تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

روش طبیعی سفید کردن دندان با زرد چوبه+ویدئو

امتیاز یادت نره

بهترین روش‌های سفید کردن دندان با زرد چوبه

سفید کردن دندان با زردچوبه سفید کردن دندان با معجونی بهتر از هر خمیردندان سفید کردن دندان با زردچوبه –  ادویه ای که به سفید کردن دندان های شما کمک می کند طرز سفيد كردن دندان با جوش شيرين سفيد كردن دندان با زغال سفيد كردن دندان به روش سنتي سفيد كردن دندان با پوست موز- نت پاک و بهترین سفیدکننده دندان روش سفید شدن دندان در خانه مسواک با نمک بهترین خمیر دندان سفید کننده دندان

روش طبیعی سفید کردن دندان با زرد چوبه+ویدئو

ادویه ای که به سفید کردن دندان های شما کمک می کند

سفید کردن دندان فرایندی است که رنگ طبیعی دندان را برمی گرداند. این فرایند با نام بلیچینگ دندان نیز شناخته می شود. سفید کردن دندان امروزه به پردرخواست ترین عمل زیبایی در صنعت آرایش و بهداشت تبدیل شده است.

روش های متنوعی برای سفید کردن دندان وجود دارند، که از جمله آنها می توان به براشینگ، قلم سفید کننده دندان، بلیچینگ با لیزر و نوارچسب های سفیدکننده دندان اشاره کرد. به هر حال، برخی درمان های خانگی نیز وجود دارند که می توانید به کمک آنها دندان های سفیدتری را برای خود بسازید.

در اینجا توضیح می دهیم که چگونه به کمک آب اکسیژنه و زرچوبه، دندان ها را سفید کنید.

طرز استفاده از آب اکسیژنه خوراکی برای سفید کردن دندان ها

آب اکسیژنه یک ترکیب شیمیایی است که اساسا به خاطر خواص سفیدکننده و پاک کننده خود شناخته شده است. آب اکسیژنه ۱۰ درصد را در مقدار بسیار کم، مثلا یک قاشق چای خوری و البته با موافقت پزشک می توانید برای سفید کردن دندان ها مورد استفاده قرار دهید. البته می توانید، این مقدار آب اکسیژنه را با نصف قاشق چای خوری جوش شیرین نیز مخلوط نمایید. مایع به دست آمده را یک یا دو بار در هفته به صورت دهانشویه مورد استفاده قرار دهید.

روش سفید کردن دندان به صورت طبیعی

طرز تهیه سفیدکننده طبیعی دندان ها در منزل با استفاده از زردچوبه

زردچوبه معمولا به عنوان ادویه در پخت غذاها به کار می رود، با این حال، جالب است بدانید که زردچوبه، در چین به عنوان داروی سنتی و در غرب، به خاطر داشتن خواص ضدالتهابی در گیاه درمانی، به کار می رود. علاوه بر این زردچوبه، برای سلامت دهان و دندان نیز مفید است و خواص سفیدکنندگی طبیعی دارد. برای بهره بردن از خواص سفیدکنندگی زردچوبه، یک چهارم قاشق چای خوری از آن را با روغن خالص و فرآوری نشده نارگیل مخلوط کنید و مانند خمیردندان یک یا دو بار در هفته روی مسواک قرار دهید و استفاده کنید.

netpaak.ir telegram روش طبیعی سفید کردن دندان با زرد چوبه+ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

علت تغییر رنگ دندان

ما اغلب برای برداشتن لکه های زرد روی دندان هایمان به یک دندانپزشک مراجعه می کنیم ویا با روش های طبیعی به درمان آن می پردازیم، اما آیا تاکنون از خود پرسیده اید این لکه های زرد چگونه بوجود می آیند؟ خوب، این پدیده دلایل زیادی دارد، که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد :

جویدن تنباکو و استعمال دخانیات

• نوشیدن چای، قهوه، شراب و نوشابه

• مسواک زدن و کشیدن نخ دندان به شیوه ای نادرست

• سن بالا

• ژنتیک و خصوصیات طبیعی

• وارد آمدن آسیب های فیزیکی به مینا (تروما)

همچنین بخوانید : روش مراقبت از دندان با نکات کلیدی و بسیار کاربردی

عوامل تاثیر گذار در جرم گرفتن دندان
• مقادیر زیاد فلوراید در آب

• درمان هایی نظیر پرتونگاری صورت و گردن و شیمی درمانی

• مصرف تتراسایکلین، داروهای ضد فشار خون و ضد جنون، و آنتی بیوتیک های آنتی هیستامین

• پر کردن دندان

اقدامات پیشگیرانه

– برای مصرف نوشیدنی ها از نی استفاده کنید. این عمل از تماس نوشیدنی های مضر با دندان ها نظیر قهوه و آبمیوه ها جلوگیری می کند. با استفاده از نی نوشیدنی مستقیماً به سمت گلو می رود و تأثیری روی دندان های شما نمی گذارد.

– هر روز یک لیوان چای بنوشید، چون دارای مقادیر بالایی از فلوراید است، که با باکتری های مضر می جنگد و از تولید نوعی قند که موجب بروز حفره در دندان می شود، جلوگیری می کند. از مصرف زیاد چای نیز اجتناب کنید.

– دندان هایتان را به آرامی مسواک بزنید. از اعمال فشار بیش از حد برای برداشتن پلاک خودداری کنید.

– از استعمال دخانیات، نوشیدن شراب قرمز و چای سیاه خودداری کنید.

– مسواک تان را در فواصل زمانی معین تغییر دهید.

– برای پیشگیری از پوسیدگی دندان ها از جرم گیر آبی استفاده کنید.

– از غذاهای دارای فیبر در رژیم غذایی خود استفاده کنید .

چند روش دیگر برای سفید کردن دندانها

دندان ها بخشی بسیار حساس دربدن هستند تا آنجایی که یکی از مهمترین جنبه های زیبایی صورت به شمار می آیند. مهمترین نکته در مورد دندان ها تمیز بودن میان آن ها و همچنین سفید بودن سطح دندان است. پودرهای شیمیایی بسیاری تا به حال وارد بازار شده اند که توانایی سفید کردن دندان ها را دارند اما باید عواقب آن ها را نیز پذیرفت.

بهترین راه برای آنکه بدون هیچ مشکلی دندان ها را سفید کنید استفاده از خوراکی های طبیعی یا راهکارهایی است که عواقب بدی برای دندان ندارند و حتی دندان ها را محکم و قوی تر هم می کنند.

– پوست پرتقال یکی از بهترین سفید کننده ها دندان است. برای استفاده از آن می توانید پوست پرتقال را خشک کرده یا به همین صورت خریداری کنید سپس باید آن را پودر کرده و با استفاده از آن دندان هایتان را تمیز کنید. با انجام این کار به طور روزانه دندان های شما سفید خواهند شد.

– خوردن سبزی های خام و سفت برای استحکام دندان خیلی توصیه نمی شود اما اگر از قدرت دندان هایتان مطمئن هستید می توانید از سبزی های سفت برای سفید کردن دندان استفاده کنید. سیب، کرفس و هویج از بهترین سبزی هایی هستند که می توانید استفاده کنید.

– نمک شاید برای دستگاه گوارش و بدن خیلی مفید نباشد اما می تواند برای سفید کردن دندان وسیله ای مناسب باشد. مقداری نمک روی مسواکتان بپاشید و سپس به همراه خمیردندان شروع به تمیز کردن دهانتان کنید. نمک درسفید کردن دندان معجزه می کند.

– برای از بین بردن زردی های دندان از یک ترکیب معجزه اسا استفاده کنید. با مخلوط کردن زردچوبه، نمک و آبلیمو به راحتی میتوانید درخشندگی دندان ها را برگردانید. این ترکیب را باید برای چهار تا پنج شب استفاده کنید سپس تاثیر آن را خواهید دید.

– چای و قهوه از دلایل به وجود آمدن لکه روی دندان هستند ولی هنگامی برای دندان مضرند که داغ باشند. برای آن که دندان های سالم داشته باشید بهتر است همیشه از نوشیدنی های ولرم استفاده کنید و همچنین دقت داشته باشید مصرف بالای کافئین برای دندان مفید نیست.

ویدئو:


طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا