تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
بازی های پیشنهادیبازی های ماجراجویی

دانلود بازی Tales from the Borderlands + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر “تل تیل گیمز بردرلندز”

امتیاز یادت نره

دانلود بازی Tales from the Borderlands + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر "تل تیل گیمز بردرلندز"

دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی Tales from the Borderlands برای کامپیوتر – دانلود Tales from the Borderlands برای pc – دانلود بازی pc کرک + dlc دی ال سی 

دانلود بازی Tales from the Borderlands , دانلود Tales from the Borderlands  – کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی Tales from the Borderlands + کرک + dlc + نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک برای pc نسخه complete edition

 

Tales from the Borderlands از آن دست بازی های اپیزودیک است که چند سالی است بازار آنها رونق گرفته و طرفداران خود را پیدا کرده است . اینگونه بازی ها معمولا در ۵ قسمت ارائه میشوند و در فاصله ی زمانی کمتر از یک ماه هر اپیزود از آن ها منتشر می شود و خب به دلیل قیمت پایین مورد توجه گیمر ها قرار می گیرد .

تل تیل گیمز که پیش از این با سری مردگان متحرک ما را به وجد آورده و با داستانی کم نظیر در یک بازی ویدئویی ما را تا انتهای بازی پای خود نگه می داشت ، حالا با Tales from the Borderlands به سراغ ما آمده است و باید ببینیم این استودیوی خلاق این بار چه آشی برای ما پخته است . آیا تل تیل به روند رو به رشد خود ادامه داده یا ما با عنوانی نه چندان شایسته رو به رو هستیم ؟

netpaak.ir telegram دانلود بازی Tales from the Borderlands + ALL DLC نسخه کامل فشرده برای کامپیوتر "تل تیل گیمز بردرلندز"
دانلود فیلم و سریال در upko آپکو
داستان بازی Tales from the Borderlands :

Tales from the Borderlands همانند سایر عناوین تل تیل یک بازی داستان محور است که بار دیگر شما را با داستانی جذاب پای نمایشگر میخکوب می کند . اگر شما قبلا یکی از بازی های تل تیل را تجربه کرده اید و از نظر داستانی مورد توجه شما قرار گرفته Tales from the Borderlands نیز شما را راضی خواهد کرد .

اما بایستی به این نکته نیز اشاره کرد بازی از یک گیم پلی کند برخوردار است که مطمئنا کسانی که عادت به بازی های اکشن با سکانس های هیجان انگیز هستند را نا امید خواهد کرد . بازی در بخش گرافیک هنری نیز به حق زیباست و شما را مجذوب خود می کند .

در پایان باید گفت اگر شما از طرفداران بازی های داستان محور هستید که روندی کند اشته و رفته رفته به واسطه داستان خود شما را درگیر می کند Tales from the Borderlands یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای تجربه است .

اما اگر از بازی انتظار یک گیم پلی پر سرعت و جذاب را دارید بازی نمی تواند شما را راضی کند و احتمالا در همان ابتدا از نجام بازی دست می کشید .

دانلود بازی Tales from the Borderlands: Episodes 1-5-FitGirl برای کامپیوتر

فصل ۱ و فصل ۲ و فصل ۳ و فصل ۴ و فصل ۵


سیستم مورد نیاز بازی Tales from the Borderlands

OS: Windows XP SP3
Processor: ۲٫۴ GHz Dual Core Processor
Memory: ۲ GB(XP)/ 2 GB(Vista)
Hard Disk Space: ۱۳ GB free
Video Memory: ۲۵۶ MB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 /ATI Radeon HD 2600
Sound: DirectX 9.0c Compatible

پیج بازی در :  Wiki – Youtube – Steam


تریلر بازی 

لینک دانلود بازی Tales from the Borderlands

حجم بازی : ۳ گیگابایت

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Borderlands 1 Goty Enhanced + ALL DLC نسخه ریمستر 

دانلود بازی Borderlands 2 Remastered + ALL DLC – بوردرلندز ۲ برای کامپیوتر

دانلود بازی Borderlands 3 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا