تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ مداحیویدیو کلیپ مذهبی

نوحه خوانی رضا صادقی خواننده معروف+ویدئو

امتیاز یادت نره

دانلود مداحی رضا صادقی در بندر عباس  دانلود نوحه رضا صادقی در عزای سیدالشهدا مداحی رضا صادقی برای امام حسین (ع) در ماه محرم نوکری خواننده معروف برای امام حسین علیه السلام مداحی خواننده معروف برای امام حسین(ع) رضا صادقی و مداحی مداحی رضا صادقی در بندرعباس رضا صادقی خواننده معروف و نوکری برای اهل بیت(ع) نوحه رضا صادقی در شبکه سه نوحه خوانی رضا صادقی در بندرعباس

نوحه خوانی رضا صادقی خواننده معروف+ویدئو

نوحه خوانی رضا صادقی در محله پدری اش

رضا صادقی با حضور در محله پدری اش به مداحی و نوحه خوانی پرداخت و نذر هر ساله اش را ادا کرده است.

رضا صادقی که سال هاست در ایام محرم و دهه نخست این ماه جایی به جز مسجد محله پدرش اش نداشته، و مداحی این خواننده در این ایام همیشه مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، امسال نیز در سکوت کامل خبری، بار دیگر در بندرعباس حاضر شد و در شب های گذشته به مداحی در این شهر پرداخت و این حضور با استقبال شدید همشهری هایش توام شده است.

صادقی که کمتر حاضر می شود در این باره گفت وگویی داشته باشد، درباره حضور امسالش در زادگاه خود و مداحی در ایام محرم معتقد است:«یک روز فردی به من گفت:حسین ابن علی عرب بود تو که ایرانی هـستی. به این دوست و همراه گفتم آدمهـا وقتی در قالب تفکر قرار می گیرند درجغرافیای مکانی نمی گنجند، و می شوند اهـل جهـان. من عاشق حسینی ام که در بین بدخواهانش هـم می گوید:«کسی هـست من را یاری کند؟. پس باز هم دست دوستی دراز کرد.»

مداحی رضا صادقی در محرم ۹۵

صادقی همچنین معتقد است:«کاش مداحان و واعظان از محبت حسینی هـم می گفتند، از معرفتی که حُر ابن ریاحی را آزاده کرد. از تفکری که عده ای پاک سرشت را با شوق و شور و شعور هـمراه خودش آورد. از انسانیتی که زمین محل شهـادتش را خرید. از شعوری که شب قبل کارزار به عده ای گفت چشم می بندم شما بروید. حسین بیش از سر بریده و جفای اغیار بود. حسین و کربلا فرهـنگی بزرگ و ایمان است. التماس دعا و تفکر از هـمه دوستان اندیشمندم.»

netpaak.ir telegram نوحه خوانی رضا صادقی خواننده معروف+ویدئو

صادقی خاطرنشان کرد:«شوق عجیبی برای خواندن در این ایام دارم و به نظر من موسیقی محرم موزیک متن فوق العاده ای دارد که انسان را لحظه به لحظه به اوج می برد و با فراز و فرود ها که با کلام و بی کلام دارد بر روی شخص تأثیر خاصی می گذارد. من افتخار می کنم اگر قابل باشم مدح اهل بیت (ع) را بگویم، من در موسیقی ام از آواهای خاص جنوب لالایی های آن تاثیر پذیرفته ام.»

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 نوحه خوانی رضا صادقی خواننده معروف+ویدئو دانلود مداحی

 نمایش ویدئو:

 

ویدئو۲:

ویدئو۳:
ویدئو۴:

مداحی های ماندگار - مداحی های قدیمی مشهور - مداحی های زیبا - مداحی جدیددانلود جدیدترین مداحی و مولدی های روز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا