تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

درمان خانگی عفونت دندان +ویدئو

امتیاز یادت نره

درمان خانگی عفونت و آبسه دندان درد درمان عفونت دندان و لثه درمان عفونت دندان در طب سنتی درمان عفونت ریشه دندان و لثه  درمان عفونت ریشه دندان علائم عفونت دندان درمان عفونت دندان عصب کشی شده سفالکسین برای عفونت دندان درمان سنتی آبسه دندان عفونت دندان کشیده شده عفونت دندان عقل درمان آبسه دندان با نشاسته درمان خانگی عفونت دندان

درمان خانگی عفونت دندان +ویدئو

از بین بردن سریع عفونت دندان با استفاده از این معجون…

درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دندان و آبسه لثه توصیه شده است که روش تهیه معجون های تسکین دهنده ی درد دندان و از بین بردن عفونت دندان را در این بخش برایتان خواهیم گفت.

درمان آبسه و عفونت دندان

عصاره گل رز را با آب تازه لیموترش مخلوط کنید و برای چند دقیقه این مخلوط را در دهان نگه دارید و سپس دور بریزید. این عمل را حداقل روزی ۳ بار تکرار کنید.

غرغره کردن با آب لیموی تازه و آب ولرم روزی ۲ بار علاوه بر از بین بردن بوی بد دهان، شدت ورم را نیز کاهش می دهد.

برای تسکین فوری التهاب و خون ریزی با آب نمک غرغره کنید و یا ضماد زنجبیل و نمک را بر روی لثه قرار دهید.

netpaak.ir telegram درمان خانگی عفونت دندان +ویدئو

برای درمان سریع آبسه دندان روزی سه حبه سیر را به اندازه ماش خرد کرده و هر حبه را همراه با یک لیوان آب یا آب عسل میل کنند.

 تاثیر بی نظیر این معجون در ازبین بردن عفونت دندان  

خواص شگفت انگیز عسل در طب اسلامی سنتی+ویدئو

برای از بین رفتن عفونت‎ در دهان و دندان می‎توان یک قاشق مربا خوری عسل را با چند قطره سرکه مخلوط کرده و روی لثه‎ و دندان ها مالید.

 استفاده از نمک به صورت کشیدن روی لثه و دندان بسیار خوب است، مداومت به این کار مفید است و می تواند کمک کننده باشد, در مورد نمک هم مقالات متعددی بیان شده که فوق العاده است.

 تورم لثه را می توان با جوشانده هلیله به صورت مضمضه یا پاشیدن پودر عدس ، گشنیز، مورد، صندل سرخ فوفل ، سماق بهبودی بخشید و یا آب برگ تاجریزی ، بارهنگ ، آب برگ خرفه را در دهان نگهداشته و خارج کنند و یا سماق را نرم کوبیده در گلاب حل کرده مضمضه نمایند اگر ورم بهبودی نیافت می توان تخم ریحان یا تخم مرو یا تخم تمرهندی را سائیده در آب اسپرزه ریخته روی قسمت متورم بمالند.

زنجبیل برای درمان عفونت دندان

زنجبیل بخاطر طبع گرم و خشکی که داره تری دندون رو از بین میبره و عفونت رو خشک میکنه. این گیاه شفا دهنده بخاطر خواص ضد باکتری که داره درد دندانهای ناشی از تورم و عفونت رو به راحتی میتونه درمان کنه. برای رفع درد، یک تکه تازه از ریشه زنجبیل رو روی دندان عفونی بذارید و زنجبیل رو بمکید( از پورد زنجبیل هم میشه استفاده کرد فقط باید مقدارش کم باشه) تا آب زنجبیل به مناطق دردناک برسه و با گرم شدن طبع دندون درد کم بشه.

آویشن:

آویشن یک عفونت کش حرفه ای هست که برای بسیاری از عفونتها بکار میره. اگه به تنهایی یا همراه با سایر گیاهان استفاده بشه، میتونه به مبارزه با درد ناشی از عفونت کمک کنه. این گیاه دارای خواص ضد قارچی و ضد عفونی کننده است. هنگامی که در ترکیب با نعناع نعناع استفاده میشه، اثرش دو برابر میشه و عفونت رو سریعتر از بین میبره.

درمان خانگی عفونت دندان +ویدئو

زردچوبه برای درمان دندان درد

زردچوبه با خواص استثناییش برای مبارزه با سرطان کمک میکنه، برای آرتریت درد رو کاهش میده و از کبد محافظت میکنه و از  عجیب ترین خواصش اینه که دندان درد رو از بین میبره. برای درمان به این روش باید یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه رو با  چند قطره آب مخلوط کنید. بعد، با استفاده از یک چوب پنبه، خمیر رو روی دندان آسیب دیده بذارید. خواص ضد عفونی کننده این گیاه به آرامش بخشیدن به شما کمک میکنه تا دردتون سریعتر آروم بشه.

درمان خانگی عفونت دندان +ویدئو

بابونه برای تسکین درد ناشی از آبسه ی دندان

گیاه بابونه با طبع گرم و خشکی که داره و البته خواص بی نظیرش برای جلوگیری از درد لثه های متورم یا خونریزی لثه ها یا عفونت دندان استفاده میشه. روش استفاده از این گیاه درمانی و عفونت کش به این صورته که یک فنجان آب گرم رو با یک عدد چای کیسه ای بابونه رو آماده کنید و اجازه بدید دم بکشه، و در این دمنوش میتونید از عصاره وانیل و آب لیمو هم استفاده کنید و اثرش رو دوچندان کنید. بعد از هر بار مسواک زدن دندان ها، دهان رو با این محلول شستشو بدید و بعد از دهان بیرون بریزید. این کار کمک میکنه تورم لثه کم بشه و میکروب های دهان از بین بره و در نتیجه از شر درد و عفونت دندان راحت بشید.

منبع:نمناک

www.2nafare.com

ویدئو:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا