تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم خارجی

فیلم Escape Plan 2: Hades – دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

امتیاز یادت نره

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم Escape Plan 2: Hades نقش فرار ۲: هادس با دوبله فارسی و کیفیت عالی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

دانلود Escape Plan 2: Hades  دانلود فیلم Escape Plan 2: Hades نقش فرار ۲: هادس , دانلود فیلم نقش فرار ۲: هادس ۲۰۱۸ , دانلود فیلم Escape Plan 2: Hades دوبله فارسی , دانلود فیلم دوبله فارسیدانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم Escape Plan 2: Hades نقش فرار ۲: هادس با دوبله فارسی و کیفیت عالی

نام اثر: فیلم نقشه فرار ۲ جهنم Escape Plan 2 Hades

کیفیت: Full HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 5.7/10

netpaak.ir telegram فیلم Escape Plan 2: Hades - دوبله فارسی ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰

ژانر: اکشن | هیجان انگیز

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: استیون میلر

ستارگان: سیلوستر استالون ، دیو باتیستا ، ۵۰ سنت ، جیمی کینگ

سال تولید: ۲۰۱۸ میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

داستان فیلم:

ری برسلین تیمی بسیار حرفه ‎ای از متخصصینی که سال ‎ها برای خارج ساختن افراد از غیرقابل نفوذترین زندان ‎های جهان تمرین دیده‎اند ، در اختیار دارد. اما وقتی که یکی از بهترین و در عین حال قابل اعتمادترین همکارانش دزدیده می‎شود و به داخل یکی از پیشرفته‎ترین زندان‎های ساخته‎ی دست بشر انتقال می‎یابد ، ری به ناچار به دنبال پیدا کردن ردی از دوستش با استفاده از کمک برخی از همکاران قدیمی‎اش می‎رود و…

پس از مدت‌ ها عدم انتشار خبری راجع به قسمت دوم فیلم Escape Plan (نقشه فرار) و سکوت خبری، سرانجام تاریخ اکران این فیلم در کشور انگلستان اعلام شد.

فیلم ابتدایی Escape Plan که در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، برای بسیاری از طرفداران سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر که برای چندین دهه منتظر همکاری جدی این دو ستاره‌ آثار اکشن بودند چندان امیدوار کننده پیش نرفت و فیلم در آمریکا با استقبال بسیار ضعیفی مواجه شد.

درباره فیلم

اما در ادامه، فروش جهانی این اثر تا حد زیادی این ناکامی را جبران کرد. این دو هنرپیشهٔ قدیمی سینمای هالیوود سابقهٔ همکاری در مجموعهٔ The Expendables (بی‌مصرف‌ها) را داشتند، اما در فیلم Escape Plan بود که اولین همکاری جدی آن‌ ها رقم خورد. کارگردانی فیلم ابتدایی بر عهدهٔ میکل هافستروم بود و سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، جیمز کاویزل، وینی جونز و فیفتی سنت در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

بودجهٔ ساخت این فیلم ۵۰ میلیون دلار و فروش کلی آن در گیشه، رقمی حدود ۱۵۸ میلیون دلار بود.

با وجود اینکه فیلم Escape Plan، فیلم بلاک‌ باستری نبود، اما فروش جهانی نسبتاً خوبی داشت و سازندگان را برای ساخت دنباله‌ های آن ترغیب کرد. عنوان قسمت دوم این مجموعه، Escape Plan 2: Hades (نقش فرار ۲: هادس) است و اطلاعاتی چندانی راجع به داستان آن به بیرون درز نکرده است، تنها می‌دانیم که شخصیت ری برزلین با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه، قرار است این مرتبه نیز در زندانی فوق امنیتی و بسیار پیشرفته، راه فراری به دنیای بیرون بیاید.

آرنولد شوارزنگر در فیلم جدید حضور نخواهد داشت و جای وی را همبازی استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان: بخش دوم)، یعنی دیو باتیستا، خواهد گرفت.

دانلود فیلم جدید – دانلود فیلم Escape Plan 2: Hades نقش فرار ۲: هادس با دوبله فارسی و کیفیت عالی

مدتی بود که خبری از فیلم Escape Plan 2: Hades نبود و البته باید بگوییم تریلر این فیلم نیز تاکنون منتشر نشده است. با این حال سایت Den of Geek در گزارشی اعلام کرده است که این فیلم در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیرماه) در کشور انگلستان بر روی پرده سینما خواهد رفت. در این گزارشی بدین موضوع اشاره نشده است که این فیلم در چه تاریخی در ایالات متحده آمریکا بر روی پرده خواهد رفت. اما با توجه به اکران Escape Plan 2: Hades در انگلستان، احتمالاً به‌زودی شاهد تبلیغات، انتشار تریلرها و دیگر اطلاعات مربوط به این فیلم باشیم.

با توجه به اکران Escape Plan 2: Hades در انگلستان، احتمالاً به‌زودی شاهد تبلیغات، انتشار تریلرها و دیگر اطلاعات مربوط به این فیلم باشیم
اینکه هیچ اطلاعات و خبری راجع به فیلم Escape Plan 2: Hades منتشر نمی‌شود، تا حدی عجیب است و به نظر سازندگان به موفقیت فیلم خود بسیار امید دارند و چندان نگران بازاریابی نیستند.

جالب است بدانید در شرایطی که هنوز قسمت دوم این فیلم به نمایش درنیامده است، سیلوستر استالونه و دوستانش کار تصویربرداری قسمت سوم این مجموعه را با عنوان Escape Plan 3: Devil’s Station (نقشه فرار ۳: ایستگاه شیطان) آغاز کرده‌اند.

این‌گونه که به نظر می‌رسد، استودیو از نتیجه‌ٔ همکاری استالونه و باتیستا در قسمت دوم این مجموعه بسیار خشنود بوده که بلافاصله تصویربرداری قسمت سوم آن را نیز آغاز کرده است.

استالونه پیش از این نیز در فیلم‌ های Tango & Cash (تانگو و کش)، Lock Up (زندان) و Judge Dredd (قاضی دِرِد) با موضوع فرار از زندان به ایفای نقش پرداخته است. او به زودی در قسمت دوم فیلم Creed (کرید)، یک بار دیگر در نقش راکی بالبوا ظاهر خواهد شد. استالونه همچنین به دنبال کارگردانی فیلم Tough as They Come (به سختی هر چه تمام‌تر) بر اساس زندگی واقعی تراویس میلز است.

میلز که در افغانستان مشغول به خدمت بود، چهار روز پیش از تولد ۲۵ سالگی‌ اش، طی عملیاتی دست‌ها و پاهای خود (هر چهار عضو) را از دست می‌دهد و در ادامه، پس از بازگشت به کشورش باید با اجزای مصنوعی خود کنار بیاید. در این فیلم آدام درایور نقش میلز و خود استالونه نیز نقش کریگ باک، پدر همسر وی را ایفا خواهد کرد.

آخرین نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه بر روی پردهٔ سینما مربوط به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به کارگردانی جیمز گان می‌شود. وی در این فیلم نقش کوتاهی را بر عهده داشت و شاید در قسمت سوم این مجموعه به داستان شخصیت استارهاوک بیشتر پرداخته شود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به خوبی توانست بودجه‌ٔ سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری خود را جبران کند و در گیشه به فروش بسیار خوب ۸۵۵ میلیون دلاری رسید.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل کوپر و کارن گیلان اشاره کرد.

دانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدید

دانلود فیلم دوبله


   ورود به بـخش دانـلود فیلم   



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا