تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
📚 مجله نت پاکراهنمای خریدراهنمای خرید گوشی موبایل

راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

امتیاز یادت نره

راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بازار بر اساس قیمت (خرداد و تیر ۱۳۹۶)

راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶
راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

راهنمای خرید گوشی موبایل ۲۰۱۷

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل – راهنمای خرید بهترین گوشی – راهنمای خرید بهترین گوشی – راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی

آیا برنامه ریزی برای خرید یک تلفن هوشمند یا اسمارت فون را دارید؟ یا می‌خواهید از شر تلفن قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک مدل جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدلهای متنوع و رنگارنگ در بازار هم گزینه‌های خرید شما را بیشتر می‌کند و هم دشواری شما را در انتخاب آن! راهنمای خریدی که پیش روی شماست می‌تواند کمک بسیار شایانی در این زمینه کند پس با مجله نت پاک در ادامه همراه باشید.

بازار خرید تلفن‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به دارا بودن و ارتقاء تلفن‌های شخصی خود داریم. در این میان با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند یا اسمارت فون‌ها بد نیست اگر قصد خرید یا ارتقاء آن را دارید نگاهی به این مقاله داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های خرید که از قیمت مناسبی نسبت به امکانات خود برخوردارند آگاه شوید.

ما سعی خواهیم کرد این مقاله را بصورت ماهانه و مرتب مورد بازبینی قرار دهیم تا بتوانیم شایسته‌ترین گزینه‌های خرید را بر اساس شرایط بازار ایران به شما معرفی کنیم. بازار تلفن‌های هوشمند در کشور ما برخلاف دیگر بازارهای حوزه الکترونیک و کامپیو‌تر کمتر وارد بحران می‌شود و همیشه مشتریان خود را حفظ می‌کند. خریداران زیادی هستند که بودجه زیادی را صرف خرید یک تلفن هوشمند می‌کنند بطوری که بخشی از خرید خود بسیار راضی بوده و بخشی بدلیل انتخاب غلط و نابجا متضرر می‌گردند.

در این مقاله ما یک لیست شامل چندین گزینه که از ارزان‌ترین به گزارن‌ترین مرتب شده است به شما تقدیم خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید نمایید. توجه داشته باشید مهم‌ترین فاکتوری که از دید ما در این مقاله به جهت انتخاب گزینه‌های معرفی لحاظ شده است فاکتور نسبت ارزش محصول به کارایی می‌باشد.

netpaak.ir telegram راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

این بدین معنی است که تمامی تلفن‌هایی که در این مقاله از دیدگان شما می‌گذرد به نسبت قیمت خود بالا‌ترین کارایی را در همه جوانب ارائه می‌دهند. پس طبیعیست از ذکر مدلهای لوکس و تلفن‌هایی که ارزش خرید چندان بالایی به نسبت امکانات عرضه شده ندارند خودداری کرده‌ایم. همچنین در این لیست سعی کرده‌ایم تمامی فیدبک‌ها و نظرات کاربرانی که از این تلفن‌ها استفاده کرده‌اند را لحاظ کنیم و از آوردن نام‌های نا‌آشنا و برندهای متفرقه خودداری کنیم.

جدید: در لیست موبایل های پیشنهادی یک رتبه بندی بر اساس ۶ فاکتور در قالب نمودار تنظیم شده است. این ۶ فاکتور شامل مواردی همچون Quality، Features، Battery، Camera، Hardware و Display می باشد. پارامترهایی که در امتیاز دهی به این موارد دخیل بوده اند فارغ از مواردی همچون قیمت، ظرفیت حافظه داخلی، خدمات پس از فروش و موارد اینچنینی است. در زیر با پارامترهایی که ما بر اساس آنها به این ۶ فاکتور امتیاز داده ایم را مشاهده می کنید:

Hardware/سخت افزار: چیپست، هسته ها و سرعت پردازنده، پردازنده گرافیکی، میزان و نوع حافظه رم، نوع حافظه ذخیره سازی، اسلات کارت حافظه و مواردی از این قبیل.

Camera/دوربین: رزولوشن دوربین ها، گشودگی دیافراگم دوربین ها، فلش و نوع آن، قابلیت های فیلمبرداری و هرگونه مواردی که به دوربین گوشی مربوط باشد.

Battery/باتری: حجم باتری، قابلیت تعویض، زمان شارژ، شارژ دهی باتری، امکان شارژ سریع، شارژ بی سیم و هر مورد دیگری که مربوط به باتری باشد.

Display/نمایشگر: نوع پانل، رزولوشن، اندازه، تراکم تصویر، روشنایی و کنتراست، پوشش محافظ و هر مورد دیگری که مربوط به نمایشگر باشد.

Quality/کیفیت ساخت: جنس و متریال بدنه، فناوری ساخت و برش، ضدآب و خاک، ضد ضربه و تمامی فاکتورهایی که مربوط به کیفیت ساخت محصول مربوط باشد.

Features/قابلیت ها: قابلیت هایی جدا از ۵ پارامتر دیگر در این دسته قرار می گیرند، مواردی همچون سنسور مادون قرمز، قلم، اسپیکرهای استریو و … جزو این پارامتر محسوب می شوند.

ما ۶ پارامتر ذکر شده را برای هر گوشی امتیازدهی کرده و در آخر نیز امتیاز نهایی را بر اساس میانگین آنها برای هر گوشی آورده ایم. امتیاز میانگین به خوبی ارزش خرید محصول را نشان می دهد و می تواند معیار خوبی به عنوان ارزش نهایی آن کالا باشد.

laptop png laptop red e1497323988995 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶ راهنمای خرید لب تاب  | phone mockup e1497324140943 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶ راهنمای خرید گوشی هوشمن تلفن  | computer pc PNG17487 e1497324430207 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶ راهنمای خرید کامپیوتر PC

_____________________________________________________________________________________________________

اکنون مستقیماً به سراغ اولین مدل پیشنهادی می‌رویم، مدلی که بالطبع ارزان‌ترین پیشنهاد ما محسوب می‌شود اما امکانات ارزشمندی را به همراه دارد.

Samsung Galaxy J1 Mini Prime

قیمت: حدود ۳۲۰ هزار تومان بدون گارانتی

3 1 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

سری J سامسونگ معروف به گوشی های خوش قیمت و کارآمد است. J1 Mini Prime نیز به همین صورت برای افرادی که نمی خواهند هزینه ی زیادی برای خرید گوشی کنند ساخته شده است. این گوشی کوچک یک نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰*۸۰۰ پیکسلی دارد و به خوبی نیز از شبکه های نسل چهارم ایران پشتیبانی می کند.

پردازنده ۴ هسته ای پایین رده Spreadtrum با ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی این گوشی را به یک انتخاب ارزان قیمت ایده آل تبدیل می کند.

03 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 

Huawei Y5 II 4G

قیمت: حدود ۳۸۰ هزار تومان بدون گارانتی

5 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

مدل Y5 هواوی نسخه دوم آن به شما امکانات و قابلیت های مناسبی را تنها با ۳۸۰ هزار تومان پیشنهاد می دهد. این گوشی با نمایشگر ۵ اینچی HD و چیپست ۴ هسته ای و ۱ گیگابایت حافظه رم یک انتخاب مناسب برای کسانی است که دنبال گوشی ۵ اینچی با کیفیت و ارزان قیمت می گردند.

دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری هم بخشی از مشخصات اصلی این گوشی را تشکیل می دهند.

05 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Xiaomi Redmi 4X 16GB

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان بدون گارانتی

1 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

گوشی های ردمی شیائومی جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت چینی هستند. مدل Redmi 4X که در سال ۲۰۱۷ و پس از مدل Redmi 4A معرفی شد یک پایین رده بسیار خوش قیمت و با کیفیت است. این گوشی با نمایشگر ۵ اینچی HD و پردازنده ۸ هسته ای Snapdragon 435 و ۲ گیگابایت رم، به خوبی از شبکه های نسل چهارم پشتیبانی کرده و به لطف باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری اش، شارژ دهی فوق العاده ای دارد.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی می باشد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۶ بوده و به عنوان یک پایین رده بسیار سخت است جایگزین مناسبی برای آن پیدا کنید.

02 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Huawei Honor 5C / GT3

قیمت: حدود ۵۸۰ هزار تومان بدون گارانتی

9 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

گوشی Honor 5c یا مدل GT3 از هواوی یک جایگزین بسیار موفق برای مدل Honor 4c به حساب می آید. میان رده های سری آنر هواوی با بکارگیری بدنه ای خوش ساخت و با کیفیت و قیمتی کاملاً رقابتی به عنوان گزینه ای جدی برای خرید شناخته می شوند. نمایشگر ۵٫۲ اینچی FHD با چیپ ست Kirin 950 و هشت هسته پردازشی به همراه رم ۲ گیگابایتی یک سخت افزار بسیار ایده آل و خوش قیمت را فراهم می کنند. باتری ۳ آمپری این گوشی نیز جای تحسین دارد.

09 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

HTC One S9

قیمت: حدود ۶۶۰ هزار تومان بدون گارانتی

11 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

گوشی تمام فلزی HTC که به نوعی میان رده با کیفیت HTC است بطور خالص از روی پرچمدار سال گذشته این کمپانی یعنی One M9 کپی برداری شده است. این گوشی دارای یک سیم کارت نانو با پشتیبانی از شبکه های LTE بوده و دارای نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ می باشد.

چیپست Helio X10 اگرچه دیگر جزو بهترین های مدیاتک نیست، اما در بین ۸ هسته ای های کم مصرف اما پربازده خوب عمل کرده است و برای گوشی هایی با نمایشگر تمام اچ دی مناسب به نظر می رسد. داشتن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه اسلات کارت حافظه نیز باقی مشخصات سخت افزار این گوشی را تشکیل می دهند.

دوربین گوشی یک ۱۳ مگاپیکسلی با F2.0 بوده و خوشبختانه از لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز بهره مند است. دوربین ثانویه هم یک ۴ مگاپیکسلی با ابعاد سنسور بزرگ و F2.0 است و برای عکاسی سلفی در محیط های کم نور مناسب به نظر می رسد. باتری هم با ظرفیت ۲۸۴۰ میلی آمپر و سیستم عامل اندروید ۶ باقی مشخصات عمومی این گوشی را تشکیل می دهند.

11 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Xiaomi Redmi Note 4 64GB

قیمت: حدود ۷۳۰ هزار تومان بدون گارانتی

10 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

پیشنهاد بعدی ما باز هم از شیائومی است. Redmi Note 4 که چند هفته ای است ردپای آن در بازارهای اینترنتی ایران دیده می شود به عنوان یک جایگزین خوب برای مدل بسیار موفق Redmi Note 3 پیشنهاد می شود.

این گوشی از یک بدنه تمام فلزی بسیار با کیفیت و خوش ساخت استفاده می کند و میزبان دو سیم کارت با پشتیبانی از شبکه های ۴G است. چیپست جدید Helio X20 این گوشی دارای ۱۰ هسته پردازشی بوده و به همراه واحد گرافیکی Mali-T880 MP4 جزو گوشی های ۵٫۵ اینچی تمام اچ دی نسبتاً قدرتمند محسوب می شود. حافظه رم مدل پیشنهادی ما ۳ گیگابایت بوده و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز به همراه دارد که با اسلات Micro SD قابل افزایش است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶ نیز باقی مشخصات آن هستند.

10 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Samsung Galaxy J7 Prime

قیمت: حدود ۷۸۰ هزار تومان بدون گارانتی

12 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

J7 Prime با دو سیم کارت ۴G و یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی PLS با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ نسبت به مدل J7 معمولی ارتقای خوبی داشته است و تراکم پیکسلی بالاتری را به همراه دارد. پانل های PLS که مدل ارتقا یافته همان IPS ها از سوی سامسونگ هستند نیز کیفیت رنگ و زاویه دید بسیار خوبی دارند.

چیپست این گوشی همانیست که در J7 2016 استفاده شده و Exynos 7870 Octa می باشد. این چیپست با پردازشگری ۸ هسته ای و گرافیک Mali-T830MP2 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و اسلات کارت حافظه، حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

دوربین J7 Prime یک ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت بوده و دارای f1.9 است. با این دوربین می توانید فیلمبرداری ۱۰۸۰p انجام دهید. دوربین دوم هم یک ۸ مگاپیکسلی با f1.9 می باشد. با این میزان گشودگی دیافراگم در این قیمت، می توان انتظار داشت J7 Prime یک عکاس قدرتمند در نور کم باشد. باتری گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپری است و سیستم عامل هم اندروید ۶٫۰٫۱ است.

12 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Xiaomi Redmi Pro 64GB

قیمت: حدود ۸۲۰ هزار تومان بدون گارانتی

Xiaomi Redmi Pro 64GB راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

گوشی بعدی ما مدل Xiaomi Redmi Pro است، این مدل که اولین گوشی شیائومی با نمایشگر AMOLED است علاوه بر کیفیت ساخت بالایی که دارد، از سخت افزار قدرتمندی هم بهره مند است و جزو مقرون به صرفه ترین گوشی های ۵٫۵ اینچی بازار است.

Redmi Pro دو سیم کارته دارای یک نمایشگر پیشرفته ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ است و کیفیت تصویر بسیار خوب و غنای رنگ بالایی دارد.

چیپست Helio X25 دارای ۱۰ هسته پردازشی به همراه گرافیک قدرتمند Mali-T880 MP4 و ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجموعه ای قدرتمند را تشکیل داده اند. میزان حافظه داخلی توسط اسلات کارت حافظه قابلیت افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت را دارد.

بخش مهمتر این گوشی دوربین دوگانه آن است، سنسور اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی با f2.0 و سنسور دیگر آن ۵ مگاپیکسلی است. دوربین دوم آن هم یک ۵ مگاپیکسلی با f2.0 است. نمونه عکسهای گرفته شده با این گوشی حاکی از کیفیت تصویری بسیار خوب هستند.

در آخر باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶ باقی مشخصات آن را تشکیل می دهند.

13 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Sony Xperia XA Ultra

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان بدون گارانتی

14 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

در این پیشنهاد یک فبلت خوش ساخت با دوربینهایی قدرتمند از سونی را به شما پیشنهاد می دهیم. گوشی XA Ultra با نمایشگر ۶ اینچی FHD و چیپ ست هشت هسته ای P10 مدیاتک، مجهز به دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با فلاش شده است. در کنار آن هم ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

این گوشی دو سیم کارته از یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری بهره مند بوده و سیستم عامل آن هم اندروید ۶ می باشد. اگر دنبال یک فبلت خوش ساخت با قیمت مناسب هستید، XA Ultra یکی از بهترین گزینه هاست.

14 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Xiaomi Mi 5s 64GB

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان بدون گارانتی

16 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

شیائومی به عنوان یکی از معدود تولیدکنندگانی است که سود بسیار ناچیزی را بر روی گوشی هایش دریافت می کند. گوشی های تولید شده توسط این شرکت علاوه بر کیفیت بسیار بالا از قیمت بسیار خوبی هم برخوردارند و به سختی می توان گزینه ای معادل آنها را پیدا کرد که بتواند حداقل بر روی کاغذ با آن رقابت کند.

گوشی Mi 5s هم از همین قاعده پیروی می کند و یکی از خوش قیمت ترین گوشی ها با چیپ ست Snapdragon 821 است. این گوشی با نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی رزولوشن FHD را به همراه دارد و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به همراه سیسم لرزشگیر EIS و دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دیگر مشخصات این پرچمدار خوش قیمت را تشکیل می دهند.

16 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

 _____________________________________________________________________________________________________

Huawei Honor 8

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان بدون گارانتی

17 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

آنر ۸ پرچمدار هواوی نیست اما مشخصاتی که دارد بسیار نزدیک به پرچمداران است. این گوشی بسیار زیبا و خوش ساخت یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن FHD دارد و چیپ ست آن نیز Kirin 950 با ۸ هسته پردازشی قدرتمند به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم است. فضای ذخیره سازی این گوشی ۳۲ گیگابایت بوده و از ۲ دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره مند است.

سنسور اثر انگشت، باتری ۳ آمپری و اندروید قابل بروزرسانی به نسخه ۷ از دیگر مشخصات آن می باشند.

17 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Samsung Galaxy C9 Pro

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان بدون گارانتی

22 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

C9 Pro را به جرات می توان گفت یکی از قدرتمندترین فبلت هایی است که تا بحال از سامسونگ دیده ایم. این گوشی بزرگ با نمایشگر ۶ اینچی SuperAMOLED و رزولوشن FHD بطور رسمی وارد ایران نشد اما در بازار قابل تهیه است و می توان آن را با قیمتی مناسب خریداری کرد.

چیپ ست قدرتمند Snapdragon 653 با ۸ هسته ی قدرتمند به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی است و امکان این را دارد که از کارت حافظه در کنار دو سیم دیگر نیز در آن استفاده شود. دوربین های پشت و جلو هر دو ۱۶ مگاپیکسلی هستند و کیفیت خوبی را به همراه دارند.

USB Type C به همراه باتری ۴ آمپری و سیستم عامل اندروید ۶ دیگر مشخصات آن را تشکیل می دهند.

22 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

 _____________________________________________________________________________________________________

 HTC 10 32GB

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بدون گارانتی

23 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

HTC 10 پرچمدار امسال HTC بعد از مدلهای نه چندان موفق M7، M8 و M9 راهی بازار شده است و قویترین و کاملترین گوشی HTC تا بدین حال بوده است.

این پرچمدار تک سیم کارته با نمایشگر ۵٫۲ اینچی خود از نوع SuperLCD5 با رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ یا همان QHD بسیار با کیفیت است و تراکم بالایی هم دارد.

چیپست موفق Snapdragon 820 قلب تپنده این گوشی را تشکیل داده است. ۴ هسته ی پردازشی به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم، واحد گرافیکی Adreno 530 و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و اسلات کارت حافظه آن را جزو گوشی های قدرتمند بازار می کند.

دوربین HTC 10 یک ۱۲ مگاپیکسلی با f1.8 و لرزشگیر اپتیکال بوده و به خوبی امکان فیلمبرداری ۲۱۶۰p را دارا می باشد، در سمت جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با f1.8 و لرزشگیر اپتیکال هم برای فیلمبرداری و عکسبرداری سلفی در نظر گرفته شده است.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و اندروید ۶٫۰٫۱ که به زودی به نسخه ۷ نوقا بروزرسانی می شود، مابقی مشخصات آن را تشکیل می دهند.

23 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

 _____________________________________________________________________________________________________

Oneplus 3T 64GB

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بدون گارانتی

25 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

وان پلاس یک برند نوپای چینی است و مدل ۳T آن چهارمین پرچمداری است که روانه بازار کرده است. مدل ۳T ارتقا یافته مدل ۳ است که با بهبود چیپ ست، باتری و دوربین روبرو شده است. این گوشی یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD دارد و از چیپ ست Snapdragon 821 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم بهره مند است.

فضای داخلی آن ۶۴ گیگابایتی است اما متاسفانه امکان استفاده از کارت حافظه بر روی آن مقدور نیست. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و دوربین جلو و پشت ۱۶ مگاپیکسلی مابقی مشخصات آن را به همراه سیستم عامل اندروید ۷ تشکیل می دهند.

25 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Xiaomi Mi Note 2 64GB

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بدون گارانتی

31 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

به اعتقاد بسیاری این گوشی، نسخه ی ارزان قیمت Note 7 سامسونگ از آب در آمده است. شیائومی باردیگر ثابت کرد که توانایی شگفت زده کردن طرفدارانش را دارد و با Mi Note 2 سعی کرده است تا طرفداران نوت ۷ سامسونگ را به سوی خود جذب کند.

فبلت قدرتمند شیائومی دو سیم کارته بوده و از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع AMOLED و لبه های خمیده با رزولوشن FHD بهره مند است. چیپست جدید کوالکام مدل Snapdragon 821 به همراه پردازشگر قدرتمند گرافیکی Adreno 530 و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند.

دوربین ۲۲٫۵ مگاپیکسلی به همراه سنسور جایرو برای کاهش لرزش دست و امکان فیلمبرداری ۲۱۶۰p به همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با f2.0 مجموعه ای قدرتمند را تشکیل داده اند.

باتری این فبلت ۴۰۷۰ میلی آمپری بوده و سیستم عامل آن هم اندروید ۶ است.

31 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Samsung Galaxy S7 edge

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان بدون گارانتی

28 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

پرچمدار سال ۲۰۱۶ سامسونگ در دو مدل تولید شده است که ما مدل edge آن را به شما پیشنهاد می دهیم. بعد از شکست خوردن نوت ۷ تنها جنگجوی باقیمانده سامسونگ پرچمداران S7 هستند که می توانند آبروی این کمپانی را در میان انبوه برندهای ماجراجو و پر نفس حفظ کنند.

S7 Edge مدل دو سیم کارته با نمایشگری ۵٫۵ اینچی از نوع SuperAMOLED و رزولوشن QHD جزو انتخاب های بسیار اعلاء در این زمینه به شمار می رود.

چیپست Exynos 8890 Octa با ۸ هسته پردازشی قدرتمند و گرافیک Mali-T880 MP12 و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه اسلات کارت حافظه، قدرت بی نظیر سامسونگ را نشان می دهد.

دوربین پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی با f1.7 و لرزشگیر پیشرفته اپتیکال باعث می شود S7 Edge جزو برترین دوربین های موبایل باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی با f1.7 است و در محیط های کم نور بسیار عالی عمل می کند.

باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۷ نوقا دیگر مشخصات پرچمدار قدرتمند سامسونگ است. S7 Edge با گواهی IP68 ضدآب و خاک است.

28 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________ 

Xiaomi Mi 6 128GB

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان بدون گارانتی

3 2 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

جدیدترین پرچمدار شیائومی اکنون وارد ایران شده و قیمت بسیار مناسبی هم دارد. گوشی Mi 6 را به جرات می توان قدرتمندترین گوشی اندرویدی حال حاضر دانست. مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن به جای شیشه، از سرامیک در قاب پشتی بهره مند است و استحکام و دوام بالایی دارد.

نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی آن از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ دارد. چیپ ست استفاده شده در این گوشی Snapdragon 835 بوده که دارای ۴ هسته قدرتمند Kryo با سرعت ۲٫۴۵ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز است. حافظه رم این گوشی ۶ گیگابایت بوده و دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته این گوشی فاقد کارت حافظه و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون است.

دوربین های قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر ۴ محوره اپتیکال و f1.8 نوید عملکردی بسیار درخشان را می دهند. دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی می باشد.

باتری Mi 6 با ظرفیت ۳۳۵۰ میلی آمپر بوده و سیستم عامل آن نیز اندروید ۷٫۱٫۱ در نظر گرفته شده است.

04 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

LG G6

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان با گارانتی مدیاپردازش

4 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

جدیدترین پرچمدار ال جی در شهر بارسلون رونمایی شد. LG G6 حاصل بهترین و آخرین دستاوردهای ال جی در صنعت موبایل است. G6 نسبت به نسل قبلی خود بهبودهای فراوانی داشته و یک گوشی برتر و تکامل یافته است.

این گوشی با نمایشگر ۵٫۷ اینچی و با حاشیه بسیار کم رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را به همراه دارد و از نوع IPS می باشد. نمایشگر جدید ال جی کیفیت فوق العاده ای دارد و شاید بتوان گفت تنها نمایشگری است که می تواند با SuperAMOLED های سامسونگ رقابت کند.

چیپ ست Snapdragon 821 استفاده شده در این گوشی دارای ۴ هسته ۲٫۳۵ گیگاهرتزی Kryo و ۴ هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی می باشد. حافظه رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی این گوشی در کنار اسلات کارت حافظه مابقی مشخصات سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

دوربین های دوگانه این گوشی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارند و به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز می باشند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی دارد.

باتری LG G6 ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد و سیستم عامل آن هم اندروید ۷ می باشد.

05 1 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Samsung Galaxy S8

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بدون گارانتی

5 1 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

گلکسی اس ۸ شاهکار مهندسی سامسونگ است. کهکشان جدید سامسونگ با طراحی جدید و هوشمندانه ای روانه بازار شده است و یکه تاز پرچمداران اندرویدی می باشد. این گوشی با ترکیب فلز و شیشه و حاشیه نمایشگر بسیار کم، چهره ای بسیار دلنواز و شکیل دارد.

نمایشگر ۵٫۸ اینچی این گوشی با رزولوشن ۲۹۶۰*۱۴۴۰ از نوع SuperAMOLED بوده و بدون شک بهترین نمایشگر فعلی در بین تمامی گوشی های موبایل است.

چیپ ست قدرتمند Exynos 8895 موجود در این گوشی دارای ۴ هسته ۲٫۳ گیگاهرتزی از نوع Mongoose به علاوه ۴ هسته ۱٫۷ گیگاهرتزی Cortex A53 می باشد و ۴ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با امکان افزایش از طریق کارت حافظه MicroSD هم فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد.

دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۸ دارای f1.7 و بیشترین میزان گشودگی دیافراگم می باشد. دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین های گلکسی اس ۸ کیفیت حیرت آور دارند و چه برای عکسبرداری و چه برای فیلمبرداری در نوع خود بهترین هستند.

باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده و امکان شارژ بی سیم را هم داراست. سیستم عامل اندروید ۷ هم باقی مشخصات آن را تشکیل می دهد.

01 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

Apple iPhone 7 128GB

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بدون گارانتی

32 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

آیفون ۷ قدرتمندترین آیفون حال حاضر است و ما با توجه به اختلاف قیمت مدلهای موجود در ایران، مناسب ترین گزینه یعنی نسخه ۱۲۸ گیگابایت را به عنوان آخرین گوشی پیشنهاد می دهیم.

آیفون ۷ از لحاظ ابعاد و اندازه و وزن بسیار شبیه به ۶اس است، با همان نمایشگر ۴٫۷ اینچی و فرم و ساختار مشابه اما در درون آن تغییرات زیادی رخ داده و ضدآب هم شده است.

آیفون ۷ با نمایشگر ۴٫۷ اینچی و رزولوشن ۱۳۳۴*۷۵۰ پیکسلی از نوع IPS کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد، همانند تمامی آیفون های قبلی هم تنها از یک سیم کارت نانو پشتیبانی می کند.

چیپست جدید اپل موسوم به Apple A10 Fusion با همراهی پردازنده ۴ هسته ای بسیار قدرتمند و پردازشگر گرافیکی ۶ هسته ای اختصاصی اپل و ۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نشان از قدرت بالای آیفون ۷ دارد.

دوربین جدید آیفون ۷ ۱۲ مگاپیکسلی با f1.8 بوده و جهش خوبی نسبت به آیفون ۶اس دارد. بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال نیز برای اولین بار در آیفون ۴٫۷ اینچی دیده می شود. دوربین سلفی نیز ۷ مگاپیکسلی است و کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد.

باتری این محصول ۱۹۶۰ میلی آمپری است و از مدل پیشین بیشتر شده و همچنین از سیستم عامل iOS 10 برخوردار است.

32 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

_____________________________________________________________________________________________________

 Google Pixel 128GB

قیمت: حدود ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بدون گارانتی

33 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

این ماه آخرین گزینه ی پیشنهادی ما دیگر آیفون نیست! گوشی پیکسل که پرچمدار اختصاصی گوگل در سال ۲۰۱۶ بود به عنوان آخرین پیشنهاد به شما در نظر گرفته شده است.

این گوشی با نمایشگر ۵ اینچی AMOLED و رزولوشن FHD تولید شده است و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار با کیفیت در پشت دارد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو.

چیپ ست Snapdragon 821 با ۴ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی خیال کاربر را از بابت داشتن یک سخت افزار قدرتمند و کامل راحت می کند.

باتری ۲۷۷۰ میلی آمپری و آخرین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۷٫۱ باقی مشخصات این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

33 راهنمای خرید گوشی موبایل تیر و مرداد ۱۳۹۶

راهنمای خرید بهترین گوشی سال , راهنمای خرید بهترین گوشی ها , راهنمای خرید بهترین اسمارت فون , راهنمای خرید بهترین موبایل ها , راهنمای خرید موبایل , راهنمای خرید تلفن هوشمند , راهنمای خرید اسمارت فون , راهنمای خرید موبایل , راهنمای خرید بهترین تلفن ها , راهنمای خرید موبایل , خرید اسمارت فون , لیست قیمت موبایل , راهنمای خرید گوشی های هوشمند , قیمت موبایل , قیمت گوشی – best smartphones – گوشی های پیشنهادی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا