تبلیغات

چند درصد کنکور از کتاب دوازدهم تجربی است؟

امتیاز یادت نره

images 1662215270 1 چند درصد کنکور از کتاب دوازدهم تجربی است؟
مطالعه برای کنکور باید یک پروسه مستمر و پر بازده به همراه داشته باشد. یک برنامه‌ریزی منسجم همراه با مطالعه کتاب‌هایی که واقعاً مناسب داوطلبین باشد. آنچه که قبل از ورود به آزمون کنکور بایستی به آن توجه شود، رشته تحصیلی داوطلب است. در این میان بیشتر علاقمندان رشته تجربی که قصد خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی را دارند، می‌پرسند که چند درصد کنکور از این کتاب است؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که هر چقدر که اطلاعات شما در رابطه با یک مبحثی بالاتر باشد، شانس موفقیت شما در کنکور بالاتر می رود. از آنجایی که سؤال‌ها بنا بر رشته تحصیلی متفاوت است، در نتیجه داوطلبان باید دروس و نمونه سؤالات مرتبط با رشته انتخابی را مطالعه کنند.

لیست کتاب‌های دوازدهم برای داوطلبین کنکور

کتاب‌های کنکور مختص به پایه دوازهم شامل مباحث مختلفی است. هر یک از این مبحث‌ها تحت زیر مجموعه یک واحد درسی لحاظ شده است. می‌توان به طور خلاصه این چنین بیان کرد که کتاب‌های دوازدهم شامل کتاب‌های زیست دوازدهم، ریاضی دوازدهم، حسابان دوازدهم، کتاب‌های گسسته، آمار و احتمال، کتاب‌های هندسه دوازدهم، کتاب‌های فیزیک دوازدهم، کتاب‌های شیمی دوازدهم، کتاب‌های علوم و فنون ادبی دوازدهم، کتاب‌های فلسفه و منطق دوازدهم، کتاب‌های ریاضی و آمار دوازدهم، کتاب‌های جامعه شناسی دوازدهم، کتاب‌های تاریخ و جغرافیای دوازدهم، کتاب‌های فارسی دوازدهم، کتاب‌های قرابت و معنایی، کتاب‌های آرایه‌های ادبی دوازدهم، زبان انگلیسی دوازدهم، دین و زندگی دوازدهم، آرایه‌های ادبی دوازدهم و کتاب‌های عربی دوازدهم می‌شود.

معرفی کتاب دوازدهم تجربی

مقطع متوسطه دوم یا همان دبیرستان، نقش بسزایی در سرنوشت دانش آموزان دارد. در‌واقع این مقطع جزء حساس‌ترین مقاطع تحصیلی است. اهمیت این مقطع بیشتر به دلیل انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در دانشگاه و آزمون‌های ورودی کنکور است. از آنجایی که منبع مشخصی از سوی وزارت علوم برای آمادگی در آزمون‌های ورودی مشخص نشده، مدرسین و مشاوران تحصیلی بایستی راهنمایی‌های لازم و ضروری را به دانش آموزان ارائه دهند. در این خصوص انتشارات بسیاری قدم به بازار کتاب‌های کنکور گذاشته اند. اما اینکه چه نوع کتابی دارای چه سلسله مباحثی است، از اهمیت بسیاری برخوردار است. داوطلبین رشته ریاضی و تجربی با تهیه کتاب دوازدهم تجربی تا حد بسیاری به نوع طراحی سوالات شبیه سازی شده و همچنین مفاهیم کاربردی درسی پی می‌برند. گفتنی است که نمونه سوالات کنکور و دروس رشته تجربی با ریاضی متفاوت است. هر یک از رشته‌ها دروس مختص به خود را شامل می‌شوند. در این میان آنچه که به کمک دانش آموزان می آید، یک برنامه مطالعاتی دقیق است. بررسی درصد سوالات هر یک از دروس مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم و همچنین قبولی در رشته مورد نظر از جمله مواردی است که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند.

images 1662215275 چند درصد کنکور از کتاب دوازدهم تجربی است؟

ویژگی پک کامل کتاب درسی دوازدهم تجربی

بالا بردن سطح اطلاعات درسی برای موفقیت در کنکور حرف اول و آخر را می‌زند. پس از ما به شما نصیحت، تا حد امکان از منابع مختلف و نمونه سوالات متنوع کمک بگیرید. یکی از کتاب‌های مرجع که مورد تأیید بسیاری از استادان و کارشناسان کنکور قرار گرفته است، کتاب درسی دوازدهم تجربی است. پک کامل دروس اصلی به صورت مفهومی و کاربردی در کتاب‌های دوازدهم تجربی گنجانده شده است. از آنجایی که برای آمادگی در کنکور بایستی مطالعات فراوانی داشته باشید، به مراتب تهیه منابع مختلف بسیار هزینه بر خواهد بود. اما خرید پک کامل کتاب درسی دوازدهم تجربی ، این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، دسترسی کامل به مباحث مختلف درسی داشته باشید.

چند درصد کنکور از کتاب دوازدهم تجربی است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که با توجه به جامع بودن کتاب‌های درسی دوازدهم تجربی، قطعاً ۸۰ درصد نمونه سوالات در آزمون اصلی با توضیحات و نکته‌های کلیدی کتاب همسو است. دانش آموزان برای آزمون های ورودی کنکور باید اطلاعات جامع و کاملی درباره هر یک از سرفصل‌ها و مباحث کلیدی دروس داشته باشند. این امکان تنها با مطالعه منظم پک کامل کتاب‌های دوازدهم تجربی حاصل شدنی است. هر چند که ما مطالعه سایر منابع کنکور را هم منع نمی‌کنیم. اما آنچه که از سوی بسیاری از مشاوران تحصیلی به وفور توصیه شده است، مطالعه دقیق با جزئیات کامل دروس پایه دوازدهم است. از آنجایی که دو عمال زمان و برنامه‌ریزی برای تمامی داوطلبان حرف اول را می زند، با سفارش آنلاین کتاب می‌توانید تا حد بسیاری در زمان خود صرفه جویی کنید. شما می‌توانید با ثبت سفارش در کوتاهترین زمان ممکن از پک کامل کتاب درسی دوازدهم به طور یک‌جا برخوردار شوید.

چه کنیم تا در کنکور نتیجه ۱۰۰ درصد قبولی بگیریم؟

زمان و برنامه‌ریزی را جزء فاکتورهای اصلی مطالعه روزانه خود قرار دهید. به مراتب دروس مرتبط با پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از اهمیت بسیاری در آزمون اصلی برخوردار است. در نتیجه تا حد امکان سعی کنید منابع مرتبط با هر یک از پایه‌ها را به صورت یک پک کامل خریداری کنید. اگر امکان مالی مصاعدی ندارید، خرید پک کامل کتاب‌های درسی پایه دوازدهم را در اولویت مطالعه خود قرار دهید. توجه داشته باشید که بانک تلکتاب محصولات را با تخفیف های مشخص و با ارسال رایگان به دستتان می‌رساند. پس این فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبت سفارش کنید.

مشخصات کتاب درسی دوازدهم تجربی کدامند؟

۱. مجموعه کتاب‌های دوازدهم تجربی و ارسال آن به صورت پک کامل

۲. محتواهای کاملاً مفهومی و جامع ویژه کنکور فقط در کتاب‌های درسی دوازدهم تجربی

۳. نمونه سوالات آزمون و سوالات شبیه سازی شده به همراه توضیحات تشریحی

۴. ارائه نکته‌های کاربردی همراه با تکنیک‌های حل مسائل و جوابدهی سریع به سوالات

۵. ارائه پاسخ‌های تشریحی و مناسب برای هر یک از سؤالات آزمون

۶. ارائه توضیحات کلیدی برای هر یک از سر فصل‌های دروس

۷. ارسال رایگان و سریع محصول در اسرع وقت و در محل

۸. خرید به صورت اینترنتی و آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن

۹. خرید پک کامل کتاب درسی دوازدهم تجربی با بهترین قیمت ممکن

۱۰. امکان ارسال رایگان به تمامی نقاط

خرید کتاب درسی دوازدهم تجربی

دانش آموزان مقطع دوازدهم تجربی و تمامی داوطلبان آزمون‌های ورودی کنکور می‌توانند از پک کامل کتاب‌های درسی دوازدهم از طریق خرید آنلاین بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که با ثبت سفارش کتاب درسی دوازدهم تجربی و سایر کتاب های مورد نظر در تلکتاب، در مدت زمان معین کتاب درسی دوازدهم تجربی و یا سایر کتاب‌های مختص به کنکور برایتان به صورت کاملاً رایگان ارسال می‌شود. برای ثبت سفارش می‌توانید به بخش فروش کتاب‌های درسی مراجعه کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا