تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
فیلم ایرانی

دانلود مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ – رایگان با لینک مستقیم

امتیاز یادت نره

دانلود مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ – دانلود رایگان مسابقه مردان آهنین ۹۷ با لینک مستقیم دانلود مسابقه – مردان آهنین ۹۷

قسمت اول اضافه شد

مردان آهنین نوروز ۹۷ زمان پخش مردان آهنین ۹۷ زمان پخش مردان آهنین ۹۷ مردان آهنین جهان ۱۳۹۷

دانلود مسابقه مردان آهنین نوروز 97 - دانلود رایگان مسابقه مردان آهنین 97 با لینک مستقیم

دانلود مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷

دانلود مسابقه مردان آهنین ۹۷

گروه فیلم : مسابقه

سال تولید : ۱۳۹۷

netpaak.ir telegram دانلود مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ - رایگان با لینک مستقیم

پخش: شبکه ۳ سیما نوروز ۹۶ ساعت ۲۳ تکرار روز بعد ۸ صبح

اجرا : فرامرز خودنگاه

درباره برنامه : مسابقه مردان آهنین بعد از ۶ سال دوباره به پخش رسید و قرار هست در نوروز ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شود هرچند گفته میشود افراد سرشناس حضور ندارن ولی در سال های آینده حضور پیدا خواهند کرد ، مسابقه مردان آهنین با حضور قویترین پرورش اندام های کشور تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.


دانلود قسمت اول مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ کیفیت ۱۰۸۰p

لینک مستقیم  =  لینک مستقیم ۲ (کمکی)

حجم: ۶۰۰ مگابایت

دانلود قسمت اول مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ کیفیت ۷۲۰p

لینک مستقیم   = لینک مستقیم ۲ (کمکی)

حجم: ۳۰۰ مگابایت

دانلود قسمت اول مسابقه مردان آهنین نوروز ۹۷ کیفیت ۴۸۰p

لینک مستقیم   = لینک مستقیم ۲ (کمکی)

حجم: ۱۵۰ مگابایت

مردان آهنین نوروز ۹۷ زمان پخش مردان آهنین ۹۷ زمان پخش مردان آهنین ۹۷ مردان آهنین جهان ۱۳۹۷

دانلود مسابقه مردان آهنین ۹۷ گروه فیلم : مسابقه سال تولید : ۱۳۹۷ پخش: شبکه ۳ سیما نوروز ۹۶ ساعت ۲۳ تکرار روز بعد ۸ صبح اجرا : فرامرز خودنگاه درباره برنامه : مسابقه مردان آهنین بعد از ۶ سال دوباره به پخش رسید و قرار هست در نوروز ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شود هرچند گفته میشود افراد سرشناس حضور ندارن ولی در سال های آینده حضور پیدا خواهند کرد ، مسابقه مردان آهنین با حضور قویترین پرورش اندام های کشور تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت

مسابقه «مردان آهنین» جزو برنامه های پر طرفدار سیما در ایام نوروز بود که پخش آن در ۶ سال اخیر متوقف شده بود. این مسابقه طرفداران زیادی بین قشر جوان و ورزش دوست دارد. پخش این برنامه قرار است از نوروز ۹۷ از سر گرفته شود. فرامرز خودنگاه در گفت‌وگو با «شهروند» جزییات مسابقه قویترین مردان را برای نوروز ٩٧ مطرح کرد.

بازگشت مردان آهنین بعد از ۶ سال

درحالی که ورزشکاران فعال در رشته قویترین مردان نیز به برگزاری دوباره مسابقه مردان آهنین به شکل قدیمی خیلی امیدوار نبودند، قائم مقام شبکه سوم سیما خبر خوشی را در این رابطه داد: «همیشه طیف سنین جوان خواستار مسابقات است. به همین منظور شبکه سه سیما برای ایام نوروز سه مسابقه «زمانی برای خندیدن»، «جادوی صدا» و «مردان آهنین» را به روی آنتن می‌برد.» این خبر خوش از زبان یکی از مسئولان صداوسیما برای افرادی بود که طرفدار پروپاقرص مسابقه مردان آهنین بودند. این برنامه که آخرین بار نوروز ٩١ روی آنتن رفته بود، بعد از ۶‌سال وقفه بار دیگر در ایام نوروز از طریق شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

رقابت ٢۴ نفر در شهرک سینمایی

بعد از جلسه‌ای که برگزار و پخش مسابقه مردان آهنین از تلویزیون قطعی شد، فدراسیون پرورش اندام و به‌ویژه کمیته قویترین مردان کار را برای برگزاری این مسابقه در فرصت محدودی که تا پایان‌سال باقی مانده، آغاز کرد. مبنای حضور ورزشکاران در مسابقه مردان آهنین، رقابت‌های کشوری قرار گرفته که ۴ و ۵ اسفندماه برگزار و ٢٢ نفر به‌عنوان ورزشکاران برتر معرفی شدند.

همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری فراخوانی را برای داوطلبان شرکت در این مسابقه داد تا در تست شرکت کنند که فقط ۴ نفر در این تست حاضر شدند! از میان این ۴ نفر هم ٢ورزشکار برتر بعد از انجام تست به جمع نفرات قبلی اضافه شدند تا در مجموع مسابقه مردان آهنین نوروز ٩٧ با حضور ٢۴ورزشکار برگزار شود.

چهره‌های محبوب از سال آینده

در میان ٢۴ نفری که برای مسابقه مردان آهنین نوروز ٩٧ انتخاب شدند، از ورزشکاران نام آشنایی که قبلا جزو چهره‌های محبوب این برنامه تلویزیونی بودند، خبری نیست. افرادی چون برادران فاطمی، برادران قرایی، مجتبی ملکی، علی اسماعیلی و مسلم دارابی در مرحله انتخابی حاضر نشدند؛ اگرچه ممکن است از‌ سال آینده بار دیگر خودشان را برای این مسابقات آماده کنند. شاید مطرح‌ترین ورزشکاران حاضر در این دوره محسن مسن آبادی و فرشید همتی باشند که قبلا نیز سابقه حضور در مسابقه مردان آهنین را داشته‌اند.

خودنگاه: امیدوارم حاشیه‌ های مردان آهنین در فضای جامعه کمتر باشد

فرامرز خودنگاه، رئیس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام درباره صدور مجوز دوباره پخش مسابقه مردان آهنین به «شهروند» می‌گوید: «باید از مسئولان صداوسیما تشکر کنم که در این زمینه با ما همکاری کرده و درنهایت مجوز پخش دوباره برنامه را صادر کردند. البته فدراسیون هم در این مدت پیگیر این برنامه بود و خدا را شکر درنهایت اتفاق خوبی رخ داد. مطمئنا بار دیگر مسابقه مردان آهنین با استقبال خوبی از سوی مردم در نوروز مواجه می‌شود. نخستین برنامه که امسال ضبط و پخش شود، از سال‌های آینده می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتری رقابت‌ها را برگزار کنیم.»

خودنگاه: امیدوارم حاشیه‌ های مردان آهنین

وی همچنین می‌افزاید: «٢ هفته تا زمان پخش این برنامه باقی مانده و وقت بسیار کمی برای برگزاری و ضبط مسابقه داریم. با این حال با همکاری ورزشکاران به صورت فشرده این کار را انجام می‌دهیم؛ اگرچه سخت است. مسابقات با همان نام مردان آهنین و در شهرک سینمایی ضبط خواهد شد. البته هنوز داوران و مجری برنامه مشخص نشده‌اند. ما سعی کردیم آماده‌ترین و بهترین‌ها در این دوره شرکت کنند و به نظرم آنهایی که الان ورزش حرفه‌ای می‌کنند، در مسابقه امسال حضور دارند. به‌هرحال با توجه به این‌که تا بعدازظهر دیروز چیزی مشخص نبود، نمی‌توانستیم بیش از این برای داوطلبان اطلاع‌رسانی کنیم.»

رئیس کمیته قویترین مردان درباره سطح مسابقه مردان آهنین نسبت به دوره‌های قبلی خاطرنشان می‌کند: «سطح مسابقات قطعا بالا خواهد بود چون ٢، ٣ نفر از ورزشکاران حاضر در این دوره سابقه قهرمانی در جهان را هم دارند. البته در دوره‌های قبلی نیز قهرمان‌های خوبی مثل برادران فاطمی و قرایی حضور داشتند اما نفرات آماده فعلی هم قابل احترام هستند. به نظرم شاید از ‌سال آینده ورزشکاران قدیمی هم بتوانند خودشان را آماده کنند و بار دیگر به مسابقات برگردند.»

خودنگاه

خودنگاه در پایان درباره راهکارهای فدراسیون برای مقابله با حواشی احتمالی در مسابقه مردان آهنین می‌گوید: «همیشه صحبت ما این بوده ورزشکارانی که در این مسابقه حاضر می‌شوند،‌ باید اصول پهلوانی را هم رعایت کنند.

البته هیچ وقت در جریان این رقابت‌ها درگیری خاصی رخ نداده اما امیدوارم حاشیه‌های ورزشکاران حاضر در این مسابقه در فضای جامعه نیز کمتر باشد. ما در چند‌سال اخیر با کمک خداوند و چنگ و دندان رشته قویترین مردان را سرپا نگه داشتیم. هر‌سال مسابقه کشوری برگزار کردیم تا این‌که دوباره مجوز پخش را گرفتیم. قطعا از این پس بازهم تعداد ورزشکاران این رشته به خاطر پخش تلویزیونی افزایش پیدا می‌کند.»

دانلود سریال جدید  دانلود فیلم ایرانی جدید دانلود فیلم ۲۰۱۸ دانلود فیلم خارجی دانلود انیمیشن جدید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا