تبلیغ

دانلود بازی کامپیوتر

.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی

.



لینک های خراب را در قسمت نظرات گزارش دهید. (در کمترین زمان ممکن اصلاح میشود.)
طب اسلامی سنتیعمومی

داروی حضرت محمد (پیامبر) و حضرت موسی یا مرکب هشت

امتیاز یادت نره

داروی حضرت محمد (پیامبر) یا مرکب هشت

داروی حضرت محمد (پیامبر) و حضرت موسی یا مرکب هشت

معرفی داروهای طب اسلامی

مرکب هشت  ، همان داروی شافی حضرت موسی است که با لطف پیامبر (ص) روش تهیه اش آسانتر شده است!

با توجه به عظمت والای این دارو چنانچه در حدیث هم از سوی امام صادق علیه السلام به خواص بی نظیر آن اشاره شده تجربه نشان داده این دارو تمام بیماری های ایدز و اچ آی وی و انواع سرطان و ام اس و انواع بیماری های روحی مثل اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی و… را درمان میکند. جالب اینجاست که نه تنها درمان همه نوع بیماری است بلکه درمان همه بیماری های موجود در بدن هم است. اما حداقل باید ۷ روز از آن مصرف کرد که طبق بسته بندی های موجود می شود حدود ۱۱ قوطی. عقیده ما بر اینست که اگر به مدت ۳ سال هر روز صبح به اندازه یک گردو طبق دستور مذکور از این دارو خورده شود هیچ بیماری و غلبه اخلاطی در بدن باقی نمی ماند.

✳️نکته مهم: استادی در طب اسلامی از استادش درباره این دارو نقل می کرد که: این دارو مزاج آدمی را آنقدر قوی و به سر نهایت قوت می رساند که شخص به مرگ طبیعی نمیمیرد مگر اینکه او را بکشند آن هم نه هر نوع کشتنی بلکه مثلا جسم سنگینی در حد وزن یک کامیون از روی او باید رد شود تا بمیرد !!! البته از معصومین علیهم السلام جز این انتظار نمی رود چه اینکه خود امام علیه السلام در معرفی این دارو فرمود: برای هر چیزی چه آسان باشد یا سخت و چه کوچک باشد یا بزرگ درمان است. واژه هر چیزی شامل حتی کمترین و کوچکترین غلبه اخلاط هم می شود.

روش تهیه و خواص مرکب هشت از مرکبهای دهگانه طب اسلامی بر اساس روایات و احادیث پزشکی توسط حضرت آیت الله شیخ عباس تبریزیان، پدر طب اسلامی:

– درمان همه بیماریها است حتی امراض روحی و صرع و جن زدگی.

netpaak.ir telegram داروی حضرت محمد (پیامبر) و حضرت موسی یا مرکب هشت

– همان مرکب هفت، داروی شافیه حضرت موسی است با کمی تغییرات.

 

▫️طرز تهیه:

یک رَطل (چهارصد و هجده گرم) سیر بدون پوست و تمیز شده را در ظرف بریزند، سپس روی آن یک رطل (چهارصد و هجده گرم) شیر تازه گاو بریزند  و روی آتش ملایم بگذارند تا جذب سیر شود، سپس آن را از آتش بردارند تا سرد شود و بعد یک رطل (چهارصد و هجده گرم) روغن زرد گاوی تازه روی آن بریزند، و دوباره روی آتش ملایم بگذارند تا آرام‌ آرام جذب سیر شود، سپس باز آن را از آتش بردارند و به آن یک رطل (چهارصد و هجده گرم) عسل اضافه کنند و دوباره بر آتش ملایم بگذارند تا جذب سیر شود، و در این مرحله سیر کاملاً متلاشی می‌شود، در این مرحله آن را از آتش بر می‌داریم و به اندازه دو درهم (حدوداً شش و نیم گرم) گزنه به آن اضافه کنید و مخلوط کنید و آنقدر مواد را فشار میدهیم تا گلوله سفتی شود، در نهایت باید آن را در ظرفی شیشه‌ای که دیواره آن روغن مالی شده قرار داده و زیر خاک یا جو به مدت شش ماه در طول بهار و تابستان دفن کنید و در فصل پاییز و زمستان می‌توان از آن استفاده کرد.

نکته ۱: این دارو باید زمانی ساخته شود که روی زمین گیاه وجود داشته باشد و گاوها بچرند و از شیر و روغن آنها استفاده کرد (ترجیحا گاو بومی).

نکته ۲: اگر گل گزنه باشد بهتر است.

نکته ۳: ترجیحا کمی از سیر وحشی استفاده شود ولی ضرورت ندارد البته از سیر چینی استفاده نشود چون خاصیتی ندارد.

نکته ۴:  هریک از مواد که باید جذب سیر شود حدود هشت ساعت طول می‌کشد و با کارهای دیگر مانند کندن پوست سیر و … ساخت این دارو حدود دو روز زمان می‌برد.

 

▫️طریقه مصرف:

– صبح بصورت ناشتا به اندازه یک گردو؛ که دو یا سه بار مصرف آن کافی است البته اگر خوب درست شود یک بار هم کافی است.

– موارد مصرف: درمان تمام بیماری ها

(استاد تبریزیان)

منبع:سایت طب شیعه

فواید مرکب هشت از نظر طب اسلامی تبریزیان+نحوه تهیه مرکب هشت در طب اسلامی+طرز استفاده مرکب هشت در طب اسلامی ایرانی+

طب اسلامی - طب سنتی - نت پاک

مجله طب اسلامی و طب سنتی نت پاک

طب سنتی+طب اسلامی+زندگی اسلامی با نت پاک+سبک زندگی اسلامی ایرانی+زندگی سالم+آیت الله شیخ عباس تبریزیان، آیت الله شیخ سید حسن ضیایی ضیائی، حسین خیراندیش، جمشید خدادادی، اباذر طالقانی، حسین روازاده، سید محمد موسوی، غلامرضا کرد افشاری نت پاک+اینترنت پاک با نت پاک+طبیب+طبیب اسلامی +امام رضا+ایت الله تبریزیان+ضیایی+خیراندیش+روازاده+دریایی+دکتر+طب ایرانی+طب گیاهی+طب طبیعی+طب قدیم+طب جدید+طب جدید+طب شیمیایی+امام رضا+xf skjd+xf hdvhkd+jfvdcdhk+qdhdd+hdvhk+hdvhkd+’,’g+hsghl+jprdr

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا