تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های کامپیوتر

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / متن

امتیاز یادت نره

رونالدینیو / شاعر فوتبال – ۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / متن – رونالدینیو / شاعر فوتبال

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / برزیل و بارسلونا و پاریسن ژرمن و آ ث میلان – ۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال

رونالدینیو / شاعر فوتبال


 

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال

 

netpaak.ir telegram ۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / متن
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

 

دوران باشگاهی

گرمیو
رونالدینیو فوتبال حرفه‌ای را از تیم جوانان گرمیو (در شهر پورتو آلگره) شروع کرد. اولین مربی او لوئیس فیلیپ اسکولاری بود که بعدها در فتح جام جهانی ۲۰۰۲ نیز مربی او شد. او برای اولین بار در جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در تیم بزرگسالان به دنیا آمد و سبک بازکونی بود ی، شم گلزنی، و قدرت کنترل توپ توسط او به شهرتش انجامید و نهایتاً در ۱۹۹۹ در سن ۱۹ سالگی به تیم ملی برزیل دعوت شد .

او در سال ۲۰۰۱ درصدد جدایی از گرمیو بود و از بسیاری از باشگاه‌ها بخصوص باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاد داشت. علی‌رغم تمام این پیشنهادها (و برای مثال پیشنهاد باشگاه لیدز با رقمی نجومی) او به لیگ فرانسه رفت و با پاری سن ژرمن قراردادی پنج ساله بست .

پاری سن ژرمن
درتابستان ۲۰۰۱ رونالدینیو از گرمیو جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. او در پاری سن ژرمن با مربی، لوئیس فرناندز، مشکلاتی داشت و مربی مدعی بود که او بیش از حد درگیر ذرق و برق پاریس و مسائل حاشیه‌ای است.

پس از جام جهانی ۲۰۰۲ و درخشش ویژهٔ او رونالدینیو مورد پیشنهادها بسیار قرار گرفت و بالاخره در تابستان۲۰۰۳ قصد جدایی خود را اعلام کرد. نتیجتاً باشگاه‌های بزرگ جهان همگی شروع به ارائهٔ پیشنهادهای خود کردند. منچستر یونایتد و رئال مادرید و بارسلونا مهم‌ترین پیشنهاددهنده‌ها بودند.

بارسلونا
در ۱۹ ژوئیه ۲۰۰۳ رونالدینیو با مبلغ ۱۸ میلیون پوند به بارسلونا پیوست. خوان لاپورتا، رئیس وقت بارسلونا، ابتدا قول آوردن دیوید بکهام را به هواداران داده بود اما پیوستن بکهام به رئال مادرید او را بر آن داشت که به دنبال رونالدینیو برود و نهایتاً از سد رقبایی چون منچستر یونایتد گذاشت و رونالدینیو را جذب کرد. بدین ترتیب رونالدینیو در میان بازار شایعات به باشگاهی پیوست که قبلاً برزیلی‌های بسیاری را در خود پرورش داده بود: اواریستو، روماریو، رونالدو و ریوالدو .

رونالدینیو از همان ابتدا هنر خود را در بارسلونا نیز نشان داد. او در بازی تدارکاتی مقابل آث میلان گلی به ثمر رساند و از پایه‌های پیروزی ۲ بر صفر تیمش بود. این اولین گل او برای بارسلونا بود.

او در اولین فصل حضورش در لالیگا به همراه بارسلونا به نایب قهرمانی آن رسید. در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۴ رونالدینیو از سوی فیفا به عنوان بازیکن برگزیدهٔ سال انتخاب شد و در این راه تیری آنری وآندری شوچنکو را مغلوب کرد.

در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۵ هنرنمایی رونالدینیو و به ثمر رساندن دو گل از سمت او بود که باعث پیروزی سه بر صفر بارسلونا مقابل رئال مادرید شد. رونالدینیو در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به خوبی برای تیمش به میدان رفت و به عنوان بهترین بازی‌کن اروپا و بهترین مهاجم لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. رونالدینیو سومین بازیکن فوتبال برزیلی تاریخ است که عنوان بهترین بازی‌کن سال اروپا را به دست می‌آورد .

او در ۱۹ دسامبر ۲۰۰۵ دوباره به عنوان بهترین بازی‌کن سال انتخاب شد و این عنوان را از فرانک لمپارد و ساموئل اتوو ربود. رونالدینیو در سال ۲۰۰۶ نیز در جام قهرمانان اروپا برای بارسلونا به میدان آمد. در ۷ مارس ۲۰۰۶ او در بازی برگشت مقابل چلسی در نیوکمپ، انتقام سال گذشته را با به ثمر رساندن یک گل در تساوی یک بر یک مقابل چلسی گرفت. این تساوی باعث صعود بارسلونا به یک چهارم نهایی بازی‌ها شد .

جلوهٔ دیگر رونالدینیو در ۱۸ آوریل ۲۰۰۶ و بازی رفت نیمه‌نهایی مقابل آث میلان بود که رونالدینیو با پاس خود، پایه‌گذار تک گل بازی توسطلودویک ژولی شد. بازی برگشت نیز بدون گل تمام شد تا رونالدینیو به همراه بارسلونا به فینال بازی‌ها راه پیدا کند .

در این میان در ۳ مه ۲۰۰۶ بارسلونا با شکست دادن یک بر صفر سلتاویگو قهرمان لیگ اسپانیا شد و رونالدینیو نیز این افتخار را به کارنامه‌اش افزود. تنها چند هفته بعد، در ۱۷ می۲۰۰۶، بارسلونا به فینال جام باشگاه‌های اروپا رفت و آن‌جا آرسنال را ۲ بر یک مغلوب کرد. رونالدینیو این فصل را با مجموع ۲۵ گل تمام کرد که تابحال بهترین رکورد او است .

آ.ث. میلان

رونالدینیو با میلان در ۲۰۰۸
در ژوئیه ۲۰۰۸ رونالدینیو پیشنهاد ۲۵٫۵ میلیون پوندی منچستر سیتی را رد کرد تا به باشگاه ایتالیایی آ.ث. میلان با مبلغ ۲۲٫۰۵ میلیون یورو و دستمزد ۶٫۵ میلیون یورو بپیوندد. با توجه به اینکه شماره ۱۰ توسط کلارنس سیدورف پوشیده می‌شد، رونالدینیو شماره ۸۰ که سال تولد او بود انتخاب کرد .

رونالدینیو اولین گل خودش را برای میلان در تاریخ ۲۸ سپتامبر در شهرآورد دلا مادونینا مقابل اینتر میلان به ثمر رساند که با برد ۱–۰ میلان همراه بود. در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۰۸ او دو گل مقابل سمپدوریا به ثمر رساند. در مرحله گروهی لیگ اروپا رونالدینیو یک گل در دقیقه ۹۳ مقابل براگا به ثمر رساند تا میلان برنده به رختکن برود.

رونالدینیو فصل ۰۸–۲۰۰۷ را با ۱۰ گل در ۳۲ بازی در مجموع تمام مسابقات به پایان رساند. بعد از عملکرد خوبش در ابتدای فصل، رونالدینیو مشکل تناسب اندام پیدا کرد و بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت شروع می‌کرد تا پایانی ناامید کننده در آخر فصل با میلان داشته باشد .

نداشتن از خودگذشتگی، مهمانی‌های دیر وقت شبانه و نبود روش زندگی حرفه‌ای ورزشکارانه باعث اتقاداتی شد، مانند کارلو آنچلوتی مربی اش در میلان که گفت: افت رونالدینیو مرا متعجب نکرد. وضعیت فیزیکی او بی‌ثبات است اما دربارهٔ استعداد او شکی نیست.

فلامینگو
درسال ۲۰۱۱ رونالدینیو بار دیگر به لیگ برتر برزیل بازگشت اما او این بار به باشگاه فلامینگو پیوست. شماره ۱۰ و بازوبند کاپیتانی را تصاحب کرد. رونالدینیو در ۳۳ بازی که برای فلامینگو به میدان رفت ۱۵ گل را به ثمر رساند.

اتلتیکو مینیرو

رونالدینیو پس از جدایی از باشگاه فلامینگو در سال ۲۰۱۲ به اتلتیکو مینیرو پیوست. او در این تیم شماره ۴۹ را در اشاره به سال تولد مادرش انتخاب نمود. اتلتیکو با کاپیتانی رونالدینهو در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام لیبرتادورس شد.

کوئرتارو
وی در سال ۲۰۱۴ نیز به تیمی در مکزیک به نام کوئرتارو (به انگلیسی: Querétaro) پیوست و در این تیم نیز شماره ۴۹ را به تن کرد.

فلومیننزه
در ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۱۵ میلادی رونالدینیو اعلام کرد که به برزیل بازگشته و با قراردادی ۱ و نیم ساله با فلومیننزه پیوست.


 

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / متن – رونالدینیو / شاعر فوتبال

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال / برزیل و بارسلونا و پاریسن ژرمن – ۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال

۱۰ گل تماشایی و بیاد ماندنی رونالدینیو / شاعر فوتبال

رونالدینیو / شاعر فوتبال

 

به مطالب سایت سر بزنید:

خلاصه بازی کرواسی ۲ – ۱ انگلیس (نیمه نهایی جام جهانی۲۰۱۸) / Russia2018

خلاصه بازی فرانسه ۱ – ۰ بلژیک (نیمه نهایی جام جهانی۲۰۱۸) / Russia2018

 

خلاصه بازی فینال جام جهانی ۲۰۰۶ / ایتالیا ۱ (۵)-(۳) ۱ فرانسه / Germany2006 / نوستالژی

فینال لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ / روسیه ۳ – ۰ فرانسه / قهرمانی روسیه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا