تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

درمان سریع درد گوش در طب سنتی+ویدئو

امتیاز یادت نره

درمان گوش درد به روش های خانگی و سنتی و گیاهی

درمان خانگی عفونت گوش با ۵ روش فوق العاده عالی و موثر  درمان‌ سریع خانگی برای رفع گوش درد چگونه گوش درد را درمان کنیم؟ درمان معجزه انگیز خانگی گوش درد درمان گیاهی گوش درد درمان گوش درد با پیاز درمان خانگی گوش درد کودکان درمان گوش درد با سیر درمان درد گوش کودکان درمان درد گوش سمت چپ درمان چرک گوش قطره گوش درد

درمان خانگی عفونت گوش با ۵ روش فوق العاده عالی و موثر  درمان‌ سریع خانگی برای رفع گوش درد چگونه گوش درد را درمان کنیم؟ درمان معجزه انگیز خانگی گوش درد درمان گیاهی گوش درد درمان گوش درد با پیاز درمان خانگی گوش درد کودکان درمان گوش درد با سیر درمان درد گوش کودکان درمان درد گوش سمت چپ درمان چرک گوش قطره گوش درد

درمان سریع درد گوش در طب سنتی+ویدئو

روش های درمان درد گوش در خانه و با طب سنتی 

دکتر نظام نحرینی متخصص طب سنتی و مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در طب سنتی با توجه به نوع مزاج افراد درمان آن هم متفاوت است.
اگر گوش درد از نوع گوش دردهای گرم باشد باید برای درمان آن از سردی ها استفاده شود و اگر درد گوش از سردی یا سرمازدگی باشد باید برای درمان آن از گرمی ها استفاده کرد.
به عنوان مثال برای درمان گوش درد های ناشی از سرمازدگی می توان عسل جوشانده شده را با آب غرغره کرد. همچنین ادویه هایی مثل  دارچین و هل و میخک و زنجبیل را می توان جوشاند و با پنبه بر گوش گذاشت.
این متخصص طب سنتی گفت:دم برگ گل سوسن سفید اگر در روغن فندق خیسانده شود به بهبود انواع درد گوش کمک می کند علاوه بر این می توان برای رفع گوش درد  جعفری نمک زده با روغن زیتون را در سوراخ گوش گذاشت.
برای درمان گوش دردهایی  که عامل گرمی دارند استفاده از سرکه در داخل سوراخ گوش و یا به صورت مالشی در سطح و داخل گوش بسیار مؤثر است.استفاده از سرکه از طریق بویایی نیز روش مؤثری برای تسکین گوش دردهای گرم است.

علت گوش درد
روش های درمان گوش درد

از دیگر روش های گیاهی موثر در درمان گوش درد استفاده از گیاه درمنه است. درمنه یا آرتمیس، گیاهی است از خانواده کاسنی ها که به دلیل خواص چندجانبه اش، کاربرد زیادی در طب گیاهی دارد. این گیاه گل های ریز زردرنگی داشته و از آن برای تهیه اسانس نیز استفاده می شود.
دم کرده درمنه گوش درد را کاهش می دهد و بسیار موثر است.
همچنین بخوانید : ۸۰۰ کیلومتر سفر برای چک زدن در گوش یک زن!! + عکس
گیاه دیگری که در درمان درد گوش توصیه شده است گل همیشه بهار نام دارد که در مناطق شمال آمریکا و اروپا می روید. در قدیم هندی ها و عرب ها از آن استفاده دارویی می کردند.
مالیدن روغن آن، گوش درد را کاهش می دهد. وبرای برطرف کردن عفونت گوش، هم می توانید چای همیشه بهار بخورید.
در طب سنتی قدیمی گفته شده  برای درمان گوش درد می توان از روغن کدو یا روغن بنفشه استفاده کرد به این شکل که بر سر مالیده شود. همچنین روغن گل همیشه بهار را با سرکه می توان در گوش چکاند یا پنبه را با گلاب خیس کرد و در گوش گذاشت.

درمان گوش درد در خانه
 
 درمان طبیعی گوش درد

روغن زیتون، روغنی غیر اشباع است که با پوست بسیار سازگار بوده و برای از بین بردن جرم گوش استفاده می شود. چکاندن ۱ تا ۲ قطره روغن زیتون گرم در گوش، ۲ بار در روز، به مدت یک هفته یا بیشتر، موجب مرطوب شدن پوست داخلی گوش می شود.
این شیوه درمانی برای از بین بردن جرم گوش بسیار موثر بوده و در عرض ۵ تا ۱۰ دقیقه اثر می کند اما باید این را در نظر داشت که این روش برای عفونت و دردهای خفیف مورد استفاده قرار می گیرد و برای درد ها و عفونت های شدید حتما باید به پزشک مراجعه کرد.
وی افزود:روغن زیتون به عنوان مسکنی طبیعی برای درمان عفونت گوش استفاده می شود، روغن زیتون دیواره گوش خارجی را تسکین داده و لایه ای برای حفاظت در برابر عفونت های باکتریایی فراهم می سازد.

netpaak.ir telegram درمان سریع درد گوش در طب سنتی+ویدئو

منبع:http://namnak.com

ویدئو:

ویدئو ۲:

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا