تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشنانیمیشن دوبله فارسی

دانلود انیمیشن The Grinch – دوبله فارسی کارتون گرینچ – FULL HD,1080,720

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود انیمیشن The Grinch – دوبله فارسی کارتون گرینچ – FULL HD,1080,720

دانلود انیمیشن ۲۰۱۸ The Grinch –

دانلود انیمیشن The Grinch –  دانلود انیمیشن گرینچ  – دانلود انیمیشن –دانلود کارتون ۲۰۱۸

دانلود انیمیشن ۲۰۱۸ The Grinch . دانلود انیمیشن The Grinch

دانلود انیمیشن The Grinch

 

دوبله فارسی اضافه شد / ۵ بهمن ۱۳۹۷

کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Grinch را با صداپیشگی بندیکت کامبربچ، منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تبلیغ تلویزیونی انیمیشن The Grinch را با صداپیشگی بندیکت کامبربچ منتشر کرد‌ه‌اند. این تبلیغ تلویزیونی در حاشیه مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در شهر پیونگ‌چانگ کره جنوبی برگزار می‌شود، منتشر شده و قرار است در طول این مسابقات نیز دوباره نمایش داده شود.

netpaak.ir telegram دانلود انیمیشن The Grinch – دوبله فارسی کارتون گرینچ – FULL HD,1080,720

برای ساخت این تبلیغ تلویزیونی که شاهد اولین تصاویر انیمیشن The Grinch هستیم، از مسابقات المپیک زمستانی و مسابقه اسکیت نمایشی الهام گرفته شده است. در طول این ویدیو گرینچ که در خانه خود در شهر حضور دارد، در حال تماشای مسابقه اسکیت نمایشی آدام رپیون، ورزشکار آمریکایی و قهرمان جهان است و در ادامه می‌بینیم که گرینچ در حال دیدن رویای این است که او قهرمان بعدی اسکیت جهان و المپیک باشد و در طول این رویا نیز آهنگ زیبا (Beautiful) از کریستینا آگیلرا پخش می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی این انیمیشن را تماشا کنید:

دانلود انیمیشن ۲۰۱۸ The Grinch

انیمیشن The Grinch در ابتدا قرار بود در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شود، اما کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن تصمیم گرفتند که اکران این انیمیشن را یک سال عقب بیندازند تا بیشتر روی این انیمیشن و دیگر پروژه‌های این کمپانی کار کنند. انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است و انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اولین تریلر کامل این انیمیشن مورد انتظار تعطیلات سال ۲۰۱۸ باشیم. بندیکت کامبرچ صداپیشگی شخصیت گرینچ را در انیمیشن The Grinch بر عهده دارد. با این حال، تاکنون دیگر صداپیشگان این انیمیشن معرفی نشده‌اند.

دانلود انیمیشن The Grinch

دانلود انیمیشن The Grinch

پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. انیمیشن The Grinch، نهمین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است که داستان گرینچ را روایت می‌کند که ماموریت دارد تا کریسمس را بدزدد و تنها یک دختر کوچک که روحیه بخشنده‌ای دارد، می‌تواند باعث تغییر گرینچ شود. انیمیشن The Grinch قرار است یک انیمیشن خنده‌دار، خانوادگی، دلگرم کننده و با تصاویر بصری خیره کننده در مورد روح کریسمس و قدرت مثبت اندیشی باشد.

تاریخ عرضه: ۹ نوامبر سال ۲۰۱۸

صداگذاران: بندیکت کامبربچ، کتلین ماهر

۱۷ سال پس از اکران فیلم “چگونه گرینج، کریسمس را ربود“، حالا قرار است این کارتون بازسازی شود. در نسخه قبلی انیمیشن که به سبک لایواکشن ساخته شده بود، شاهد حضور جیم کری نیز بودیم. هنوز لیست کامل بازیگران این فیلم مشخص نشده است اما زمزمه‌هایی درباره انتخاب “پیت کندل‌‌لند” به عنوان کارگردان این اثر شنیده می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا