تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های اکشن و شوتربازی های نوستالژی گیم

دانلود بازی دلتا فورس ۱ – دانلود بازی Delta Force 1 برای کامپیوتر

امتیاز یادت نره

دانلود بازی کامپیوتردانلود بازی Delta Force 1 برای pc دانلود Delta Force 1  دانلود بازی دلتا فورس ۱ فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc

دانلود بازی Delta Force 1  دانلود Delta Force 1 برای کامپیوتر به دانلود بازی دلتا فورس ۱ همراه کرک دانلود بازی pc 

دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Delta Force 1  دانلود Delta Force 1 برای کامپیوتر به دانلود بازی دلتا فورس 1

دانلود بازی Delta Force 1 دلتا فورس ۱

Delta Force 1 دلتا فورس ۱ یک بازی اول شخص و تاکتیکی برای کامپیوتر است که توسط NovaLogic توسعه و توسط Electronic Arts نشر داده شد، این بازی در سال ۱۹۹۸ برای مایکروسافت منتشر شد.

Delta Force 1 براساس یک برداشت آزادانه از نیروهای دلتای ایالات متحده آمریکا طراحی شده است. در این بازی بازیکنان در نقش نیروهای ویژه به عملیات های مختلف اعزام میشوند.

netpaak.ir telegram دانلود بازی دلتا فورس ۱ - دانلود بازی Delta Force 1 برای کامپیوتر
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو

از ویژگیهای این بازی، طراحی بیش از ۴۰ نوع مأموریت مختلف در سراسر جهان است که در هر دو محیط داخلی و خارجی اتفاق می افتد.

هر یک از مأموریت ها با اهداف مختلف تاکتیکی طراحی شده است که شما باید آنها را به پایان برسانید، همانند: کمین کردن برای کاروان، از بین بردن اردوگاه دشمن و یا ترور یک شخصیت مهم و ارزشمند. قبل از شروع هر عملیات می توانید با توجه به نوع مأموریتی که در پیش دارید سلاح خود را انتخاب و آماده سازید.

ویژگی فنی:

Delta Force از یک موتور رندر اختصاصی به نام Voxel Space بهره می برد که در نوع خود و بر خلاف بسیاری از بازی های دیگر زمان خود، یک امتیاز ویژه به حساب می آید.

بازخوردها:

بازی با نظرات مثبت و قابل قبولی از سوی منتقدین روبرو شد و در رنکینگ بازی ها موفق به کسب ۸۰% از نمرات شد. از بازی لذت ببرید.

تصاویر بازی Delta Force 1 دلتا فورس ۱

دانلود بازی Delta Force 1 دلتا فورس 1 دانلود بازی Delta Force 1 دلتا فورس 1

دانلود بازی Delta Force 1  دانلود Delta Force 1 برای کامپیوتر به دانلود بازی دلتا فورس ۱ کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ 


Delta Force Description

Delta Force is a tactical first-person shooter computer game by developer and publisher NovaLogic. It was released for Microsoft Windows in 1998, and re-released on Steam in 2009. Delta Force was designed to be a military simulation loosely based on the United States’ Delta Force. wiki


 


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Delta Force 1 دلتا فورس ۱ : 

CPU: 1.0 Ghz
RAM: 128 MB
OS: Windows Xp,7,Vista
Video Card: 32 MB


  راهنمای نصب بازی ها :  ۱- دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. ۲ – فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Ultra Iso یا نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید. ۳ – به نصب بازی بپردازید. ۴ –  محتوای موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. ” در صورت نیاز ” ۵ – از اجرای بازی لذت ببرید.


  پیش نیاز  نصب بازی ها :  دانلود پکیج دایرکت ایکس – دانلود اخرین نسخه دات نت فریمورک – اخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable –  اخرین نسخه Steam  –  اخرین نسخه OpenAL –  اخرین ورژن انویدیا فیزیکس –  اخرین نسخه Uplay –  اخرین نسخه Origin


  YouTube HQ

تماشای تریلر بازی در یوتیوب


Delta Force 1 Free Download For Pc


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا