📚 مجله نت پاکخودروعمومیفناوری

سفری به آینده با نمایشگاه جیتکس دبی

امتیاز یادت نره

نمایشگاه جیتکس دبی نمایشگاه برای نشان دادن فناوری است که از ۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در کشور دبی برگزار می‌شود که علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی می‌توانند با تور لوکس دبی لحظه آخر به این کشور سفر کنند و با تهیه بلیط این نمایشگاه در این نمایشگاه بسیار فوق العاده که نشان دهنده آینده است شرکت کنند. در این رویداد فوق العاده که هر ساله برگزار می‌شود بزرگترین تولید کننده های فناوری دنیا و بیشترین تعداد مدیران ارشد در آن شرکت می‌کنند.

images 1665318196 سفری به آینده با نمایشگاه جیتکس دبی

بخش های مختلف نمایشگاه فناوری(جیتکس) دبی کدام هاست؟

نمایشگاه جیتکس دبی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که این بخش ها شامل:

تکنولوژی مصرف کننده: بازار تکنولوژی مصرف کننده با سرمایه محصولات جدید و دستگاه های بوجود آمده در زمان سفر می‌کند و شما را به آینده می‌برد. این بخش نمایشگاه اخلال گران و نوآوران را با ارائه محصولات جدید به چالش می‌کشد و با اطلاعیه های مهم به منطقه می‌آورد. این بخش نمایشگاه همیشه مورد توجه خبرنگاران و رسانه های خبری بوده است.

شرکت های سخت افزاری شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی:

این شرکت ها با ارائه جدیدترین سخت افزارها دنیای تکنولوژی راه را برای متخصصان باز می‌کند و آنها را به دنیای آینده راهنمایی می‎‌کنند.

شرکت های نرم افزاری شرکت کننده در نمایشگاه جیتکس دبی:

در بخش غرفه داران شرکت های نرم افزاری راهکار های برنامه ریزی منابع سازمانی، راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری و … ارائه می‌شود و بازدید کنندگان این غرفه ها معمولا مدیران اصلی و مالی، رئیس فناوری اطلاعات، مدیران فناوری اطلاعات و … هستند که شرکت می‌کنند و از این تکنولوژی ها برای حل مشکلات شرکت ها و بیزینس ها استفاده می‌کنند.

نکته: نمایشگاه جیتکس دبی بخش های مختلف بسیاری دارد که با کلیک بر روی لینک نمایشگاه جیتکس دبی با تمام بخش هایی که قرار است در این نمایشگاه در تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ارائه شود آشنا شوید.

نمایشگاه جیتکس(فناوری) دبی چیست؟

این نمایشگاه بزرگترین رویداد فناوری در خاورمیانه است که هرساله در دبی برگزار می‌شود و برترین مدیران دنیا به این نمایشگاه می‌روند تا از دنیای آینده اطلاع پیدا کنند و کسب و کار خود را با استفاده از تکنولوژی گسترش دهند. نمایشگاه جیتکس دبی یکی از تاثیرگذار ترین رویدادهای فناوری است که تمام ایده پردازان، نوآوران، مبتکران و رهبران حوزه فناوری در آن شرکت می‌کنند و ایده های خود را به اشتراک می‌گذارند.

images 1665318198 سفری به آینده با نمایشگاه جیتکس دبی

برای شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی چه مدارکی نیاز داریم؟

شما برای شرکت در نمایشگاه جیتکس دبی به مدارکی که در ادامه آورده‌ایم نیاز دارید.

  • اسکن پاسپورت رنگی با ۷ ماه اعتبار
  • انجام تست کرونا PCR برای کلیه مسافرینی که دارای ویزای توریستی و بیزینس و اقامت معتبر باشند. گواهی مربوطه صرفا از مراکز زیر تهیه میگردد
  1. بیمارستان عرفان نیایش (تهران)
  2. آزمایشگاه پاتولوژی ایران (تهران)
  3. آزمایشگاه کاویان (تهران)
  4. آزمایشگاه نوبل (اصفهان)
  5. آزمایشگاه یاران (اصفهان)
  6. مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا (شیراز)
  • توریستهایی که به دبی سفر میکنند باید دو فرم را تکمیل کنند :
  1. فرم اظهارنامه سلامتی و اینکه علائم کرونا را ندارند
  2. متعهد بشوند در صورت اینکه کرونا گرفتند باید تمام هزینه های قرنطینه و درمان را خودشان بپردازند
  • همچنین همه مسافران باید تست PCR را ۹۶ ساعت قبل از پرواز انجام داده باشند و نتیجه منفی آزمایش را همراه خود داشته باشند( حتی کودکان)

توجه : تست PCR در فرودگاه دبی انجام می شود برای کسانی که در کشور خود نداده اند اما تا آمدن جواب آزمایش باید در قرنطینه بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا