تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

QuitNow! Pro – Stop smoking v6.82.0 – اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید

امتیاز یادت نره

دانلود QuitNow! Pro – Stop smoking v6.82.0 – نرم افزار ترک سیگار برای اندروید لینک مستقیم و رایگان

نرم افزار ترک سیگار برای تبلت و گوشی های اندروید

دانلود QuitNow! Pro - Stop smoking - اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید
دانلود QuitNow! Pro – Stop smoking – اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید

اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید موبایل

QuitNow PRO – Stop smoking  – اپلیکیشن بازگردانی سلامت ترک سیگار برای اندروید

نسخه خریداری شده با قیمت ۳٫۴۹ در پلی استور تقدیم شما

QuitNow! Pro – Stop smoking  کامل ترین ابزاری است که شما در Google Play برای ترک سیگار پیدا خواهید کرد. این برنامه را کاربران استفاده کننده از آن، تایید کرده اند. QuitNow! وضعیت شما را به صورت لجظه ای ارائه و در هر زمان برای مقابله با اضطراب به شما کمک می کند.
QuitNow! با شاخص قرار دادن مبنای W.H.O (سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل متحد)، روند بهبودی و سلامتی شما را ارائه می کند و با یک لیست موفقیت و دستیابی که شما باید آن را با گذشت زمان یکی یکی باز کنید، انگیزه شما برای رسیدن به هدف را افزایش می دهد.
شما می توانید موقعیت ها و دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از دوستان و دیگر افراد راهنمایی، کمک و ترفند دریافت کنید. چگونه بسیاری از افراد سیگاری توانسته اند سیگار را ترک کنند؟ با ترک سیگار، علاوه بر سلامتی و افزایش طول عمر در پول و وقت شما نیز صرفه جویی می شود. این برنامه در زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، استونیایی، آلمانی، کاتالان، پرتغالی، عبری، لهستانی، چک، Galego، چینی ساده شده و … و بیشتر در آینده در دسترس می باشد.

با افزایش مشغله های روزانه یکی از مشکلات جوامع امروزی افزایش مصرف سیگار است که تمامی گروه های سنی را در بر گرفته است ؛ راه های مختلفی برای ترک سیگار تاکنون ارائه شده است که در بسیاری از آن ها فرد پس از مدتی شکست خورده و سیگار کشیدن را دوباره آغاز می کند، اگر جزو افراد مصمم برای ترک سیگار هستید بهتر است در این پست با نت پاک همراه باشید! QuitNow PRO – Stop smoking اپلیکیشنی بی نظیر از شرکت برنامه سازی Fewlaps می باشد که کمک می کند بتوانید در مدتی کوتاه سیگار را ترک کنید! از عمده قابلیت های این برنامه می توان به متن های آن در خصوص مضرات سیگار اشاره کرد به گونه ای که با مطالعه آن ها به طور قطع در همان لحظه از سیگار دوری و تصمیم به ترک آن خواهید گرفت.

پس از ورود به برنامه باید حساب کاربری خود را با وارد کردن اطلاعاتتان ایجاد کرده تا بتوانید در زمان های گوناگون میزان پیشرفت خود را بر اساس آمار مشاهده کنید، آماری که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد عبارتند از میزان زمان به دست آمده، میزان پول پس انداز شده و سلامتی بازگردانی شده که با مشاهده روز افزون آن ها بر تصمیمتان برای ترک سیگار پا فشاری بیشتری خواهید کرد! لازم است بدانید در این مسیر تنها نیستید چرا که یک سیستم چت و ارسال پیام حرفه ای در QuitNow PRO قرار داده شده است که شما را با افرادی هم جهت و هم سو با شما آشنا خواهد کرد و می توانید پیام های انگیزشی فراوانی را از آن ها دریافت کنید.

netpaak.ir telegram QuitNow! Pro - Stop smoking v6.82.0 - اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

• برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن QuitNow PRO – Stop smoking اندروید :

نمایش روزانه لیستی از مضرات مصرف سیگار
نمایش زمان گذشته شده از آخرین سیگاری که کشیده اید
نمایش میزان زمان و پول ذخیره شده از زمان مصرف نکردن سیگار
صفحه سلامت برای برای نمایش درصد میزان سلامتی بازگردانی شده
قابلیت چت با افراد مختلف که همانند شما تصمیم بر ترک سیگار دارند
نبود هیچ گونه تبلیغات
نسخه حرفه ای اپلیکیشن QuitNow PRO – Stop smoking توانسته است با قیمت ۳٫۹۵ دلار امتیاز فوق العاده ۴٫۶ از ۵٫۰ را توسط کاربران در پلی استور دریافت کند . بهتر است شما نیز زمان را از دست نداده و با دریافت نسخه خریداری شده برنامه از نت پاک و تصمیم به ترک سیگار سال های بیشتری را زندگی کنید!

دانلود برنامه QuitNow Pro Stop smoking برای اندروید, آخرین ورژن QuitNow Pro Stop smoking برای اندروید, آخرین نسخه QuitNow Pro Stop smoking برای اندروید, دانلود رایگان برای اندروید, QuitNow Pro Stop smoking APK ,دانلود برنامه QuitNow Pro Stop smoking به همراه بارکداپلیکیشن , ,Pro Stop smokingFree, QuitNow Pro Stop smoking  برنامه اندروید نرم افزار ترک سیگار اندروید نرم افزار ترک سیگار فارسی دانلود نرم افزار ترک سیگار تدبیر نصیر برنامه ترك سيگار ايفون بهترین برنامه ترک سیگار اپلیکیشن ترک سیگار کانال ترک سیگار تلگرام روزشمار ترک سیگار ترک سیگار حرفه ای برای گوشی های اندرویدی,دانلود ,دانلود برنامه ترک سیگار,دانلود برنامه ترک سیگار QuitNow! Pro برنامه ترک سیگار QuitNow! Pro برای گوشی های اندرویدی,دانلود برنامه ترک سیگار برای اندروید برنامه ترک سیگار برای اندروبد,دانلود برنامه ترک سیگار برای گوشی های اندرویدی,دانلود رایگان 


We’re happy to see that you’re enjoying QuitNow!

The PRO version unlocks all the features of the app, to help you to quit smoking.

– Unlocked health screen: You’ll know how much time you need to complete all the health improvements. And it’s updated second by second!
– ۵۲ more achievements: Tons of achievements to complete. You’ll need several years to complete them all! By the way, we’ll wait for your e-mail!
– Mention indicators and real-time notifications: The community is great. But, with real time notifications, it gets better!
– Unlimited chat scrolling: Do you like history? Well! With the PRO version, you’ll see all the conversations. The app was launched at 2010, so… let’s scroll!
– Fully customize your own Widget: Let the colorful magic start! Customize the QuitNow! widget and make your desktop shine!
– No ads: If you pay for the app, the ads will disappear… and that’s great!
– Thank the developers team: We’re great people willing to do our best. And purchasing the app, you send us some energy to go on helping people to quit smoking. You’re welcome! :·)
– And… it’s a lifetime purchase: The PRO app will work in all your phones and tablets, no matter if they’re old or new!


QuitNow Mobile App Image 


”دسته بندی اندروید“ : | امنیتی و انتی ویروس | مرورگرها | پلیرها مسنجر ها | اموزشی و یادگیری | سلامت مذهبی کاربردی و…. | ویرایشگر ها

 Ó  اپلیکیشن های ضروری Ò 

 Ó  آموزش های کاربردی اندروید Ò 


♥ مشاهده بهترین اپ های ورزشی و سلامت ♥ 

300 down e1502796731773 QuitNow! Pro - Stop smoking v6.82.0 - اپلیکیشن ترک سیگار برای اندروید  دانلود با لینک مستقیم_ GooglePlay _ MB 20


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا