کن.

  17. سلام خسته نباشید من یه بازی پذوتوتایپ نصب کردم اجرا نمیشه ارور نمیده فقط اینکه هر چی میزنم روش نیاره بالا گفتم ببینم برنامه خاصی لازم داره؟

  18. اول سلام و دوم یک خسته نباشید بزرگ واقعا ممنونم ازتون چند روز درگیر ارور ۰x000007b بودم و از هر سایتی که بگین app دانلود کردم برای درست شدن ارور اما نشد امروز اتفاقی سایتتونو \یدا کردم و با نصب چندتا app مشکلم به کلی حل شده بازم واقعا ازتون ممنون ممنونم

  19. سلام و درود بر شما
    ممنون از مطالب عالیتون که همیشه کمک میکنن
    من یک مشکلی با یه بازی دارم که هیچطوره نتونستم حلش کنم ( بازی اورجینال هست و تحت اوریجین ) بازی Simcity2013 من همه پیش نیاز هارو نصب میکنم و میرم برای اجرا اما بازی اجرا نمیشه و هیچ اروری دریافت نمیکنم حتی یه ارور کوچیکم ندارم بازی در حالت مینی مایز میره برای لانچ اما هیچ اتفاقی نمیوفته و اجرا نمیشه روی سیستمم
    مشخصات سیستم من هم این هست : i7 8700k-16gb ram-gtx1070amp extreme 8 gb – ویندوز ۱۰ پرو – اما اجرا نمیشه، همین بازی رو روی یه لپ تاپ دیگه اجراش کردم اما فقط رو سیستم خودم نمیاد بالا، ایا شما میتونید در این مورد راهنماییم کنید ؟

    متشکرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا