📚 مجله نت پاکتبلیغاتراهنمای خرید

کولر گازی گری یا برند های دیگر

امتیاز یادت نره

کولر گازی یکی از رایج ترین وسایل برقی است که در منازل، ادارات، فروشگاه ها و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کولر بخشی جدایی ناپذیر از هر خانه ای است که بخش عمده ای از لوازمی را که فرد باید داشته باشد را به خود اختصاص می دهد. از طرف دیگر، انتخاب صحیح الزامی است زیرا به سرمایش، راحتی و مصرف انرژی مربوط می شود که مستقیماً به یکدیگر وابسته هستند.

کولر گازی گری برای کسانی که به کارایی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت می دهند، بهترین گزینه است. بنابراین هوا که گرم شد می توانید به سادگی کولر گازی گری خود را روشن کنید بدون اینکه نگران این باشید که چقدر طول می کشد تا اتاق شما خنک شود یا قبض برق شما چقدر بالا برود. سازنده کولرهای گازی GREE مجموعه بسیار زیادی از مدل های تجاری و ممتاز را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر دستگاهی را با توجه به بودجه شخصی خریداری کنید.

ویژگی های کولر گازی گری

هنگام انتخاب بهترین نوع کولرگازی گری باید عواملی را در نظر گرفت که به شرح زیر است:

  • بودجه
  • مصرف انرژی
  • نیازهای فضایی و نگهداری
  • قدرت خنک کننده

کولر گازی گری در مدل های زیادی ارائه می شوند، اما همه آنها دارای تعدادی ویژگی فنی مشترک و عملکرد مشابه هستند که عبارتند از:

  • راندمان انرژی بالا
  • افزایش حداکثر دمای عملیاتی
  • نگهداری دقیق پارامترهای مجموعه
  • بی صدا
  • سیستم فیلتراسیون کامل
  • توزیع حجمی جریان هوا
  • بالاترین سطوح عملکرد

انواع کولرگازی

به طور عمده شناخته شده است که ۹ نوع اصلی کولر گازی در بازار وجود دارد. هر یک از انواع آن برای فضای خاصی طراحی شده اند و وظیفه ای خاص را بر عهده دارند. برخی از این مدل ها عبارتند از:

  • کولر گازی اسپلیت
  • کولر گازی پنجره ای
  • کولر گازی پرتابل
  • کولر گازی هوشمند

از انواع کولر هایی از برند گری هستند که بیشتر از بقیه در کشورمان استفاده می شوند.

کولر گازی اسپلیت برند گری

کولر گازی گری قادر به ارائه سرمایش و گرمایش در مقادیر شدید دما از ۳۰ – تا ۵۴ + درجه سانتیگراد است .

images 1661699858 کولر گازی گری یا برند های دیگر

کولر گازی گری

در اکثر مدل ها، کولر اسپلیت GREE دارای امکانات اضافه تر به شکل های زیر است:

  • تایمر روزانه
  • حالت خواب راحت
  • شروع خودکار
  • تنظیم دما در محل کنترل از راه دور

این محصولات برای طبیعت نیز گزینه مناسبی هستند چرا که همه کولرهای گازی گری با مبرد ایمن کار می کنند که از ضعیف شدن لایه اوزون نیز جلوگیری خواهد کرد.

کولرگازی پنجره ای گری

images 1661699862 کولر گازی گری یا برند های دیگر

کولرگازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای گری در اندازه های مختلف وجود دارند که بسته به نیاز و اندازه اتاق قابل انتخاب هستند. این کولر می تواند فضاهای بزرگ را نیز خنک کند. دلیل ترجیح کولرهای پنجره ای به دیگر کولرها به دلیل ظرفیت خنک کنندگی فوق العاده آن است و از این رو به عنوان رایج ترین نوع کولر گازی در نظر گرفته می شود. کولر گازی پنجره ای یک واحد است که تمام اجزای آن در داخل کولر وجود دارند. کولر پنجره ای گرما را از قسمت بیرونی خود حذف می کند و هوای خنک را از فن خود که در جلو و در قسمت داخلی نصب شده به داخل اتاق وارد می کند.

کنترل‌های کولر معمولاً روی خود دستگاه قرار دارند. اگرچه برخی از مدل‌ها دارای ریموت هستند. این سیستم ها دارای فیلترهای قابل جابجایی هستند که باید به طور منظم تمیز شوند. این نوع کولر گازی گری، نسبت به سیستم های اسپلیت پر سر و صداتر هستند. مزایای تهیه کولر گازی پنجره ای این است که نصب آن آسان و مقرون به صرفه تر است.

این کولر ها برای خنک کردن اتاق خاصی که در آن زمان می گذرانید عالی هستند.

کولرگازی پرتابل گری

images 1661699865 کولر گازی گری یا برند های دیگر

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل گری یا کولر گازی های قابل حمل را می توان مشابه کولر گازی پنجره ای در نظر گرفت زیرا یک سیستم تک واحدی است که تمام اجزای آن در داخل آن قرار دارد.  تفاوتی که دارد این است که این نوع کولر گازی ، قابل حمل است.برای روشن کردن این کولر به جز یک پریز برق به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد. از این نوع کولر گازی گری می توان در فضای موقت سرمایش و یا در مکان هایی که امکان نصب کولرگازی پنجره ای یا اسپلیت وجود ندارد استفاده کرد. این کولر های قابل حمل می توانند تک شلنگی باشند که هوا را از داخل اتاق گرفته و آن را به بیرون از خانه خارج می کند. از آنجایی که کولرگازی قابل حمل در داخل قرار می گیرد، فن اواپراتور به طور مداوم کار می کند تا رطوبت متراکم جمع شده در داخل کولر را تبخیر کند.

کولر گازی گری مدل هوشمند

images 1661699866 کولر گازی گری یا برند های دیگر

کولر گازی گری هوشمند

این نوع از کولر گازی گری با استفاده از اپلیکیشن های گوشی هوشمند دمای خانه را حفظ می کند. این کولرگازی ها به اینترنت متصل هستند و با استفاده از اپلیکیشن موبایلی، میزان مصرف آن ها کنترل می شود. آنها همچنین می توانند به سیستم های خانه های هوشمند یا دستیارهای صوتی متصل شوند. چنین سیستم هایی به کاهش مصرف انرژی کمک می کنند.

کولرگازی گری مدل هوشمند چندین ویژگی پیشرفته از جمله حالت های خودکار دارد که به خنک کنندگی هرچه بیشتر فضا کمک می کند. شما حتی می توانید ترجیحات خود را برای حفظ یک محیط ایده آل در خانه خود تنظیم کنید.

کولر گازی گری هوشمند شبیه به کولر گازی مینی اسپلیت، پنجره ای یا قابل حمل است که دارای IOT فعال است. این کولرها به Wi-Fi متصل هستند و با یک برنامه از پیش نصب شده دارد که کنترل آن را از طریق هر تلفن هوشمندی فراهم می کند. این نوع کولرها دارای عملکردهای متعددی هستند که می توانند از طریق تلفن های هوشمند کار کنند. برخی از این موارد عبارتند از برنامه ریزی هفتگی، حالت راحت، کنترل دما و غیره. اینها برخی از ویژگی هایی هستند که با استفاده از آنها می توانید به راحتی در کنار صرفه جویی در انرژی استفاده کنید.

به پایان مقاله معرفی انواع کولر گازی گری رسیدیم. امید است خواندن این مطلب به اندوخته های شما اضافه کرده باشد. سپاس از اینکه تا انتها با این مطلب همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا