تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
ویدیو کلیپ سینما و هنرمندان

پاسخ مهران مدیری،گلزار به حرفهای تهمینه میلانی درباره مدافعان حرم+ویدئو

امتیاز یادت نره

سخنان گلزار درباره مدافعان حرم / اراجیف تهمینه میلانی  توهین تهمینه میلانی که به مدافعان حرم بی احترامی کرد ازمهران مدیری تا محمدرضاگلزار همه به احترام مدافعان حرم  پاسخ هنرمندان به یاوه سرایی های کارگردان حامی داعش ، تهمینه میلانی مواضع هنرمندان کشور در مورد امنیت ایران و مدافعان حرم سخنان جنجالی بازیگران سینما درباره مدافعان حرم محمدرضا گلزار و مدافعان حرم نت پاک و مدافعان حرم

پاسخ مهران مدیری،گلزار به حرفهای تهمینه میلانی درباره مدافعان حرم+ویدئو

واکنش فرزندان مدافع حرم به اظهارات تهمینه میلانی و لیلا حاتمی:

دختر یک شهید مدافع حرم از دو سینماگر به جرم حمایت از اغتشاشگران و اهانت به شهدا شکایت خواهد کرد.سوده نجفی فرزند شهید مدافع حرم سردار شهید اکبر نجفی از تهمینه میلانی و لیلا حاتمی شکایت قضایی خواهد کرد.

این فرزند شهید در صفحه‌ شخصی خود در فضای مجازی تاکید نموده که به زودی شکایت خود را تسلیم مراجع قضایی خواهد کرد.

گفتنی است میلانی و حاتمی به حمایت از تروریست‌ها و اغتشاشگران پرداختند. میلانی از شهدای مدافع حرم، به عنوان کشته‌شده‌های هدف اعتراض مردم ایران نام برده است.

مادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا نیز قبلا اعلام کرد از لیلا حاتمی به دلیل حمایت از آشوبگران در حضور خبرنگاران خارجی به مراجع قضایی شکایت کرده است.

netpaak.ir telegram پاسخ مهران مدیری،گلزار به حرفهای تهمینه میلانی درباره مدافعان حرم+ویدئو
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

تهمینه میلانی که مدت‌هاست هیچ اثر قابل توجهی در حوزه سینما تولید نکرده در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با زیر سؤال بردن شهدای مدافع حرم از آشوبگران و خشونت‌طلبان داخلی حمایت کرد.

تهمینه میلانی و تروریست:

میلانی که قبلا از هوادران سازمان تروریستی منافقین بوده؛ سابقه حمایت از گروهک تروریستی کومله را نیز در کارنامه خود دارد. او در دهه ۷۰ نیز مدتی به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شد. وی که با سابقه چپ‌گرایی در فیلم‌هایش به تطهیر این جریان می‌پرداخت اکنون سال‌هاست که به زندگی سرمایه‌داری رو آورده و ضمن سکونت در مناطق شمالی تهران از سفرهای تفریحی خارج کشور نیز خود را محروم نمی‌کند تا نشان دهد آن زمان هم که شعار حمایت از طبقه ضعیف و پرولتاریا می‌داد یک ژست توخالی بیش نبود.

تهمینه میلانی و داعش:

میلانی در آخرین اقدام خود در حمایت از گروه‌های تروریستی این بار به سراغ داعش رفته و شهدای مدافع حرم را «مورد بحث و اعتراض بسیاری از ایرانیان» خوانده است تا با این اظهار نظر خدمت تبلیغاتی خود به گروه‌های تروریستی و این بار گروه وحشی داعش را کامل کند. وی در ادامه اغتشاشگران دی ماه سال جاری را که با حملات مسلحانه خیابانی باعث جان باختن تعدادی از شهروندان شدند به گروهی معترض تنزل داد!

ویدئو:

ویدئو۲:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا