تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
عمومیمطالب " احکام دینی "مقالات مذهبی

قمر در عقرب سال ۹۷

امتیاز یادت نره

قمر در عقرب سال ۹۷+ قمر در عقرب چیست قمر در عقرب چیست؟ واقعیت یا خرافه؟روزهای قمر در عقرب سال ۹۷ پدیده قمر در عقرب چیست؟ قمر در عقرب در اسلام قمر در عقرب از نظر مراجع قمر در عقرب سال ۹۷ عکس قمر در عقرب انعقاد نطفه در قمر در عقرب احکام قمر در عقرب محاسبه قمر در عقرب قمر در عقرب چیست

قمر در عقرب سال ۹۷

قمر در عقرب چیست

قمر در عقرب سال ۹۷

حجت الاسلام مهدی یوسف وند

ماه در ايامي خاص با توجه به حركتش نسبت به زمين، آثاري وضعي بر روي زمين مي گذارد آثاري كه سبب جزر و مد آب دريا و اقيانوس ها و همچنین تاثيراتي بر جسم انسان مي شود. در روايات از اقدام برای انعقاد نطفه و هر کار مهمی در اين ايام به صورت جدی نهي شده است .

…. مُحَمَّدِ بْنِ حُمْرَانَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ الإمام الصادق ( عليه السلام ) قَالَ : ” مَنْ سَافَرَ أَوْ تَزَوَّجَ وَ الْقَمَرُ فِي الْعَقْرَبِ لَمْ يَرَ الْحُسْنَى “

كافي ج۸-ص۲۷۵/المحاسن ج۲ص۳۴۷/ من لایحضره الفقیه، ج ۲ ص ۲۶۷/الوافي ج۱۲ ص۳۵۴/ سائل الشیعه، ج ۱۱ ص ۳۶۷ ؛ بحارالانوار، ج ۱۰۰ ص۲۶۸.

netpaak.ir telegram قمر در عقرب سال ۹۷

کسی که سفر کند و یا ازدواج نماید در حالیکه قمر در عقرب باشد خوشی و خوبی نمی بیند .

قمر در عقرب سال 97

براي فهم زمان قمر در عقرب نياز به محاسبات دقيق نجومي هست كه ما با دقت آن را برای شما آماده کرده ایم. البته خوبست كه يك يا دو روز هم احتياط در قبل و بعد اين ايام داشته باشیم. براي ديدن ايام قمر در عقرب سال جاري (كه بر اساس تقويم نجومي تهيه شده است) بر روي تصوير شاخص بالاي صفحه راست كليد كنيد و آن را ذخیره کنید.

قمر در عقرب چیست


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا