تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

درمان کیست در طب سنتی دکتر روازاده+ویدئو

امتیاز یادت نره

راهکار هایی برای درمان كيست  درمان کیست تخمدان بایگانی – سایت حکیم دکتر روازاده درمان کیست تخمدان با طب قرآنی و سنتی درمان کیست تخمدان دکترضیایی درمان کیست تخمدان در طب سنتی درمان اندومتریوز دکتر روازاده درمان کیست تخمدان آیت الله ضیایی داروهای خانگی برای کیست های تخمدان داروهای خانگی برای کیست های تخمدان درمان کیست تخمدان با رازیانه و عرق رازیانه

 

 درمان کیست در طب سنتی دکتر روازاده+ویدئو

نسخه طلایی درمان انواع کیست و تورم سرطانی

از نظر طب سنتی چهار علت عمده باعث تشکیل کیست در تخمدان می شود که ممکن است کسی تحت تاثیر یکی از این عوامل و شخص دیگری تحت تاثیر هر چهار عامل دچار کیست شده باشد. چاقی، غلظت خون و رطوبت سه علت اساسی به وجود آمدن کیست تخمدان هستند.
برای خانم ها هرگونه بی نظمی در قاعدگی نوعی هشدار به حساب می آید. از طرفی وقتی ابتلا به کیست تخمدان شایع باشد، اولین احتمال را به وجود کیست تخمدان می دهیم. کیست تخمدان اغلب در کمیت و کیفیت قاعدگی خودش را نشان می دهد.

?مواد غذایی مفید و مضر برای کیست تخمدان زنان:

– غذاهای غلیظ نخورید. پیتزا، الویه، حلیم، آش رشته، ماکارونی، لازانیا، کله پاچه، حلوا، شیرینی تر، موز، انبه و لوبیا جزء غذاهای غلیظ به شمار می روند.
-شیر، میوه و تنقلات را به هیچ وجه با هم نخورید، چون هضم همزمان شان بسیار دشوار است و در بدن ایجاد سموم مضر می کنند.
-هضم گوشت توسط دستگاه هاضمه یا همان دستگاه گوارش ۱۲ ساعت طول می کشد؛ بنابراین اگر گوشت خورده اید، باید بیشتر صبر کنید.

?نسخه طلایی درمان انواع کیست و تورم سرطانی

?۱)- ابتدای صبح یک قاشق چایخوری پودر اسطوخودوس و یک استکان آب جوش را مخلوط و پس از ۵ دقیقه دم کشیدن با عسل ناب مخلوط و میل نمایید. محققان ایتالیایی معتقدند که روغن این گیاه می‌تواند از تشکیل کلونی‌ ژن‌های جهش یافته که عامل بروز سرطان هستند، جلوگیری کرده و در نتیجه خطر ابتلا به انواع سرطان‌ها را کاهش دهد.

?۲)- ابتدای شب یک استکان آب جوش و یک قاشق چایخوری پودر گیاه افتیمون را مخلوط و پس از ۵ دقیقه دم کشیدن با عسل ناب میل نمایید.
افتیمون با طبیعت گرم و خشک و قابض، رفع سودای محترقه و بلغم ممزوج می کند که غلبه این نوع سودا و بلغم به تآکید و قول اطباء بزرگ طب ایران و جهان از جمله علل اصلی بروز کیست ها و تورم سرطانی می باشند. این گیاه با ایجاد خاصیت قلیایی محیط اطراف کیست و تومور موجب تضعیف و نابودی کیست ها و تومورهایی که ماهیت سوداوی و بلغمی دارند می نماید. مکانیسم تآثیر خاصیت قلیایی مذکور مربوط به دانش بیورزونانس است که در حوصله این مقاله نمی گنجد.

netpaak.ir telegram درمان کیست در طب سنتی دکتر روازاده+ویدئو

?۳)- بعد از هر وعده غذایی یا همراه با وعده های غذایی یک قاشق چایخوری سیاه دانه میل گردد. سیاه دانه از معروف ترین گیاهانی است که با خاصیت آ»تی اکسیدانی قوی، نقش بسزایی در زمینه جلوگیری از فعالیت سلول های سرطانی دارد.

که بدین ترتیب بر طبق تحقیقات دقیق و موشکافانه اساتید طب سنتی اغلب کیست ها و تومور های سرطانی تا حدود بسیاری به طور بنیادین از بین می روند.

درمان کیست تخمدان با رازیانه

معمولاً در درمان بیماری‌ها در طب سنتی به مزاج افراد خیلی توجه می‌شود و براساس اصلاح مزاج، درمان فرد را انجام می‎دهند. برای درمان این نوع کیست نیز، بسیاری از این کیست‎ها با رفع غلبه اخلاط ممکن است رفع شوند به شرط اینکه علت ایجاد آن هم از بین رفته باشد. استفاده از برخی گیاهان دارویی مانند رازیانه، تخم کتان، گل ختمی، پیاز، آویشن، مرزنجوش و اسطوخودوس مفید است. برای درمان کیست تخمدان با رازیانه بایستی ابتدا رازیانه را به همراه این گیاهان، ‎جوشانید و سپس جوشانده این گیاهان را در وانی ریخته و داخل آن نشست، این کار باعث پاکسازی رحم و تخمدان‎ها می‎شود.

درمان کیست تخمدان با رازیانه به دلیل غنی بودن این گیاه از ماده استروژن که همان هورمون زنانه است، بسیار مفید بوده و برای بیش از ۹۰ درصد خانم‌ها قابل تجویز است، همچنین استفاده از این گیاه علاوه بر درمان بیشتر انواع کیست تخمدان برای درمان سایر مشکلات و بیماری‌های زنان نیز مفید است.

درمان کیست تخمدان با رازیانه (میزان و نحوه مصرف)

یکی از روش‌های درمان کیست تخمدان با رازیانه، مصرف عرق رازیانه است، برای این منظور می‌توان نیم فنجان عرق رازیانه را بعد از صرف هر وعده غذایی نوشید.

استفاده از دمنوش رازیانه برای درمان کیست تخمدان، بسیار مفید و به صرفه است. (تهیه دمنوش رازیانه: برای تهیه دمنوش رازیانه یک قاشق چای‌خوری رازیانه کوبیده را داخل یک قوری بریزید. مقداری آب جوش روی آن بریزید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد). به طور کلی استفاده رازیانه به صورت دم نوش مفیدتر و هزینه استفاده از آن، نسبت به عرق آن ۱۰ برابر کاهش می‌یابد. از دمنوش رازیانه نیز می‌توان صبح و شب استفاده نمود و برای شیرین کردن آن می‌توان به آن عسل اضافه کرد.

ویدئو:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا