تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک – لینک مستقیم + نسخه معتبر

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک – کتاب زندگی‌نامه و خاطرات عبدالحسین برونسی

کتاب پی دی اف خاک های نرم کوشک شهید برونسی – دانلود کتاب شهید عبد الحسین برونسی خاکهای نرم کوشک

دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک - کتاب زندگی‌نامه و خاطرات عبدالحسین برونسی

نت پاک  امروز برای شما عزیزان کتاب PDF خاک های نرم کوشک که شامل زندگی نامه و خاطرات شهید عبدالحسین برونسی است و توسط سعید عاکف نوشته شده را با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است . این کتاب شرح حال انسانی وارسته است که قبل از انقلاب در روستای گلبوی کدکن از توابع تربت حیدریه به کار سخت و طاقت‏ فرسای بنایی مشغول بود و در کنار آن به خواندن دروس حوزوی نیز روی آورده بود تا اینکه بعدها به علت شدت یافتن مبارزات او زندانی و مورد شکنجه‏های وحشیانه ساواک قرار گرفت. با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران زمینه‏های لازم برای رشد او مهیا شد چنان لیاقتی از خود نشان داد که زبان‏زد همگان شد و نامش حتی در محافل خبری استکبار جهانی نیز راه یافت. رمز رستگاری شهید برونسی عبودیت و بندگی بی‏ قید و شرط او در مقابل حق و حقیقت بوده است. دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک عبدالحسین برونسی در ادامه مطلب .
در ۲۶ خرداد ۱۳۸۵، رهبر عزیزامان سید علی خامنه‌ای در سخنانی به تعریف و تمجید از این کتاب پرداخت . این کتاب به زبان انگلیسی عربی و اردو ترجمه شده است. ترجمه انگلیسی کتاب به سرپرستی محمد برومندی منتشر شده است.ترجمه اردوی کتاب را خان محمد صادق جونپوری، دانشجوی دکتری زبان فارسی دانشگاه دهلی هند، انجام داده و عنوان اردوی آن «بابا خداحافظ» است. این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه و به صورت مصور چاپ و منتشر شده است.

دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک – کتاب زندگی‌نامه و خاطرات عبدالحسین برونسی کتاب پی دی اف خاک های نرم کوشک شهید برونسی – دانلود کتاب شهید عبد الحسین برونسی خاکهای نرم کوشک – دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک – کتاب زندگی‌نامه و خاطرات عبدالحسین برونسی کتاب پی دی اف خاک های نرم کوشک شهید برونسی – دانلود کتاب شهید عبد الحسین برونسی خاکهای نرم کوشک – دانلود کتاب در مورد شهدا – دانلود کتاب مذهبی – دانلود کتابهای پی دی اف مذهبی


دانلود جدید تری کتاب های pdf


فرمت : PDF | منبع و پسورد : netpaak.com


لینک های دانلود بدستور صاحب اثر برداشته شد.


آدرس سایت انتشارات ملک اعظم: www.molkeazam.com
آدرس سایت فروشگاه: www.shop.molkeazam.com
ایمل انتشارات ملک اعظم: molkeazam@gmail.com

netpaak.ir telegram دانلود کتاب PDF خاک های نرم کوشک - لینک مستقیم + نسخه معتبر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا