تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتی

طب سنتی و آرامش سیستم عصبی

امتیاز یادت نره

استرس و اعصاب از نگاهی به طب سنتی گیاهان دارویی نشاط آور و آرامش بخش بهترین دمنوش گیاهی آرامش اعصاب آرامش اعصاب با خوراکی ها در طب سنتی  طب سنتی و آرامش سیستم عصبی

طب سنتی

طب سنتی و آرامش سیستم عصبی

طب سنتی

استرس و مشکلات اعصاب را با استفاده از عطرهای گرم و طبیعی مدیریت کنید”

مغز فردی که دارای عنصر خاکی زیادی است، واز آنجا که مزاج خاک سرد و خشک است و قوام خاک هم سفت است، مغز فرد محکم است و در این مغز ، سیستم عصب رسانی مناسبی وجود ندارد”تغییر در سبک زندگی ، نوع رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل و محل کار بر اساس فرهنگ قدیم ایرانی ،در آرامش سیستم اعصاب موثرند”

netpaak.ir telegram طب سنتی و آرامش سیستم عصبی

عادات و یا تیک عصبی چیست؟

 جویدن ناخنها ، آدامس جویدن زیاد ، خوردن آخر مداد و پاک کن ، بازی زیاد با اکنه و لکه های پوستی صورت ، کشیدن موها ی سر و صورت ، دندان قروچه ، گاز گرفتن لبها

 صدمات متداول با سیستم اعصاب بدن

 مصرف غذاهای شب مانده ، تغذیه های کپک دار بسته بندی شده مثل رب گوجه و پنیر مانده ، مصرف گوشت گاو و گوساله و حتی مرغ پرورشی کارخانه ای ، لبنیات خوردن بدون مصلح آن بالاخص دوغ ترش ، سزارین و لوله بستن در خانمها ، وازکتومی در آقایان با فعال شدن پروستات زود رس ، مصرف ترشی زیاد بالاخص از نوع تولیدات کارخانه ای برای لاغری ، خوردن وانیل زیاد عامل فلجی عصبی ، استحمام با آب یخ و یا گذاشتن یخ بر اندامهای داغ ( روش بسیار مضر برای گرم مزاج ها ) ، غذاهای مانده و یخی فریزری ، مصرف رب گوجه فرنگی و ضرورت جایگزینی زردچوبه و زعفران ، مصرف چای زیاد ، خوردن آب فراوان ، قند و شکر ، ماهی پرورشی بدون مصلح خوردن ، عدسی زیاد

مواردی که باید درتمامی بیماریهای ذکرشده پرهیز شود:

انواع تندی ها : فلفل ، سس فلفل  ،سس ابنه  ، غذاهای هندی ، هرنوع ادویه تند و..
انواع ترشی ها : آلوچه ، گوجه سبز، لواشک ، قرقروت ، لیموامانی ، آبلیموترش ، ترشی های بندری ولیته و..
غذاهای مانده
غذاهای صنعتی وفست فودها
اسانس های شیمیایی : نوشابه های گازدار،آبمیوه های شیمیایی وپوست حبوبات

آرامش اعصاب با خوراکی ها در طب سنتی

سنبل الطیب

سنبل الطیب یک آرامبخش طبیعی شناخته شده است که اضطراب را کاهش می دهد و خلق و خو را بهبود می بخشد. این گیاه اغلب برای افرادی که به دلیل استرس و فشار روحی دچار بی خوابی می شوند، تجویز شده و باعث ایجاد آرامش می شود. شما می توانید با مشورت پزشک طب سنتی، روزانه یک فنجان دمنوش سنبل الطیب بنوشید.

عسل

عسل دارای اسید آمینه تریپتوفان فراوانی است که به کاهش اضطراب کمک می کند و باعث ایجاد آرامش در سیستم عصبی می شود. این ماده ی مغذی همچنین سرشار از پتاسیم است که اثر آرام بخشی بر مغز و بدن دارد، بنابراین اگر می خواهید طی روز اعصابی راحت داشته باشید، در وعده ی صبحانه ی خود کمی عسل میل کنید.

شیر گرم

شیر گرم غنی از تریپتوفان است که در بدن به سروتونین تبدیل می شود و احساس خوشایندی را در شما ایجاد می کند تا با آرامش به خواب بروید. اگر استرس و اضطراب دارید و می خواهید به سرعت آرام شوید، یک لیوان شیر گرم بنوشید تا کلسیم موجود در آن به شما آرامش ببخشد.

آرد جو دوسر

کربوهیدرات موجود در جو دوسر جذب تریپتوفان را افزایش می دهد . همچنین ویتامین B6 آن یک ویتامین ضداسترس محسوب می شود.جو دو سر ملاتونین دارد که باعث ایجاد آرامش می شود و به شما کمک می کند تا به راحتی به خواب بروید.

منبع: طب بو علی/ راسخون

___________________________________________________________________________

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا