تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
مطالب " مهدویت "

نمادگرایی ۱۱ سپتامبر + مهدویت

امتیاز یادت نره

نمادگرایی ۱۱ سپتامبر

نمادگرایی ۱۱ سپتامبر + مهدویت

نمادگرایی 11 سپتامبر + مهدویت

نمادگرایی ۱۱ سپتامبر

محققان معتقدند یکی از اسرار انتخاب تاریخ ۱۱/۹ سال ۲۰۰۱ میلادی برای عملیات تروریستی ۱۱سپتامبر از سوی وابستگان استکبار جهانی همین تقدس بوده است.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مشرق، عدد ۱۱ در نمادشناسی فراماسونری، صهیونیست‌ها و یهودیان ارتدوکس، نماد دو ستون دروازه “معبدسلیمان”  (هیکل) در بیت‌المقدس است که یکی به رنگ سرخ و دیگری به رنگ سفید است و در همه کلوب‌ها و لژهای فراماسونری وجود دارد که مهم‌ترین نمود آن، برج‌های مرکز تجارت جهانی نیویورک بود، و ۱۱ ستون افقی سفید و سرخ پرچم آمریکا که با دو ستون سرخ رنگ محصور شده نیز برگرفته از تقدس همان دو ستون معبد سلیمان و رنگ آنهاست.

اعداد ۱۱ و ۹ مانند عدد ۳۳، مقدس‌ترین نماد فرقه تصوف یهودی (کابالا) به شمار می‌آید. حرف K، نیز یازدهمین حرف از حروف الفبای انگلیسی است که خود واژه “کابالا” نیز با آن آغاز می‌شود. همچنین نماد دروازه ورودی جنیان به دنیای انسان‌هاست که در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی نیز به چشم می‌آید.

netpaak.ir telegram نمادگرایی ۱۱ سپتامبر + مهدویت

به ادعای این افراد، پس از انجام این مناسک شیطانی، موجودات غیر ارگانیک از جمله شیاطین و اجنه، از داخل این سیلندر، به سمت زمین کشیده شده و راه برای ورود انسان‌ها به دوره اصلی آخرالزمان و همنشینی با شیاطین، باز می‌شود.
محققان معتقدند یکی از اسرار انتخاب تاریخ ۱۱/۹ سال ۲۰۰۱ میلادی برای عملیات تروریستی ۱۱سپتامبر از سوی وابستگان استکبار جهانی همین تقدس بوده و همچنین انتخاب تاریخ ۹/۱۱/۲۰۱۱ برای انتشار نخستین گزارش دروغین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تسلیحاتی‌بودن برنامه هسته‌ای کشورمان که گرچه به ظاهر منطبق بر برنامه روتین شورای حکام آژانس است اما از سوی دیگر، فراهم‌کننده زمینه تقابل‌های بعدی با جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید، از تقدس اعداد ۱۱ و ۹ در نزد سردمداران صهیونیسم جهانی نشأت می‌گیرد.

۱۱/۱۱ در آیینه تاریخ

عملیات تروریستی بزرگی که ۹۱۱ روز پس از عملیات ۱۱/۹ سال ۲۰۰۱ نیویورک، در پایتخت اسپانیا رخ داد و همچنین عملیات تروریستی بزرگی که در تاریخ ۱۱/۱۱/۲۰۰۵ میلادی در هتل “رادیسون ساس” در پایتخت اردن انجام شد و طی آن صدها نفر از جمله مصطفی عقاد، کارگردان مشهور جهان اسلام، کشته و زخمی شدند نیز بر اساس برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها انجام گرفت.

همچنین مصوبه شماره ۳۳۷۹ سازمان ملل که در سال ۱۹۷۵ به تصویب رسید و بر “نژاد برتر” بودن یهودیان صحه گذاشت و صهیونیسم را یک “نژاد” تلقی کرد در تاریخ ۱۱/۱۱ به تصویب رسید و نخستین توافقنامه رژیم صهیونیستی با یک کشور اسلامی یعنی مصر پس از آتش بس سال ۱۹۴۹ میلادی نیز در تاریخ ۱۱/۱۱/۱۹۷۳ منعقد شد که باعث توقف درگیری نظامی مصری‌ها با ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مابین کانال سوئز و قاهره شد و زمینه ساز توافقات بعدی از جمله کمپ دیوید بین تل‌آویو و قاهره گردید.

در یازدهمین ساعت یازدهمین روز یازدهمین ماه سال ۱۹۱۸ میلادی، یک پیمان صلح موقت میان آلمان و متفقین امضا شد که به آتش بس جنگ جهانی اول تبدیل شد.

در روز یازدهم ماه یازدهم (نوامبر) ۱۹۱۹ روز “متارکه جنگ” برای نخستین بار گرامی داشته شد. کنگره آمریکا در سال ۱۹۵۴ میلادی، نام “متارکه جنگ” را به “کهنه سرباز” یا همان “رزمندگان سابق” تغییر داد تا بدین وسیله فعالیت‌های کهنه سربازان آمریکایی در هرجا و هر زمان که بوده مورد تقدیر قرار گیرد. این روز در استرالیا نیز در آغاز “متارکه جنگ” نام داشت. هم‌اکنون نیز در روز ۱۱ نوامبر هر سال، رأس ساعت ۱۱ پیش از ظهر، همه مردم استرالیا، یک دقیقه برای صلح، سکوت می‌کنند.

اما در کانادا، این روز یاد و خاطره همه کشته‌شدگان جنگ جهانی اول گرامی داشته می‌شود. بسیاری از خادمان کلیساها، بند چهارم “چکامه‌ای در یادآوری” را می‌خوانند.

تقدس یا خرافات؟

تاریخ ۱۱/۱۱/۱۱ همچنین به دلیل سه بار تکرار عدد ۱۱ برای اوانجلیست‌های صهیون‌مسیحی، جذابیت عجیبی دارد و آن را منطبق بر هماهنگی یهودیت و مسیحیت یعنی تطبییق دروازه‌های معبد سلیمان با اقانیم ثلاثه و نیز اهرام ثلاثه به عنوان نماد اصلی ماسون‌ها کرده‌اند.

تقدس دروغین ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ (۱۱٫۱۱٫۱۱) پس از شروع هزاره جدید، بیشتر بر سر زبان فرقه‌های انحرافی افتاد. برخی از آنها این تاریخ را برخوردار از یک “منطق و اساس قوی” و برخی، یک “پدیده عادی” می‌دانند. برخی دیگر هم در جست‌وجوی معنایابی و تأویل این‌گونه تاریخ‌ها هستند و بسیاری هم به هیچ‌وجه چنین خرافاتی را نمی‌پذیرند.

ممکن است هنوز برخی افراد ساده‌باور، گمان کنند که این تاریخ‌های مرموز و رمزآلود، نشانه اتفاقی عجیب و بزرگ هستند اما دیدیم که بسیاری از همین خرافه‌گرایان که پیش از این در لحظه تحویل سال میلادی در آغاز هزاره (سال ۲۰۰۰ میلادی) در میدان‌های مرکزی پایتخت‌های کشورهای غربی در مقابل نمایشگرهای بزرگ، منتظر پایان تاریخ و انهدام جهان و روز قیامت بودند، کاری از پیش نبردند و البته نباید حادثه‌سازی برای مستندکردن چنین خرافاتی را از سوی دشمن نادیده انگاشت.

باید دانست که بسیاری از این دست پیشگویی‌ها، به علت بطور خاص قرار گرفتن اعداد مشابه در کنار هم بوده و جذابیت این ترکیب است که موجب می‌شود “دستان مرموز شیطان‌های خرافه‌گرا” دنیا را مسخر شایعات خود کنند.

اصولاً باید دانست که اعداد مرتبط با سال‌ها، هیچ اصالت ذاتی ندارند زیرا می توان روز تولد حضرت مسیح علیه السلام، با مبناهای تاریخی متفاوتی مانند شمسی و قمری و غیره، محاسبه کرد که هر کدام منطقه با روز و عددی جداگانه خواهد شد، همان گونه که سال‌های شمسی یا قمری و اعداد آنها، ویژگی چندان عجیبی نداشته و ندارند.

مناسک شیطانی ۱۱٫۱۱

در تاریخ ۱۱ ژانویه ۱۹۹۲ میلادی، گروه‌های مختلفی از ماسون‌ها و یهودی‌ها از قومیت‌ها و مذاهب مختلف از ۴۰ کشور جهان، برای انجام یک مناسک ویژه شیطانی که به فعال‌سازی دروازه ورودی ۱۱:۱۱ می‌انجامید، دور هم جمع شدند.

آنها برای موفقیت در این کار به طور کاملاً زمان‌بندی‌شده و در نقاط مختلف جهان که دو بخش اصلی آن را اهرام ثلاثه جیزه در مصر و منطقه “کویین استون” در نیوزلند تشکیل داده بود، شروع به انجام حرکات و رقص‌های ویژه کردند که ۳۸ ساعت به طول انجامید. نتیجه این کار، در هم آمیختن دو نقطه‌ی گردابی با انرژی زیاد و باز شدن نخستین دروازه ۱۱:۱۱ بود. این رقص ها کاملاً متأثر از فرقه کابالاست که طی آن خدایان باستانی مصر مانند “ایسیس”، “اوسیریس” و “هوروس” پرستش می‌شوند.

به گفته سازمان‌دهندگان فراماسونر این برنامه که تا کنون در ۱۰ نقطه جهان از جمله آمریکا، مکزیک، اندونزی، هند، مصر، ایرلند، اسپانیا، اسلوونی، استرالیا و اکوادور انجام شده است، این رقص در قالب دو دایره متداخل و با رسم مندل پیرامون رقاصان انجام می‌شود که افراد تشکیل‌دهنده دایره کوچک‌تر، هنگام رقص، رو به بیرون و افراد دایره بزرگتر، رو به مرکز دایره به رقص می‌پردازند و بدین‌ترتیب با نوعی تمرکز مخصوص و توسل به قدرت های شیطانی، استوانه ای از انرژی منفی تشکیل می‌دهند که نیمی از این استوانه در داخل زمین است و نیمی از آن از سطح زمین تا نقطه مقابل آن، ارتفاع دارد.

به ادعای این افراد، پس از انجام این مناسک شیطانی، موجودات غیر ارگانیک از جمله شیاطین و اجنه، از داخل این سیلندر، به سمت زمین کشیده شده و راه برای ورود انسان‌ها به دوره اصلی آخرالزمان و همنشینی با شیاطین، باز می‌شود.

این افراد بعد از اجرای نخستین مناسک خود در سال ۹۲، شروع به باز کردن دروازه‌های دیگر ۱۱:۱۱ در سرتاسر نقاط انرژی زمین کرده‌اند و عقیده دارند که تا کنون از ۱۱ دروازه، موفق به باز کرن ۱۰ تای آن شده‌اند و قرار است روز جمعه ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ رأس ساعت ۱۱:۱۱، آخرین دروازه را برای مدتی محدود باز کنند تا موجودات دخانی برای رقم زدن حوادث غیرعادی مربوط به آخرین سال منتهی به آخرالزمان در دسامبر ۲۰۱۲ میلادی بطور مستقیم در سطح کره زمین، وارد عمل شوند!

به ادعای معتقدان به این فرقه شیطانی، – پناه بر خدا- تا سال آینده، حاکمیت خدا بر دنیا خاتمه یافته و با نزول دجال ضدمسیح، حاکمیت شیطان بر زمین فراهم خواهد شد و رأس هرم ناقص را تکمیل خواهد کرد تا زمینه برای تکمیل آزادی های مادی، دنیوی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی و در یک کلام، مقابله با دین، بطور کامل فراهم گردد.

عدد ۱۱ در نمادشناسی فراماسونری، صهیونیست‌ها و یهودیان ارتدوکس، نماد دو ستون دروازه “معبدسلیمان”  (هیکل) در بیت‌المقدس است که یکی به رنگ سرخ و دیگری به رنگ سفید است و در همه کلوب‌ها و لژهای فراماسونری وجود دارد
عدد ۱۱ از دید ریاضی

تاریخ ۱۱ اکتبر دارای یک نظام عددی دو واحدی بر اساس صفر و یک است (۱۱۱۱۱۰) که معادل اعشاری ۶۲ در سال ۲۰۱۰ و معادل اعشاری ۶۳ در سال ۲۰۱۱ را در خود دارد.

عدد ۱۱، در آیین کابالا و فراماسونری، مظهر شدت و پیکار و پشتکار است. در کتاب “ودا” آمده است: “ای خدایانی که در آسمان، ۱۱ تن، در زمین ۱۱ تن و در میان زمین و هوا به تعداد ۱۱ نفر در خوشبختی جاویدان به سر می برید! قربانی ما را بپذیرید. این قربانی، معمولاً انسان یا انسان‌هایی هستند که باید در مقابل یکی از بت‌ها (معمولاً بت جغد) توسط سردمداران فراماسونری، ذبح و کشته شوند که فیلم یکی از این آیین‌ها که در آمریکا و با حضور مقامات بلندپایه از دولت و کنگره آمریکا انجام شد، موجود است.

در فراماسونری، عرض حمایل استاد لژ، ۱۱ سانتی‌متر است که شامل مجموع ستارگان پنج پر و شش پر است. در جه ۳۳ فراماسونری نیز حاصل‌ضرب درجات سه‌گانه اصلی بدوی در عدد ۱۱ است. شماره ۱۱ در ریاضی نیز دارای چند ویژگی است. یعنی میان شش رقم نخست از دو سوی جای دارد. خاصیت این عدد در این است که با قرار گرفتن در میان دو یا سه سری از سیر صعودی و نزولی ارقام، نتیجه ای برابر می‌دهد. در مثال‌های زیر همه چیز مشهود است:

حالت دو رقمی: ۱۱*۱۱=۱۲۱

حالت شش رقمی: ۱۱۱۱۱۱*۱۱۱۱۱۱= ۱۲۳۴۵۶۵۴۳۲۱

حالت ۹ رقمی: ۱۱۱۱۱۱۱۱۱*۱۱۱۱۱۱۱۱۱= ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۸۷۶۵۴۳۲۱

در همه این حالات، باز هم دو عدد ۱ در ابتدا و انتهای تمام ارقام خودنمایی می‌کند که نماد ستون‌های دو سوی دروازه معبد است که به نوعی، تمامی اعداد و رموز را به طور مستقیم و معکوس، در میان خود دارد.

پیشگویی‌های وبگاه‌های دو هزار و دوازدهی

طبق ادعای پایگاه‌های اینترنتی ویژه پیشگویی‌های مربوط به سال ۲۰۱۲ میلادی، ستاره دنباله‌دار “النین” در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ از کنار زمین می‌گذرد و سیاره کوچک “یو ۵۵” نیز به شرق آسیا برخورد می‌کند! بر این اساس، همطرازی کامل “النین”، “زمین”، “مشتری” و “زهره”، موجب می‌شود که زمین از مسیر النین گذشته تا جایی که النین با حجم عظیمی از خاک و صخره به زمین برخورد می‌کند و باران آتش بر زمین می‌بارد. طبق این ادعا، این رخداد مهیب، در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ به وقوع می‌پیوندد!

این وبگاه‌ها می‌افزایند: سرخی افق آسمان پس از این واقعه، ناشی از گاز متان “النین” خواهد بود. به ادعای این فرقه‌ها، آتشفشان “یلو استون” یا همان “زردسنگ” واقع در ایالت وایومینگ آمریکا، پس از ۶۰۰ هزار سال خاموشی، در این روز شروع به فوران کرده و تا هشت روز به فوران ادامه می‌دهد که بر اثر آن، بخشی از مغرب زمین، خسف خواهد شد و دو سوم کشور آمریکا نیز از بین خواهد رفت!

این سایت‌ها، سپس این وقایع را به خاورمیانه ربط داده و مدعی می‌شوند که در نوامبر ۲۰۱۱ میلادی (ماه جاری)، کشور سوریه توسط ارتش اردن اشغال می‌شود و سپس در ژانویه ۲۰۱۲ میان ترکیه و اردن در منطقه شمال شرقی سوریه جنگی مهیب در می‌گیرد! ا


دکمه بازگشت به بالا