تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
انیمیشن

کارتون باب اسفنجی + پیک نیک اسفنجی ۲۰۱۶ + دوبله فارسی

امتیاز یادت نره

کارتون باب اسفنجی + پیک نیک اسفنجی ۲۰۱۶ + دوبله فارسی

دانلود انیمیشن دانلود کارتون باب اسفنجی دانلود کودکان

دانلود انیمیشن کارتون باب اسفنجی دوبله فارسی جدید دانلود کارتون باب اسفنجی کارتون باب اسفنجی قسمت جدید

کارتون باب اسفنجی + پیک نیک اسفنجی 2016 + دوبله فارسی

پیک نیک اسفنجی ۲۰۱۶

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی(به انگلیسی: sponge bob squarepants) یک سریال کارتونی آمریکایی محصول کمپانی نیکلودیناست که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است به خاطر استقبال بسیار خوبی که از این کارتون شد، دست‌اندرکاران این مجموعه به فکر تهیه فیلم‌هایی از این شخصیت محبوب کارتونی شدند و اولین فیلم را در سال ۲۰۰۴ روانه بازار کردن که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد که تا به الان ۱۲ فصل از فیلم‌های باب اسفنجی نیز تولید شده‌است و فصل سیزدهم آن هم قرار است در ۲ اوت ۲۰۱۹ عرضه شود.

ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این سریال را استیون هیلنبرگ بر عهده دارد. این انیمیشن در مجموع برنده ۴۶ جوایز از جشنواره‌های گوناگون انیمیشن در سراسر دنیا شده‌است و یکی از موفق‌ترین کارتون‌های تاریخ شرکت نیکلودیون می‌باشد. محمدرضا صولتی صداپیشه تمام شخصیت‌های اصلی فیلم در دوبله فارسی باب اسفنجی است.

Folders Downloads Folder icon e1502789823739 کارتون باب اسفنجی + پیک نیک اسفنجی ۲۰۱۶ + دوبله فارسی لینک دانلود کارتون باب اسفنجی کیفیت ۳۶۰

netpaak.ir telegram کارتون باب اسفنجی + پیک نیک اسفنجی ۲۰۱۶ + دوبله فارسی

ورود به بـخـش دانـلود فـیلـم و انـیمـیشن



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا